Paljonko maksaisit tästä?

Elina

Hei!

Paljonko olisitte valmiita maksamaan seuraavasta Carina E:stä:

-juuri katsastettu japanilainen, -94
-Gli-varustelu, mm.sähkökäyttöiset
ikkunat,kattoluukku, käynnistymisenesto,
lohkolämmitin
-ajettu 200tkm
-täysin ruosteeton
-kulutus 7/100 (yhdistetty ajo)

Asialliset kommentit otetaan kiitollisena vastaan! :)

11

2701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina

      Unohtui mainita.

      • haitari

        Hintahaitari tuli varmaan jo selville.Yksi juttu kuitenkin tuli mieleen.Pyydä 200tkm huollon siihen kauppaan.Eli jakopäänhihna,ohjuri,kiristin,laturin hihna,ohjaustehostimen hihna,moottoriöljyt,ilmasuodatin...

        Sinänsä mitätön pyyntö liikkeen näkökannalta.Mutta teetettynä maksaa aika paljon.Ehkä 500e????Ja yksityiseltä ostettuna katso että hihnat vaihdettu.Näkyy uutuuttaan hohtavina(paitsi se kotelon sisällä oleva jakop.h.).Moottoriöljyn näkee mittatikun öljyn väristä.Jos ei ole vaihdettu,tinkaa 500e.


    • niin silloin

      Jos ostat tuon yksityiseltä, niin hinnan pitää olla alle 2000. Liikkeestä takuulla alle 3000.

      Itse kyllä epäilisin sitä ruosteettomuutta. Kannattaa kokeilla helmat ja etupään poikkipalkit. Niin ja tietysti penkin kiinnityspaikat.

    • Reino

      Olisiko jossain 1000 ja 1200 euron välillä? Siis tietenkin yksityisenä. Millä moottorilla muuten?

    • hshs

      Jos kunto ja ajomäärä täsmää, niin 3 tonnia ei vielä ole paha hinta. Liikkeessä tuollaisesta pyytävät helposti 3500 - 4000, kohtuullisen alhaisesta ajomäärästä johtuen.

    • siitä

      noin mitättömillä kilometreillä sen 3000 voi joutua maksamaan.

    • Jouko11

      Kysyjä pyytää asiallisia kommentteja ja täällä pikku pojat alkaa huudella nuita paalaamoviestejään. Todennäköisesti heidän omat rellunsa tai fiatin romunsa on jo paalattu, niin pitää tulla tänne avautumaan.Säälittävää.

      Sitten asiaan. Ilmeisesti 1.6 koneella tuo carina, kestänee sen puoli miljoonaa kilometriä, japsimalli, ei pikkuvikoja. Ite saattasin maksaa 3000-4000 euroa.

      • terrorisiseriffi

        jätti kyllä tuon toisia merkkejä arvostelevan "asiallisen" kirjoituksen, mutta poisti minun kritiikkini sitä kohtaan. Uskomaton tapaus!!


    • suomessa myynnissä

      näköjään kokonaista 5 kpl. Rekisteröityinä satoja, mutta omistajat eivät halua luopua. Pyyntihinnat ovat 3700 - 4500. Jos saat kolmeen tonniin, niin hyvät kaupat teet. Katso kuitenkin millainen myyjä on, ettei satu olemaan toisena autona joku mersun lintta tai amisbemari. Semmoiset kierrä kaukaa. Ne on varsinaisia kuminauha ja purkka virittäjiä. Oppivat noiden sakemannimerkkien kanssa tekemään autosta pommeja, kun ei rahat riitä korjaamaan niitä kuntoon. Vaikka, ei tuon ikäisessä kaarinassa vielä mitään vikaa ole, jos ei ole ruuvattu mittaria tai sitten tosiaankin annettu edellämainitun kaltaisten kuskien käsiin.

    • Elina

      Kiitos asiallisista kommenteista! :)

    • vaan

      Jos on varmasti japanissa tehty ja noin vähän ajettu niin minä en epäilisi hetkeäkään! alle 3000 eurolla ei välttämättä lähde.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe