Pääseekö sinne julkisilla Pariisista?
Onko jonoja?
Kannattaako mennä?
Park Asterix -kokemuksia kaipaan
5
1337
Vastaukset
Ajat junalla CDG:lle jossa vaihto bussiin. Reitti on puiston sivuilla.
Pariisissa asunut ystäväni pitää parempana ja mielenkiintoisempana, kuin periamerikkalaista kilpailijaansa kaupungin toisella puolella.- joittan
jotain tuollaista olin ymmärtävinäni sieltä sivuilta :). Mutta siis sieltä keskustasta ei pääse eikä se CDG:n bussikaan kulje keskustan läpi?
- näi
joittan kirjoitti:
jotain tuollaista olin ymmärtävinäni sieltä sivuilta :). Mutta siis sieltä keskustasta ei pääse eikä se CDG:n bussikaan kulje keskustan läpi?
Menossa tuonne toukokuussa ja noin olen ymmärtänyt eli paras kiertää kentän kautta.
- heisuli
näi kirjoitti:
Menossa tuonne toukokuussa ja noin olen ymmärtänyt eli paras kiertää kentän kautta.
Ollaan menossa Pariisiin ja Asterix parkkiin heinäkuun alussa. Mielelläni kuulisin siellä käyneiden kommentteja millainen paikka on. Riittääkö yksi päivä ja mitä laitteita suosittelette?
- mä vaan
heisuli kirjoitti:
Ollaan menossa Pariisiin ja Asterix parkkiin heinäkuun alussa. Mielelläni kuulisin siellä käyneiden kommentteja millainen paikka on. Riittääkö yksi päivä ja mitä laitteita suosittelette?
Viime kesänä oltiin lasten kanssa ja tykättiin. Vuoristorata (Zeus)oli tosi vauhdikas, joten varokaa....
Lapset kävivät isommissa vuoristoradoissa, itse katselin lähinnä hienosti tehtyjä rekvisiittoja.
yksi päivä riitti mainiosti.
Joku kyseli matkustusta. Menimme keskustasta junalla ja loppumatkan linja-autolla.kannattaa mennä heti aikaisin aamusta, puisto täyttyi nopeasti ja taidettiin olla ainoat suomalaiset .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839