Meillä 3v tyttö sairasti kaksi viikkoa sitten ihmeellisen kuumetaudin nousi 39 asteeseen kuume ja ei oikein muita oireita.Kuume ei laskenut edes kuumelääkkeillä kauheasti.
Lauantaista-perjantaihin kesti ja kaikki pissakokeet ja tulehdusarvot otettiin ja lääkäri meinai että on virusperäistä.
No nyt sitten minulla nousi eilen illalla kuume yhtä-äkkiä 39,6..ennakoivana minulla on ollut viikonverran päänsärkyä ja olen ihmetellytkin mistä johtuu..nyt aamulla oli hiukan kurkkukipeä mutta ei juuri muita oireita.
Ovatko muut törmänneet tämmöiseen kuumetautiin?
yhtäkkinen korkea kuume..
3
1929
Vastaukset
- *kuumeinen*
Mullakin sama juttu..Edelleen pientä lämpöä 36,8 Mulla alkoi viime lauantaina päivällä.aamulla kaikki vielä ok.Eli lauantaina oli kuumetta 38,5 sunnuntaina 38 maanantaina 37 tiistaina 37 Kurkku oli todella kipeä ja kuumetta,ei muita oireita.Eikä kuume lähtenyt laskemaan millään flunssa lääkkeellä.Nyt vain odottelen koska kuume laskee normaaliksi.Haluan parantua nopeasti koska olen lähdössä ulkomaille nyt lauantaina.
- ^^^^
Eihän se ole influenssaa? Sehän nostaa yhtäkkiä kovan kuumeen.
- eilen 39,6
Nyt sunnuntaina 39,1 ?? Outoa ei muita oireita . Torstaina tosin oli räkätauti , mutta meni ohi päivässä. Todella outoa , no huomenna hoitajan luo lomaa hakeen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609