Onko muita ruotsin lukijoita jotka pohtivat sivuainevalintoja? Itse olen Tampereen yliopistossa lukemassa pohjoismaisia kieliä, ja olen miettinyt ettei opettajan ura olekaan se unelma-ammatti. Olen alkanut miettiä hallintotieteitä sivuaineena. Onko jollain kokemusta moisesta yhdistelmästä?
Ruotsinlukijat hoi!
4
787
Vastaukset
- tiedoksi
Ruotsin opettaja on ammatti jota ei kannata suositelle edes vihamiehen jälkikasvulle.
Tässä perustelut.
http://www.simplesite.com/picture.aspx?id=16456692 - Petra221
Luen Helsingin yliopistossa pohjoismaisia kieliä ja ottaisin ehdottomasti hallintotieteitä sivuaineeksi, jos olisi mahdollista. Olisihan sitä voinut aikoinaan koittaa JOO-opintojen kautta,harmi...
- sama svenskatalande
Kiva kuulla, että jotain muitakin kiinnostaa ruotsi hallintotiede yhdistelmä. Olisi myös mukava tietää minkälaisia töitä kyseisellä yhdistelmällä voisi hakea.. :) englantia ja venäjää olen ajatellut myös alkaal lukemaan..
- tiedoksi
Manner-Suomessa on 3 ruotsinkielistä kuntaa, joista kahdessa, Korsnäsissä (Ristitaipale) ja Närpiössä väkiluku laskee. Luoto on kolmas. Se on kasvava kunta toisin kuin nuo kaksi.
Yhteensä niissä vajaa 15 000 asukasta. Ei kannttaisi panostaa kovin paljon jos Suomessa haluaa työtä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004