thaimaan matkan varaus

minä vain

Ajattelin lähteä ensi helmikuussa thaimaaseen ja olen selaillut nyt tjäreborgin ja finnmatkojen vaihtoehtoja. Hinnat ovat pyörineet 2600 eurosta ylöspäin (2 henkilöä ja 2 viikkoa) kohteesta ja hotellin tasosta riippuen. Mutta halvimman löysin finnmatkoilta 2610 euroa, kysyisin että kannattaako matka varata jo nyt, emme voi lähteä äkkilähdöllä kun koiralle pitää löytää varma hoitopaikka, vai kannattaako odottaa vielä? Onko muita matkatoimistoja mistä voisi saada thaimaan matkan halvemmalla kuin nuo kaksi mainitsemaani?

13

2321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattu on

illat pitkät istun netissä ja vertailen hintoja. voin sanoa, että olen jo aika proo näissä hommissa.itse varasin juuri tjäreborgilta 2 hlö/2vko lähtö helmikuun 22.pvä karon beach hotelli karon village. hinta 1139:- /hlö. halvemmalla en ole löytänyt mistään. siis valmismatkaa. muutamia kymppejä halvemmalla pääsis jos räätälöis matkan itse, mutta valmismatkan helppous houkuttaa enemmän.itse en ole nirso majoitukseen suhteen, joten karon village ** kelpaa mainiosti. eihän siellä mökiss tule kuitenkaan oltua.keskustelupalstoilla on kyllä saanut ihan kehuja.

• lähtö vkl

valmismatkojen hinnat tulee kyllä 300-500€ kalliimaksi kuin itse netistä varatut.Itse lähden kuukaudeksi suorat finnairin lennot 650 € ja hotelli 3 maksoi 430€.Ja taksi on nopeampi BKK ja ei maksa 800 BHT enempää.Valmismatkoilla bussit kun kiertää kaikki hotellit niin matkaan menee 3-4 tuntia kuin se on taksilla 1,5 tuntia.Tämä on faktaa,edessä 12 reissu.

• haloo..
        lähtö vkl kirjoitti:

valmismatkojen hinnat tulee kyllä 300-500€ kalliimaksi kuin itse netistä varatut.Itse lähden kuukaudeksi suorat finnairin lennot 650 € ja hotelli 3 maksoi 430€.Ja taksi on nopeampi BKK ja ei maksa 800 BHT enempää.Valmismatkoilla bussit kun kiertää kaikki hotellit niin matkaan menee 3-4 tuntia kuin se on taksilla 1,5 tuntia.Tämä on faktaa,edessä 12 reissu.

650 430...eipä sinun räätälöimäsi matka kyllä mitenkää tee matkaa 300-500 euroo halvemmaksi verraten valmismatkaan josta edellä joku kirjoitti ja hänen matkansa 1139 euroa.

• bussit
        lähtö vkl kirjoitti:

ei varmasti joka paikassa kierrä 1,5 tuntia. Meillä lento krabin kentälle, sieltä 30 min hotelliin ja kaiken lisäks meil oli pikkubussi ja kaikki siinä bussissa meni samaan hotelliin. Muihin hotelliin menijöillä oli taas omat pikkubussit. Että näin...

• laske
        haloo.. kirjoitti:

650 430...eipä sinun räätälöimäsi matka kyllä mitenkää tee matkaa 300-500 euroo halvemmaksi verraten valmismatkaan josta edellä joku kirjoitti ja hänen matkansa 1139 euroa.

Kaveri kirjoitti että on 1 kuukauden...... ei kahta viikkoa

• laskutaitoinen
        haloo.. kirjoitti:

Kyllä siinä huomattava säästö on 1080 egee 1 kuukausi ja toiset maksaa 1200 egee 2 viikosta.

• .....
        bussit kirjoitti:

ei varmasti joka paikassa kierrä 1,5 tuntia. Meillä lento krabin kentälle, sieltä 30 min hotelliin ja kaiken lisäks meil oli pikkubussi ja kaikki siinä bussissa meni samaan hotelliin. Muihin hotelliin menijöillä oli taas omat pikkubussit. Että näin...

matkanjärjestäjän reissulla oli noin hyvä palvelu?

• palvelut
        ..... kirjoitti:

matkanjärjestäjän reissulla oli noin hyvä palvelu?

oli tjäreborgilla, oltiin siis menossa ao nangiin. Niin ja paluu myös lentokentälle oli näin hoidettu, ei tarvinut ootella ketään :)

• Mitä aikaa
        lähtö vkl kirjoitti:

olet menos, millon saa tohon hintaan eestakaset liput, ilmeisesti Bangkokiin...itte just kattellu lentojen sekä hotellien hintoja, matkan ajankohta taasen tammikuu 2009...Vastailehan ko joudat-kiitti!

• varattu on

niin,se jäi sanomatta, että mikä mahtavinta suora lento uudella airbus koneella.joten en pidä hintaa pahana.

• varauksesta

Ota huomioon et aurinkomatkat aloittaa myynnin vasta huhtikuussa ja tjäreborgilta kannattaa huomioida se, et se myy pelkästään phuketin alueen matkoja ja krabin, muut kohteet tulee myyntiin myöhemmin. Toisaalta mä ainakin vertasin hintoja ja aurinkomatkat selvästi kallein ja tjäre halvin. Joten viimeks mentiin tjärellä ja ens vuonna myös. Onnea varaukseen :)

• juuri palannut

varasin matkan joulukuun 10 päivä kahdenvkon valmismatkalle helmikuun 4 pvä oli lähtö ja hinta 995,00/hlö finnmatkoilta. Reissu oli mahtava kuin myös hotelli mango spa hua hinissä.

• tammikuussa

finnmatkojen krabin reissun.nyt olen huvikseni seurannut ensitalven varaustilanteita,ne kyllä ns.viedään käsistä.varsinkin marras-joulukuu.suosittelen varaamista hyvissä ajoin, jos on jokin tietty paikka/hotelli mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe