Varoitus etukäteen

main-eko

Teille meidän 70 palstalaisille vapaille miehille.Huomenna aion tosimielellä kosia teitä kaikkia,myöntää toki täytyy, etten tiedä mitä tekisin jos vaikka joku vastaisi;Tahdon!!

13

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukollinen akka

      Pankaas kokeillen. On hauska nähdä, mikä on tämän tarmokkaan leskirouvan vastaus.

    • Kosintaperusteet pitäisi kuitenkin esittää.

      Pitäisi myös kertoa mitä kosija voi kohteelleen tarjota. Mitkä ovat strategiset mitat, pituus ja paino? Käyttääkö kaulinta vain leivontaan j.n.e.?

      Onko kosinnan kohteen ostettava välttämättä hamekangas? Jos näin on niin kankaan määrä ja laatu on mainittava!

      Onko kosinnan kohteen mentävä välttämättä "papin pakeille" vai olisiko muunkinlainen yhteiselo mahdollista?

      Olisiko virtuaalinen avioliittokin mahdollista, eli myönteinen vastaus ilman hamekangasta?

      Itselläni en katso mitään uhkakuvaa olevan vaan utelen muiden puolesta.

      • Simpatti

        Ajattelin tänään kävästä sen Leijonan kidastakin tutun kangaskauppiaan puheilla, jos kuitenkin tulis nuita kosintapyyntöjä, ja joutuis vaikka usseemman hamekankaan ostamaan, niin vois saada alennusta, kun ostettais pakoittain, istuhan pallilles miettimään, jotta oltais valmiina, kun kosintoja rupeis satelemaan... vaikka eihän sitä tiedä vaikka kävis köpelösti, niin kuin Rosvo Roopelle joka " lesken eessä nöyrtyi, ja joutui naimisiin, ja sillä lailla Rosvo Roope hiljaa hirtettiin".... muuten tosi karmee kohtalo, se hiljaa hirttäminen, aikamoista kidutusta... montakos pakkaa luulisit, että tarvittais? kysyy tietämätön.(Mietis tuon laulun loppusanoja tarkkaan)


      • main-eko

        Tässä sinulle Ruuneperi vastaus;"
        Naista nauravaista,
        ei tuulessa kaatuvaista.
        Tanakasti tolpillaan pysyy,
        mitä sitä muutakaan kysyy.
        Peiton alla parasta
        yhdessä on halata.
        Silkkiä jos palan saisi,
        siitä hameen rustaisi,
        "tyttö" tämä!!


      • main-eko kirjoitti:

        Tässä sinulle Ruuneperi vastaus;"
        Naista nauravaista,
        ei tuulessa kaatuvaista.
        Tanakasti tolpillaan pysyy,
        mitä sitä muutakaan kysyy.
        Peiton alla parasta
        yhdessä on halata.
        Silkkiä jos palan saisi,
        siitä hameen rustaisi,
        "tyttö" tämä!!

        Taidat olla aika nainen
        Sinä, tyttö nauravainen
        Arvokkaampi silkinpalaa
        harkitsenpa vielä salaa


    • kai75

      palttinaa hankittu pakka !

      Jos ei mene, niin voin myydä sen jollekin joka tarvitsee kangasta "banderolleihi"

    • nutta valittaen täytyy ilmoittaa, että varattu ollaan.

    • yli 70 vee

      Vilikaises allakkaa, ystävä! Saattaa tulla rukkaset joko tänään tai viimonen päivä, sillä ovat menneet EU:ssa muuttamaan karkauspäivää.

      Nyt joku voi torjua sinut ihan sillä varjolla, että päivä ei ole oikea!
      Näin ollen kosinta pitää uusia vielä tänä uutuskarkauspäivänäkin, että lain kirjaimistot tulevat täytetyiksi.

      Vaikeaksi on tehty tämäkin.

      :) :)

      • allakassa

        lukee huomispäivän kohdalla KARKAUSPÄIVÄ!!!


      • lepomieli
        allakassa kirjoitti:

        lukee huomispäivän kohdalla KARKAUSPÄIVÄ!!!

        Kyllä minunkin aikomukseni on kosia ihan tosi mielessä tietysti jos rukkaset saan lohdutuseksi
        hamekangaskin käy mutta on se laiha lohtu kun on miehestä kysymys, ruuneberi tahtoi tietää mitä saa jos vastaa myöntävästi, omillaan toimeentulevan leipomis taitoisen mummelin melko hyvä luontoisen jos ei ärsytä, voiko enempää toivoa.


    • Ruuneperi mainitsi virtuaaliseurustelun.
      Miksikäs ei nettikosinta täällä meidän omalla pihalla?
      Olisi niin somaa seurata kosintaa ja sen vastaanottoa ja katsoa kelpaako netistä hankittu hamekangas.
      Tai miten ne rukkaset annetaan?
      Onhan sekin toki mahdollista.
      Jännittää jo etukäteen, mitä kaikkea te saattekaan aikaan?

      Tehkääpä se, niin johan on katsomot täynnä.

      • päiväunille että olen heti ensimmäisten joukossa
        KL 24 perjantai yönä.

        Ihan jännittää jo ,jos vaikka Hän sanookin juu:=)


      • tyhmänlainen
        ullamirjami kirjoitti:

        päiväunille että olen heti ensimmäisten joukossa
        KL 24 perjantai yönä.

        Ihan jännittää jo ,jos vaikka Hän sanookin juu:=)

        Kirpputorilta saapi halvalla hameita, sopii
        muutenkin asiaan. Riskiä ei kannata ottaa, mutta
        halvalla pitää selvitä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe