Hiljaista on tällä palstalla.
HILJAISTA ON
8
2148
Vastaukset
- Evandamies
Onko sen takia hiljaista, että Daevoon omistajilla on niin hyvät kärryt alla, ettei niistä löydy valittamista?
Jotain asiaa yritin keksiä ja keksinkin kysymyksen. Minulla on riisuttu malli Evanda, josta puuttuu kalliimpien mallien hienouksia. Tietääkö kukaan keskikonsolin kytkimistä. Evandassani on keskikonsolin painikkeiden tilalla muovitulpat. Yhden alla on kuitenkin johdot valmiina. Mitäköhän johtoja nämä on? Jos kytken johdot, niin saanko jonkun hienon lisäominaisuuden käyttöön? Kytkin on kuskin vieressä taaimmainen, konsolissa. - Wongtonglee
...merkki on hyvästä laadustaan huolimatta melko harvinainen maamme teillä? Vähän omistajia = vähän kokemuksia = vähän kirjoittelua.
Sitten tuo nimi ja valmistusilmansuunta. Kaikkia ei välttämättä viehätä auto, jonka nimi tuo mieleen matkaradion tai leivänpaahtimen....... - kirjoitella!!
Hyvin kulkee ilman murheita!!
- Shiatsu
Daewoo on erittäin hyvä ja luotettava ympärivuotinen käyttöauto!!!!
Tästä johtuen se on hajuton, mauton ja väritön kuin nuudelipaketti. Ei siitä paljon runoja kirjoitella.......
Paljon hyviä ja luotettavia ajokilometrejä Daewoo -omistajille:) - etiäpäinkii
samalla kalossilla neljät suvet ja talavet ja viellä pitkälti
- teng vong doo
...hiljaista.....
- yykaakoo
Viirusilmä nostelee tätä sanomaa. Kenenkähän toimesta nämä HILJAISUUS provot tänne ilmestyvät. Daevoo ei ole ainoa kohde.
- kiinaan
-- lähetelkää viestejä miten " electrobitit " kestää, satun tietämään miten " näissämaissa " hommia hoidellaan.toivottavasti ehdin väistää kun tekniikka pettää.. muttakuten jo edellä mainittu, muuttakaa kiinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882