Pirre=D

namisuku

...Paljon Onnea vaan, Paljon Onnea vaan, Paljon Onnea Pirre, Paljon Onnea vaan=D
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!
T:NS

28

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikiusattu

      vierivä kivi ei sammaloidu,onnea.

      • PIrre*

        ja kiitos vaan, mutta kyllä tässä jo ihan ikäinen ollaan.

        Raps raps..pikkusen tuota.. sammaltako se nyt...

        *ononn.hmmm. sammaleinen rinsessa.. pyrsk. :)*


    • Pirre*

      Kiitos namis, olet kiltti :)











      *Niisk*

    • helisevä

      synttäreitä kannattaa juhlia koska ne on terveellisiä-niitä kun paljon viettää elää vanhaksi,jonkun oon tuahan suuntaan kuullu sanoneen.

      • Pirre*

        Poks, ja skool! :)


      • tammikuun likka
        Pirre* kirjoitti:

        Poks, ja skool! :)

        Lumisateinen
        on Kalevalanpäivä
        Suomenlippukin
        myös Sinulle liehuu
        onnea tänään toivottaa.

        Onnea :) ♥ T


      • Pirre*
        tammikuun likka kirjoitti:

        Lumisateinen
        on Kalevalanpäivä
        Suomenlippukin
        myös Sinulle liehuu
        onnea tänään toivottaa.

        Onnea :) ♥ T

        kiitos t.l. :)


    • Pirrelle.

      • Pirre*

        mykket, milli. :)


    • RosaLiiin

      ja iloa Pirrelle, palstan ilopillerille!

    • täti puskasta

      isäsi majassa, kuin kukka kaunis suloinen, vihreellä nurmella.
      Kuin kukka kaunis suloinen, vihreellä nurmella.

      Paljon Onnea sinulle Pirre, aurinkoisia päiviä eteenki päin. :)

    • Pertti Kyntäjä

      syntymäpäivää sinulle *Pirrejuupas ja galleriakuvassasi säteilet kauniina kuin aito
      timantti valoa ja viisautta. Taidat kuulua tuonne 40 sakkiin? Lahjaksi saat timanttikorun sirolle kaulallesi.

    • onnea onnea vaa, punainen tupa ja perunamaa"!

      Hyvää syntymäpäivää, Pirre!:))

      • Pirre*

        kumarrus :)


    • Paaljon onneeea vaan, paljoon oonneeavaaan, paljon oonneeeaaa Pirrreee, palljon onnneeeeaaa vaan!
      Tais mennä vähän penkin alle, mutta haittaako tuo?

    • Kaivanto

      Pirrelle! Joko 30 v. tuli mittariin?

    • Savon Ukko

      Kattilankannet ne kolisee ja kolkkaa kun
      Pirren juhlissa mennään keittiössä polkkaa.:)

    • itsellesi onnea

      vai mikä synttäribuumi täällä on meneillään.
      Tutkijoita tullut lisää messiin?

      • Namis ainakin "kuuli" omassa synttäriketjussaan, että minulla on synttärit tänään.

        Namis on ihan jees -tyyppi, miksi pitää aina kiusata, ja ottaa joku hampaisiinsa, - en ymmärrä teikäläisiä. :(


      • voinut
        Pirrejuupas kirjoitti:

        Namis ainakin "kuuli" omassa synttäriketjussaan, että minulla on synttärit tänään.

        Namis on ihan jees -tyyppi, miksi pitää aina kiusata, ja ottaa joku hampaisiinsa, - en ymmärrä teikäläisiä. :(

        pidättäytyä edes tämän kerran, hmm vaikkapa synttäriesi kunniaksi!


      • Pirre*
        voinut kirjoitti:

        pidättäytyä edes tämän kerran, hmm vaikkapa synttäriesi kunniaksi!

        anteeksi. :)


    • "Synttäriruno"

      Pirre kun kerran pyörähtää
      ei hältä mikään huomaamatta jää
      Isot, pienet, aikuiset, lapset, lapsenlapset
      ei edes harmaannu ikinuorelta Pirreltä hapset

      Ympärilleen hyvää tuulta jakaa
      on edelleen yhtä nätti edestä kuin takaa
      Palstan pojat Pirren miestä kadehtii
      tytöt miettii mihin kaikkeen yksi nainen ehtii

      Tänään kaikki yhdessä hurraamme Pirrelle
      ja monia hyviä onnellisia vuosia toivotamme Hälle:

      Hei, hei, hei ja eläköön! Paljon onnea Pirrelle!

      Suoraan sydämestä… ja runosuolesta rykäistynä.;))

      • Mitenkähän tuon runosuolen saisi aktivoitua :D




        P.s. mutta elekee liijjotella, - ihan tässä jo nolottaapi..


    • tulee pirrelle
    • Masse setä

      Onnitteluruno.
      Pirrellä on pieni huoli. Missä viipyy se keinutuoli. Siinä voisi hyvin kiikkua, jos ikää tulee ja ei voi enää liikkua.
      Vaan eipä tässä auta miettiä liian pitkään varastettua perämoottoria. Perunat pitää keittää ja ukon Samaraan ladattu akku heittää.

    • HTZA

      miksi en minä täytä mitään...
      No, onnea sylintäydeltä sinulle jonka kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia.
      Virtuaalilahjana saat valkosipulimarinoidun Lampaankääpäpihvin. Pyöritelty munankeltuaisessa ja kieritelty Ruisjauhoissa.
      Paistettu hellästi voissa, valurautapannulla.
      Mukana pari reilua ruokalusikallista Rosmariini-Nokkos-perunamuusia missä on aitoa maitoa ja kirnuvoita.
      Ja kaikki miehekkäästi suolattu.
      Jälkiruoaksi purkki Ananasta, se poistaa suolan tuomaa nestettä.
      H.

    • enkelitrio

      "Pirrejuupakselle"

      Ikääsi kaikki vain arvailee,
      noin taidolla kun vanhenee !
      Iloista iltaa ! (työn merkeissä taitaa mennä)
      Sinullekin pinssi rintaan ^^j^^ lahjaksi.
      T:enkelit

    • Pirre*

      teille laulaisin,
      teille runon rustaisin,
      teille taulun maalaisin,
      - jos osaisin.

      Mutta kaikkia kiitän, kiitän ja kumarran; ei vielä tullut eronhetki, viel jatkuu palstalla tällä, kanssanne tää 50 retki.

      :)

      Hyvää yötä kaikille..



      *pah mikä runo :/*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe