Hei!
Paljonko olisitte valmiita maksamaan seuraavasta Carina E:stä:
-juuri katsastettu japanilainen, -94
-Gli-varustelu, mm.sähkökäyttöiset
ikkunat,kattoluukku, käynnistymisenesto,
lohkolämmitin
-ajettu 200tkm
-täysin ruosteeton
-kulutus 7/100 (yhdistetty ajo)
Asialliset kommentit otetaan kiitollisena vastaan! :)
Paljonko maksaisit tästä?
11
2743
Vastaukset
- Elina
Unohtui mainita.
- haitari
Hintahaitari tuli varmaan jo selville.Yksi juttu kuitenkin tuli mieleen.Pyydä 200tkm huollon siihen kauppaan.Eli jakopäänhihna,ohjuri,kiristin,laturin hihna,ohjaustehostimen hihna,moottoriöljyt,ilmasuodatin...
Sinänsä mitätön pyyntö liikkeen näkökannalta.Mutta teetettynä maksaa aika paljon.Ehkä 500e????Ja yksityiseltä ostettuna katso että hihnat vaihdettu.Näkyy uutuuttaan hohtavina(paitsi se kotelon sisällä oleva jakop.h.).Moottoriöljyn näkee mittatikun öljyn väristä.Jos ei ole vaihdettu,tinkaa 500e.
- niin silloin
Jos ostat tuon yksityiseltä, niin hinnan pitää olla alle 2000. Liikkeestä takuulla alle 3000.
Itse kyllä epäilisin sitä ruosteettomuutta. Kannattaa kokeilla helmat ja etupään poikkipalkit. Niin ja tietysti penkin kiinnityspaikat. - Reino
Olisiko jossain 1000 ja 1200 euron välillä? Siis tietenkin yksityisenä. Millä moottorilla muuten?
- hshs
Jos kunto ja ajomäärä täsmää, niin 3 tonnia ei vielä ole paha hinta. Liikkeessä tuollaisesta pyytävät helposti 3500 - 4000, kohtuullisen alhaisesta ajomäärästä johtuen.
- siitä
noin mitättömillä kilometreillä sen 3000 voi joutua maksamaan.
- Jouko11
Kysyjä pyytää asiallisia kommentteja ja täällä pikku pojat alkaa huudella nuita paalaamoviestejään. Todennäköisesti heidän omat rellunsa tai fiatin romunsa on jo paalattu, niin pitää tulla tänne avautumaan.Säälittävää.
Sitten asiaan. Ilmeisesti 1.6 koneella tuo carina, kestänee sen puoli miljoonaa kilometriä, japsimalli, ei pikkuvikoja. Ite saattasin maksaa 3000-4000 euroa.- terrorisiseriffi
jätti kyllä tuon toisia merkkejä arvostelevan "asiallisen" kirjoituksen, mutta poisti minun kritiikkini sitä kohtaan. Uskomaton tapaus!!
- suomessa myynnissä
näköjään kokonaista 5 kpl. Rekisteröityinä satoja, mutta omistajat eivät halua luopua. Pyyntihinnat ovat 3700 - 4500. Jos saat kolmeen tonniin, niin hyvät kaupat teet. Katso kuitenkin millainen myyjä on, ettei satu olemaan toisena autona joku mersun lintta tai amisbemari. Semmoiset kierrä kaukaa. Ne on varsinaisia kuminauha ja purkka virittäjiä. Oppivat noiden sakemannimerkkien kanssa tekemään autosta pommeja, kun ei rahat riitä korjaamaan niitä kuntoon. Vaikka, ei tuon ikäisessä kaarinassa vielä mitään vikaa ole, jos ei ole ruuvattu mittaria tai sitten tosiaankin annettu edellämainitun kaltaisten kuskien käsiin.
- Elina
Kiitos asiallisista kommenteista! :)
- vaan
Jos on varmasti japanissa tehty ja noin vähän ajettu niin minä en epäilisi hetkeäkään! alle 3000 eurolla ei välttämättä lähde.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456047Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314466Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242552Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122296Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast491481Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781424Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331267- 351054
- 1731010