HILJAISTA ON

SHATRAUG

Hiljaista on tällä palstalla.

8

2186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evandamies

Onko sen takia hiljaista, että Daevoon omistajilla on niin hyvät kärryt alla, ettei niistä löydy valittamista?
      Jotain asiaa yritin keksiä ja keksinkin kysymyksen. Minulla on riisuttu malli Evanda, josta puuttuu kalliimpien mallien hienouksia. Tietääkö kukaan keskikonsolin kytkimistä. Evandassani on keskikonsolin painikkeiden tilalla muovitulpat. Yhden alla on kuitenkin johdot valmiina. Mitäköhän johtoja nämä on? Jos kytken johdot, niin saanko jonkun hienon lisäominaisuuden käyttöön? Kytkin on kuskin vieressä taaimmainen, konsolissa.

• Wongtonglee

...merkki on hyvästä laadustaan huolimatta melko harvinainen maamme teillä? Vähän omistajia = vähän kokemuksia = vähän kirjoittelua.

Sitten tuo nimi ja valmistusilmansuunta. Kaikkia ei välttämättä viehätä auto, jonka nimi tuo mieleen matkaradion tai leivänpaahtimen.......

• kirjoitella!!

Hyvin kulkee ilman murheita!!

• Shiatsu

Daewoo on erittäin hyvä ja luotettava ympärivuotinen käyttöauto!!!!

Tästä johtuen se on hajuton, mauton ja väritön kuin nuudelipaketti. Ei siitä paljon runoja kirjoitella.......

Paljon hyviä ja luotettavia ajokilometrejä Daewoo -omistajille:)

• etiäpäinkii

samalla kalossilla neljät suvet ja talavet ja viellä pitkälti

• teng vong doo

...hiljaista.....

• yykaakoo

Viirusilmä nostelee tätä sanomaa. Kenenkähän toimesta nämä HILJAISUUS provot tänne ilmestyvät. Daevoo ei ole ainoa kohde.

• kiinaan

-- lähetelkää viestejä miten " electrobitit " kestää, satun tietämään miten " näissämaissa " hommia hoidellaan.toivottavasti ehdin väistää kun tekniikka pettää.. muttakuten jo edellä mainittu, muuttakaa kiinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe