mitä kuukaudessa pystyy saamaan aikaan?

elisabeeeth

niin juuri, elikkä ihailen laihoja ihmisiä koko sydämelläni ja painan tällä hetkellä 67 kg ja pituutta löytyy 166 cm. KUVITELKAAPA vielä viime vuonna painoin 55 kg ja näytin hyvälle :/ eli olen todellinen läskikasa tällä hetkellä. mitä pystyisin kuukaudessa tekemään? haluaisin mennä vaikka äärirajoille, JOS ON PAKKO. en halua urheilla vaan haluan syömisellä vain laihtua :) kiitos kaikille

5

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellipp

Luulisin että suunnillee 2 kiloa viikossa jos TOSI vähäisillä syömisillä menet. Eli n. 8kg, se on kyllä aika korkea tavote. Realistisempaa ois ehkä n. 1-1,5kg viikossa jolloin pudotus olis kuukaudessa 4-6kg. Suosittelen edes jonkun laista liikkumista.

• oivoivoi

laihuus ei tuo onnea...

Kokemuksen syvä rintaääni puhuu. Jos se jotain tuo niin se on kyllä epäonni

• fdfdfdf
        oivoivoi kirjoitti:

laihuus ei tuo onnea...

Kokemuksen syvä rintaääni puhuu. Jos se jotain tuo niin se on kyllä epäonni

Ei kyllä pidä paikkaansa mun kohdalla! Olin paljon onnellisempi laihempana kuin tälläsenä läskiperänä

• lidhgfsuhv
        fdfdfdf kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa mun kohdalla! Olin paljon onnellisempi laihempana kuin tälläsenä läskiperänä

mä suosittelen kyl liikkumaan, koska jos et päivän aikana syö paljon mitään, etkä liiku ni jää vaan makkarat ja iro roikkuun rumasti. (eli lihakset lähtee, mutta muu jää)
        eli jos haluu lihaksia näkyviin, mut ei silleen et näyttää joltain maailman vahvimmalta naiselta/mieheltä, niin kaloreita vähemmän kuin oma tarve ja liikuntaa, edes vähän. :)
        aina ku ei meinaa päästä lenkille ni aattelet vaan että pakko lähtee, että saan nää liiat kilot poois.

• Kat

Kun muutin pois kotoa lihoin hetkessä 10 kiloa. Painoin sen jälkeen siis 65kg. Sain tuon kuukaudessa pois ja olin taas samoissa mitoissa kuin ennen. Kaikki se oli nestettä ja rasvaa. Vedin päivässä 500kcal ja kävelin kaksi pientä lenkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      16
      3850
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      232
      3776
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      132
      3416
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      72
      3394
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2277
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1813
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      50
      1666
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1600
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32