aloin kirjoitella Sinulle, yritin jo aiemmin, mutta ei ollut osoitetta, viestit tuli takaisin. Olin todella vihainen niistä sanoistasi, jotka Sulta sain, en ymmärränyt, miksi? Yritin selvittää näkemyksiäni, olet saanut tietää minusta paljon, vieläkö koet, ettei mun elämällä ole merkitystä?, käskithän hankkimaan sellaisen, eihän se niin helposti käy. Jos yritän saada töitä, menetän tuloni ja sit on vaikeampi päästä takaisin. Olen niiden ulkopuolella ja mun itse pitäisi maksaa koulutus, jos sellaiseen lähtisin, mutta millä maksaisin sen, eihän kukaan piittaa elättää vaan toivoo musta pääsevän. Ymmärrätkö ollenkaan, miten paljon loukkasit mua, etkä ole ainoa, mitä mieltä on olla jatkuvasti kaikkien hampaissa, osaatko ajatella??? Syytätkö siis mua Sun elämäsi pilaamisesta??? Onhan vielä Sun tyhmät työkaverisi, jotka kiusaa. Kiitos näistäkin kärsimyksistä!!! M F
Siitä on yli vuosi
aikaa, kun
1
518
Vastaukset
- on..
vaikeaa mutta pitemmällä juoksulla kannattavaa. Roheasti opintolainaa hakemaan ja opiskelemaan. Tiukkaa saattaa olla mutta niinpä vain tuhannet ja taas tuhannet opiskelijat suomessa pärjäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118