kukaan mahda mitään, meillä eikä muualla
Eikö fortumin rosvoille
2
677
Vastaukset
- ihmeen hölmö
on vielä Fortumin asiakas?
- lapinmies1961
on liian vähän niin hinta nousee, jos vettä on liian paljon hinta nousee, ohijuoksutusten vuoksi.Sähkön myyjät ovat melkein samanlaisia ryöstäjiä kun vakuutusyhtiöt.Suomessa on kaikki asiakaan ryöstö tehty lakien avulla mahdolliseksi .Ei ole hintakattoja vaan ainut hinnan määräävä tekijä on omistajien ahneus ,kuinka paljon omistajat haluaavat osinkoa .Tämä on se markkinatalouden epäkohta .Jos itse omistaisin Forttumin osakeita toivoisin hinnan olevan korkea ,sillä lähes jokainen käytää sähköä.Jos /kun vaihdan sähkön toimitajaa siellä on sellaisia ehtoja ,että en niitä voi hyväksyä eikä sähkön kilpailuttaminenn todellisuudessa pelaa niin missä asiakas joutuu sitoutumaan johonki sähköntoimittajaan esim.kahdeksi vuodeksi.Silloin kun asiakaalla on mahdollisuus vaihtaa sähkön toimitajaa silloin kun haluaa ,se on oikeaa kilpailuttamista eikä olla sidoksissa yhteen toimitajaan vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491