Anoreksia ja beetasalpaajat

Olen sairastanut anoreksiaa jonka aikana otin välillä beetasalpaajia. Verenpaineeni oli laihuuden takia todella alhaalla ja välillä tuntui, että sydän olisi melkeen pysähtynyt. Olen luisumassa taas anoreksiaan ja mietinkin, että voiko olla oikeasti jotain haittaa siitä jos syö propralia, vaikka on heikko sydän, joka ei muutenkaan normaalitilassa lyö kauhean usein? En voi puhua tästä lääkärille, koska hän ei varmaan antaisi lääkkeitä enää sitten...
3501
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Mulla on kans samankaltainen tilanne. Syön emconcoria 2,5mg kaks krt päivässä. Sairastan kanssa anoreksiaa, josta yritän kokoajan toipuilla, mut välillä se tottakai on vaikeampaa kun toisina päivinä. Lääkäri tietää asiasta ainakin puoli totuutta ja onkin määrännyt normaalin ravinnon lisäksi pari nutridrinkiä päivässä (saa apteekista) jotta paino saataisiin nousemaan; uskoo että rytmihäiriötkin mahdollisesti sitten katoaisi. No juu, ei tää nyt ollu vastaus sun kysymykseen mutten voinu olla kirjottamatta kun oon ite samaa asiaa miettiny, että mitenköhän on.. Millaisissa mitoissa oot jos saan kysyä ? Toivon sulle voimia! Älä anna anoreksian ottaa otetta elämässäs (no juu tiedän liiankin hyin että helppoa se ei ole)

Äänestä
  • Öö.. No ehkä kandeis kysyä lääkärin mielipidettä?

    Äänestä

  • hyvä tietää, että lääkäri on sinulle ne kuitenkin määrännyt, vaikka puolet totuudesta tietääkin. Itse olen tällä hetkellä vain lievästi alipainoinen, mutta uhkaavasti tilanne näyttää siltä, että saatan olla pian vähän enemmän...terveydellä ei saisi leikkiä, mutta minkäs teet :/

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ijijijojo kirjoitti:

Olen sairastanut anoreksiaa jonka aikana otin välillä beetasalpaajia. Verenpaineeni oli laihuuden takia todella alhaalla ja välillä tuntui, että sydän olisi melkeen pysähtynyt. Olen luisumassa taas anoreksiaan ja mietinkin, että voiko olla oikeasti jotain haittaa siitä jos syö propralia, vaikka on heikko sydän, joka ei muutenkaan normaalitilassa lyö kauhean usein? En voi puhua tästä lääkärille, koska hän ei varmaan antaisi lääkkeitä enää sitten...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu