miksi animet ovat niin pervoja? rinnat hölskyy kun naiset juoksee! eikö mene jo pikkasen yli?
isot rinnat
6
1313
Vastaukset
- Himura_Kenshin
Rintojen hölskymistä jne. kutsutaan myös nimellä fan service, ja se on jokaiselle sarjalle jokseenkin tyypillistä. Animenhan kuuluu olla realistista (ainakin tietyillä alueilla), ja eikö rintojen hölskyminen ole jokseenkin luonnollista ihan oikeastikin?
- Mimi
No ei ainkaan ole minun eteen sattunut kovin usein niitä hölskyviä rintoja tai vastaavaa... Mutta kyllähän niitä aika monessa sarjassa on...
Vaikka nyt hiukan topicista poiketaan, niin sanonpa kuitenkin. Sehän on tiedettyä että animen tekijäryhmä muokkaa juonta(joskus todella paljon), mutta Rurouni Kenshinissä oli lisätty näitä pervouksia jonkin verran. Esim. eräässä jaksossa Kenshin syöksyy pensaan läpi alasti, kun kuulee Kaorun, Megumin ja joidenkin muiden naisten juttelevan jostain murhaajasta sellaisen uimapaikan luona. Ei sitä mangassa ollut... Sama juttu on niissä alkujaksoissa(ettei ollut eka jakso), kun Kenshin ryntää sisään kun Kaoru on suihkussa. Ei sitäkään ollut mangassa.
Pointti oli, että alkuperäinen tekijä ei välttämättä tehnyt mitään "sellaista" mangaansa, mutta animentekijät ovat sellaisia siihen lisäneet. En tiedä, japanilaiset vaan haluavat sellaista, ei ne meidän länsimaalaisten mieliksi niitä anime sarjoja tee... ^_^' - Anonyymi
Joo sama täällä miksi anime tytöt pitää olla aina pervoja mitä järkeä siinä on? Onko se muka niin kiehtovaa?
- Anonyymi
Niitten tissitkin on ihan feikin näkösi tottunut ite aitoiin
- Anonyymi
Niinkö kun nuo animen tekijät alkaa tekemään jotain siihen tiettyyn sarjaan nii siinä pitää niinkö tehä jotain pervoa ja hölskyä rintoja ja olla alasti niinkö mikä pointti siinä on japanilaiset on aika outoja siinä nähden
- Anonyymi
Joo samaa mieltä ja sit jotkut pojat viel holskyttää niit tissei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510