normaali maksu!

tottakai ei fish!

pelasin 50€ buy in heads up turnauksen!

minulla 9 7 ja maksan kaveri tekee minireissun!

no maksan tietenkin!

floppi on 4 7 2 korotan! kaveri reraise maksan turn on 3 raisetan kaveri reraissaa minä laitan all in kaverin pitäis maksaa tonnin korotus totta kai se maksaa ja näyttää Q 6 jes se voittaa vain Q:lla tai 5:lla no oho river on 5!

siis turnaus makso 50 euroa ja kukapa ei maksaisi suoran väliinvedolla ja Q hailla!

minusta tuo oli selvä ammattilaisen maksu ja parempi voitti!

eli tämä ei ole huijari kaveri se vaan luotti vaistoon ja tiesi 5 tulevan sieltä!

eli huippupelaaja (ei fish)

Vai mitä olette mieltä sen hienosta maksusta!

15

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goatse-

      Juu, kyllähän mäkin pelaisin 97:lla turnauksessa. Ja kiva kun kerroit positiosi, kuinka isot blindit suhteessa stäkkeihin, panostusten koot ja oliko muita pelaajia potissa.

      Pokerissa ei ole hyötyä päivitellä muiden pelaajien huonoa peliä ja onnea. Pitää tarkastella omaa pelaamista, ja korjata virheet. 97:lla pelaaminen on sellainen

      • The Rat

        Jos 97:lla pääsee halvalla (siis todella halvalla) näkemään flopin johon osallistuu monta vihua... Implarit ovat aika kovat jos sattuu tulemaan vaikka 568 ja jollakulla A8 kädessä, tms... :)

        Siis huonolla kädellä voidaan tehdä hyvin rahaa. Virhe vain on monesti se, että maksetaan ihan järjettömiä korotuksia.

        Eikä pokeri sitä paitsi ole korttipeli. :D


      • Mauno Miljonääri
        The Rat kirjoitti:

        Jos 97:lla pääsee halvalla (siis todella halvalla) näkemään flopin johon osallistuu monta vihua... Implarit ovat aika kovat jos sattuu tulemaan vaikka 568 ja jollakulla A8 kädessä, tms... :)

        Siis huonolla kädellä voidaan tehdä hyvin rahaa. Virhe vain on monesti se, että maksetaan ihan järjettömiä korotuksia.

        Eikä pokeri sitä paitsi ole korttipeli. :D

        Sanonpahan vaan että 97 on EV-. Oletetaan että tuo käsi pitää n. 10%, minkä se on mun tracker statsien mukaan tehnyt. Fullissa pääset harvoin katsomaan floppia yhden big blindin hinnalla, vaan se keskimäärin maksaa 4 big blindii. Eli sun pitäisi joka kerta kun se pitää, voittaa 40 big blindii.

        OK ennen kuin revitte pelihousunne, niin myönnän että toi tracker otos ei ole kuin n. 20000 kättä ja mun pelityyliini ei kuulu pelata 97 kaltaisia käsiä kuin napilta ja silloinkin korottamalla. Ei missään tapauksessa limppaamalla.


      • nyt eri mieltä

        Olen hävinnyt pitkään pokeriin, odotellut hyviä käsiä, eikä mitään oikein ole tullut.
        Nyt aloin pelaamaan enemmän käsiä, mm. 97 on sellainen, floppasin kahdet parit heti niillä äskettäin.
        Nyt peli on paljon kivempaa ja jotain osuukin aina välillä.


      • The Rat
        Mauno Miljonääri kirjoitti:

        Sanonpahan vaan että 97 on EV-. Oletetaan että tuo käsi pitää n. 10%, minkä se on mun tracker statsien mukaan tehnyt. Fullissa pääset harvoin katsomaan floppia yhden big blindin hinnalla, vaan se keskimäärin maksaa 4 big blindii. Eli sun pitäisi joka kerta kun se pitää, voittaa 40 big blindii.

        OK ennen kuin revitte pelihousunne, niin myönnän että toi tracker otos ei ole kuin n. 20000 kättä ja mun pelityyliini ei kuulu pelata 97 kaltaisia käsiä kuin napilta ja silloinkin korottamalla. Ei missään tapauksessa limppaamalla.

        Itse pelailen paljon limittiä, siinä pääsee helposti katsomaan yhden BB:n hinnalla tuon. Tai puolen.

        Lähinnä itse pelailen tuollaisia, jos istun pikkusokeessa, kukaan ei ole korottanut edellä ja oletan ettei kukaan korota perästäkäään. No big blind tietysti limppaamalla, millä vaan... Mutta silloinkin pitäisi olla jo vähintään neljä tyyppiä mukana että kannattaisi (oletus siis että natsaisi 10%, mikä on minusta aika paljon, pikkublindistä pot oddsit jo melkein oikeuttavat maksun, oikeuttavat jos laskee myös ison blindin mukaan).

        Suosikkikäteni on kyllä silti 52o. :D


      • kysymyshän oli
        nyt eri mieltä kirjoitti:

        Olen hävinnyt pitkään pokeriin, odotellut hyviä käsiä, eikä mitään oikein ole tullut.
        Nyt aloin pelaamaan enemmän käsiä, mm. 97 on sellainen, floppasin kahdet parit heti niillä äskettäin.
        Nyt peli on paljon kivempaa ja jotain osuukin aina välillä.

        Heads up pelistä = kaksi ( 2 ) pelaajaa


      • millä korteilla pitäisi pelata
        kysymyshän oli kirjoitti:

        Heads up pelistä = kaksi ( 2 ) pelaajaa

        Nytkö väitetäänkin, että pitäisi pelata kaikenlaisilla korteilla, tähän asti olen ymmärtänyt, että vain kovilla käsillä. AA, KK, AK, QQ, JJ, AQ, AJ.

        ??


      • sen näkeekin
        nyt eri mieltä kirjoitti:

        Olen hävinnyt pitkään pokeriin, odotellut hyviä käsiä, eikä mitään oikein ole tullut.
        Nyt aloin pelaamaan enemmän käsiä, mm. 97 on sellainen, floppasin kahdet parit heti niillä äskettäin.
        Nyt peli on paljon kivempaa ja jotain osuukin aina välillä.

        :D Eli siis silloin pelaat hyvin, kun osut flopilla kaksiin pareihin?

        Vähän sama, kun vaikka jääkiekossa toinen joukkue pyörittäisi peliä, mutta ei saisi tehtyä maalia ja vastapuoli pääsisi laukomaan kerran koko pelin aikana. No, juuri silloin hallitsevan joukkueen molari saa sydänkohtauksen, ja toinen joukkue voittaa.

        Kun perustaa pokerin juuri siihen, että vastustajan maalivahti saa sen sydärin, tulos on huippuluokkaa, todellakin.


      • Goatse-
        kysymyshän oli kirjoitti:

        Heads up pelistä = kaksi ( 2 ) pelaajaa

        Mun moka. Kun joskus oppisi lukemaan... :)

        Eli siis heads upissa kaikki pelitaktiikat eivät päde samalla tavalla, kuin täydemmän pöydän turneissa. Stäkkien koot olisivat olleet ensiarvoisen tärkeä tieto tässä. Tää oli tietysti ihan peruspeli avaajan osalta, vihun pelissä ei suuremmin järkeä. Yritti bluffata hanakasti, ja sitten ilmeisesti oli niin vähän maksettavaa, että oli pakko maksaa, kun 97:lla pelannut heppu meni all-in.

        Mutta näitä trollejahan täällä on pilvin pimein, en ihmettelisi ollenkaan jos tämäkin sellainen olisi.


      • kas kummaa
        sen näkeekin kirjoitti:

        :D Eli siis silloin pelaat hyvin, kun osut flopilla kaksiin pareihin?

        Vähän sama, kun vaikka jääkiekossa toinen joukkue pyörittäisi peliä, mutta ei saisi tehtyä maalia ja vastapuoli pääsisi laukomaan kerran koko pelin aikana. No, juuri silloin hallitsevan joukkueen molari saa sydänkohtauksen, ja toinen joukkue voittaa.

        Kun perustaa pokerin juuri siihen, että vastustajan maalivahti saa sen sydärin, tulos on huippuluokkaa, todellakin.

        Mutta eilen pääsin turnauksessa myös finaalipöytään 97:lla. Viimeiset chipsit menossa ja löin 97:lla isolla blindillä loput. Floppasin suoran.
        Hyvää peliä on mikä? Se että voittaa vaikkei osukaan?


      • kas kummaa
        sen näkeekin kirjoitti:

        :D Eli siis silloin pelaat hyvin, kun osut flopilla kaksiin pareihin?

        Vähän sama, kun vaikka jääkiekossa toinen joukkue pyörittäisi peliä, mutta ei saisi tehtyä maalia ja vastapuoli pääsisi laukomaan kerran koko pelin aikana. No, juuri silloin hallitsevan joukkueen molari saa sydänkohtauksen, ja toinen joukkue voittaa.

        Kun perustaa pokerin juuri siihen, että vastustajan maalivahti saa sen sydärin, tulos on huippuluokkaa, todellakin.

        millaisia kortteja sinä saat, mutta musta tuntuu, että jos odottelen hyviä kortteja päivästä toiseen, niin silloin tuo esimerkkisi sopii.


      • bbbbbbb
        kas kummaa kirjoitti:

        Mutta eilen pääsin turnauksessa myös finaalipöytään 97:lla. Viimeiset chipsit menossa ja löin 97:lla isolla blindillä loput. Floppasin suoran.
        Hyvää peliä on mikä? Se että voittaa vaikkei osukaan?

        Hyvä peli on sellainen, jonka odotusarvo on positiivinen. Yksinkertaista.

        90% pokerinpelaajista eivät tätä ymmärrä, vielä vähemmän välittävät. Siksi he häviävät. Ja hyvä niin.

        Pokeria pitää AINA ajatella pitemmällä aikavälillä, ellei sitten lopeta päivän pelaamisen jälkeen ikiajoiksi. Olen pelannut viimeisen vuoden aikana n. 70 000 jakoa käteispelissä. 97o ja 97s on tappiollisia käsiä. Sen takia niillä en yleensä pelaa, koska häviän niillä PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ. Totta kai niillä aina silloin tällöin voittaa, joskus jättimäisen potin. Yleensä ei.


      • odotusarvo
        bbbbbbb kirjoitti:

        Hyvä peli on sellainen, jonka odotusarvo on positiivinen. Yksinkertaista.

        90% pokerinpelaajista eivät tätä ymmärrä, vielä vähemmän välittävät. Siksi he häviävät. Ja hyvä niin.

        Pokeria pitää AINA ajatella pitemmällä aikavälillä, ellei sitten lopeta päivän pelaamisen jälkeen ikiajoiksi. Olen pelannut viimeisen vuoden aikana n. 70 000 jakoa käteispelissä. 97o ja 97s on tappiollisia käsiä. Sen takia niillä en yleensä pelaa, koska häviän niillä PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ. Totta kai niillä aina silloin tällöin voittaa, joskus jättimäisen potin. Yleensä ei.

        En silti usko, että 97:lla voittaisin usein. Tänään olen voinut heittää ne rauhassa pois. Tänään korttini on ollut Q. Äsken heitin kovat reraiseraiset Q9:llä, koska jostain ihme syystä Q tulee tänään pöytään ja floppi oli pientä sekalaista, sit Q 7. Voitin.


      • Näin meillä
        millä korteilla pitäisi pelata kirjoitti:

        Nytkö väitetäänkin, että pitäisi pelata kaikenlaisilla korteilla, tähän asti olen ymmärtänyt, että vain kovilla käsillä. AA, KK, AK, QQ, JJ, AQ, AJ.

        ??

        Toi nimenomainen oli heads uppia jossa mielestäni 9,7 on pelattava käsi. Muuten ton voi fullissa joskus limpata sisään jos edestä pari maksajaa eli perältä yleensä kuitenkaan ei offarit tulee kierrettyä. Mutta heads upissa jos kummallakaan ei ole paria pohjalla on lähes mikä tahansa käsiyhdistelmä pelattavissa. Siis ei nyt toki millään 8,3of käsillä pelata mutta kyllä tuon 9,7 käden lukisin pelattavaan gategoriaan yhtä vastaan. Miksi ei osuma tulee kerran kolmesta eikä se kaverikaan osu sen useammin tolla kädellä on kuitenkin mahdollisuus kehittyä.

        Aivan yleisesti osalla porukasta tuntuu olevan aloituskädet aika hakusessa jos käsitys on semmoinen että about huonoin käsi jolla pelataan on AJ of kannattaa tosissaan kaivaa joku aloituskäsi taulukko ja äkkiä. Noin 10 sivua kun jostain oppaasta lukaisee niin saa edes jonkinlaisen käsityksen millä mistäkin tilanteesta olisi järkevää pelata.

        Yleisesti oma peli ei saa olla liian löysää tai tiukkaa eli oma volput pitäisi asettua 18-25 korville vähän pelaajasta riiipuen. Tuosta reilusti poikkeava lukema fullissa kertoo mihin suuntaan peliä pitää muuttaa.


      • ketroa
        Näin meillä kirjoitti:

        Toi nimenomainen oli heads uppia jossa mielestäni 9,7 on pelattava käsi. Muuten ton voi fullissa joskus limpata sisään jos edestä pari maksajaa eli perältä yleensä kuitenkaan ei offarit tulee kierrettyä. Mutta heads upissa jos kummallakaan ei ole paria pohjalla on lähes mikä tahansa käsiyhdistelmä pelattavissa. Siis ei nyt toki millään 8,3of käsillä pelata mutta kyllä tuon 9,7 käden lukisin pelattavaan gategoriaan yhtä vastaan. Miksi ei osuma tulee kerran kolmesta eikä se kaverikaan osu sen useammin tolla kädellä on kuitenkin mahdollisuus kehittyä.

        Aivan yleisesti osalla porukasta tuntuu olevan aloituskädet aika hakusessa jos käsitys on semmoinen että about huonoin käsi jolla pelataan on AJ of kannattaa tosissaan kaivaa joku aloituskäsi taulukko ja äkkiä. Noin 10 sivua kun jostain oppaasta lukaisee niin saa edes jonkinlaisen käsityksen millä mistäkin tilanteesta olisi järkevää pelata.

        Yleisesti oma peli ei saa olla liian löysää tai tiukkaa eli oma volput pitäisi asettua 18-25 korville vähän pelaajasta riiipuen. Tuosta reilusti poikkeava lukema fullissa kertoo mihin suuntaan peliä pitää muuttaa.

        millä muilla korteilla lähdet pelaileen vaikka lp:stä.
        Onhan sitä tietty KQ, KJ, K10, QJ, J10, mutta epävarmempiahan ne on. Ja kaikki muut parit. Ja ässän kanssa, mut en oikein tiedä kantsiiko ässällä pienen kortin kanssa lähtee mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      245
      2289
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      164
      1487
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      213
      951
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe