te jotka nikillä kirjoitatte niin aina kun huomaatte,että keskustelussa tulee riitaa niin ottaisitte ja poistaisitte kylmästi oman aloituksenne.
Nikittömän on vaikeampi tuo tehdä , eikä kaikki halua kirjautua käyttäjiksi, jokaisella on siihen oma mielipide miksi ei.
Olisi ehdotus
17
794
Vastaukset
- namisuku
...joo, mietippä Hiukka...hei haloo...:(
- "vakituinen"
kirjoittaja ja täällä oleva niin kirjottaisin rekattuna ja varmasti poistaisin oman aloituksen jos se herättää riitelyn aiheen.
Näin toimisin itse "erotuomarina". - namisuku
"vakituinen" kirjoitti:
kirjoittaja ja täällä oleva niin kirjottaisin rekattuna ja varmasti poistaisin oman aloituksen jos se herättää riitelyn aiheen.
Näin toimisin itse "erotuomarina"....ON riitelyä?...:)
- kyllä SINUN pitäisi
namisuku kirjoitti:
...ON riitelyä?...:)
se tietää, tai ainakin osaat kivasti keljuilla kun paikka löytyy.
- namisuku
kyllä SINUN pitäisi kirjoitti:
se tietää, tai ainakin osaat kivasti keljuilla kun paikka löytyy.
...dount kedit?...Minäkö keljuilen...pois sellainen minusta=D
- on aina
"vakituinen" kirjoitti:
Näin toimisin itse "erotuomarina".eri mielipiteitä,missä on riitelyn ja keskustelun,jossa ollaan erimielisiä, ero.
- namisuku
namisuku kirjoitti:
...dount kedit?...Minäkö keljuilen...pois sellainen minusta=D
...ei Pieni (riita), MielipideKiista...ole koskaan..pahasta=D
Sitten jos mennään loukkauksiin (tahallisiin), Ihmisen Persoonahattuiluihin sun muihin henkilökohtaisuuksiin, niin sitten on hyvä lopettaa ja hävittää ketju=D
Olen niin raaka, että minun puolestani täällä netissä, virtuaalimaailmassa, kaikki saavat riidellä niin paljon kuin jaksavat.
- RosaLiiin
...senkun riitelevät, aikuiset ihmiset sanoilla väittelevät, ei täällä kenenkään niskavilloihin voi käydä käsiksi, vaikka kuinka haluaisi. Seriffi korjaa pahimmat yli- ja alilyönnit.
Ihmettelen tätä siivousintoa, jos itse en jostain riitelystä pidä, aina voin väistää.
Poistamiset vääristää palstaa, miksi kaiken pitäisi olla siistiä ja niin fiiniä.
Kaikki kukat kukkikoon, tämä fraasi eläköön... - ihan oikeasti
jotka, eivät halua riidellä missään ja heitä loukkaa kun joku tulee hastamaan riitaa ihan vain riidankylvämisen ilosta.
ihan oikeasti kirjoitti:
jotka, eivät halua riidellä missään ja heitä loukkaa kun joku tulee hastamaan riitaa ihan vain riidankylvämisen ilosta.
Seriffille kannattaa ilmoittaa siinä tapauksessa ja pyytää heti poistamista. Kannattaa siis kirjoittaa ja kertoa kuinka on pahoittanut mielensä ja pyytää sieltä apua. Jossain täällä palstalla on ohjeet, itse en ole niihin vielä perehtynyt tarkemmin. Seriffi on sitä varten ja se on hänen työtänsä. Käsittääkseni hän toimii myös aika nopeasti.
Jos tuntuu siltä, että pahoittaa mielensä herkästi ja loukkaantuu helposti, on tämä palsta silloin mielestäni oiva paikka harjoitella väittelyä ja puolensa pitämistä. Itse väittelen vain sellaisista asioista, joista minulla on kunnollista tietämystä ja osaamista ja silloin tiedän mihin väitteeni perustan. Ja minä väittelen vain sellaisilla palstoilla, missä keskustelun aihe on määritelty.
- Angel of The Morning
Mutta kun ne aloitukset eivät ole rekattujen. Suurin osa (?) taitaa olla rekkaamattomien.
Minäkin olen täällä nyt rekkaammattomana kun en näe sillä enää mitään merkitystä. - helemat paukkuu
Siitä se vasta meteli syntyisi kun mummojen ja papparaisten tarkaan harkitut ja naputellut hengenhedelmät poistuisi hups.... yhtä äkkiä bittimaailman taivaaseen ja palstalaiset itkisi yhdessä tuumin ja aloittaja haukuttais ja hänestä tehtäis narsisti ja ohjattais hoitoon ja... ja... ja... onhan tuo jo monesti nähty ja koettu. On muuten ihan kahjoja aloituksia viime aikoina ei kehtaa ies ottaa osaa omalla nicillä, hävettää tämäkin kommentti....
- sinut tunnistan
HTZA,si ja en väärässä ole.
- helemat paukkuu
sinut tunnistan kirjoitti:
Et osannut arvata... ei sinne päinkää... sukupuoli saattaa olla sama tai sitten.... ei... Tällaistä se on puskahuutelu... ihan kivaa.. kun kukaan ei hyppelehdi silmille, saa olla niin tyhmä kun luonnostaan on ja aloittaa pöljiä aloituksia....Saa lukea "viisaiden" kaikki tietävien plääp plääp kommentit..ja näsäviisaudet, jotka muutamilla regatuilla kirjoittajilla on oikein tavaramerkki.
- HTZA
sinut tunnistan kirjoitti:
ketjussa ei ole muuta minun kirjoittamaani kuin tämä viesti.
- helemat paukkuu
HTZA kirjoitti:
ketjussa ei ole muuta minun kirjoittamaani kuin tämä viesti.
Tässä näet, tällä palstalla kaikki epäilee toisiaan "joku liikkuu, ammutaan". Luin kerran sinun ajattelemattoman vastauksen eräälle ihan asialliselle palstalaiselle ja täytyy sanoa, että voi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691