Playa del Carmen/maaliskuu

minä vaan

Hei

Meillä reissu lähestyy ja kohta pitäisi ruveta pakaamaan. Mites paikanpäällä käyneet tarviiko illaksi lämpimänpää vaatetta mukaan???

Miten verratavissa intia tai thaimaa???

18

3724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaa tarvetta

      ja jo pelkästään lennolle jotain pitkähihaista tarvitsee.

    • tarvita

      Maaliskuussa 2006 olimme ko.paikassa. Muuten todella lämmintä mutta yhtenä iltana koko kahden viikon aikana kovan ukkoskuuron jälkeen tarvitsi
      kevyet pitkät housut ja kevyen pitkähihaisen puseron. Muutoin kuumaa ja aurinkoista eli pääasiassa aivan kevyttä vaatetta mukaan.
      Aurinkoista matkaa !

      • äsken tullut

        Tulin maanantaina Playa del Carmenista. Illat oli yllättävän viileitä alkumatkasta, mutta koko ajan ne lämpeni. Ihan meren rannalla oli kovin tuulista iltaisinkin, joten jos aiotte mennä illalla rantaravintoloihin / terasseille, niin siellä kyllä on käyttöä pitkähihaiselle. Mutta ihan joku puuvillainen riittää, ei sinne nyt villaa tartte roudata kuitenkaan. Rannalla oli jossakin 8-10 Callen paikkeilla aika kiva ravintola nimeltään Fusion. Ruoka ei ollut mistään kotoisin, mutta atmosfääri oli kiva ja illalla tarjolla salsa- ja reggaetyyppistä livemusaa.


      • sehän
        äsken tullut kirjoitti:

        Tulin maanantaina Playa del Carmenista. Illat oli yllättävän viileitä alkumatkasta, mutta koko ajan ne lämpeni. Ihan meren rannalla oli kovin tuulista iltaisinkin, joten jos aiotte mennä illalla rantaravintoloihin / terasseille, niin siellä kyllä on käyttöä pitkähihaiselle. Mutta ihan joku puuvillainen riittää, ei sinne nyt villaa tartte roudata kuitenkaan. Rannalla oli jossakin 8-10 Callen paikkeilla aika kiva ravintola nimeltään Fusion. Ruoka ei ollut mistään kotoisin, mutta atmosfääri oli kiva ja illalla tarjolla salsa- ja reggaetyyppistä livemusaa.

        sen baarin nimi olikin.. oon miettinyt jo muutaman viikon. :D se missä oli matalia tuoleja rannalla ja iltaisin pöydissä lyhdyt!? aivan ihana just drinksupaikkana. :)


      • minä vaan
        äsken tullut kirjoitti:

        Tulin maanantaina Playa del Carmenista. Illat oli yllättävän viileitä alkumatkasta, mutta koko ajan ne lämpeni. Ihan meren rannalla oli kovin tuulista iltaisinkin, joten jos aiotte mennä illalla rantaravintoloihin / terasseille, niin siellä kyllä on käyttöä pitkähihaiselle. Mutta ihan joku puuvillainen riittää, ei sinne nyt villaa tartte roudata kuitenkaan. Rannalla oli jossakin 8-10 Callen paikkeilla aika kiva ravintola nimeltään Fusion. Ruoka ei ollut mistään kotoisin, mutta atmosfääri oli kiva ja illalla tarjolla salsa- ja reggaetyyppistä livemusaa.

        Kiitos kiva kuulla että lämpenemään päin. Pakkaan jonkun pitkähijasen kuitenkin matkaan mukaan.

        Oliskos muita syömis/juomis vinkkejä? Kun sulla on vissiin tuoreessa muistissa. Tai jotain muuta?


      • Mamma75
        minä vaan kirjoitti:

        Kiitos kiva kuulla että lämpenemään päin. Pakkaan jonkun pitkähijasen kuitenkin matkaan mukaan.

        Oliskos muita syömis/juomis vinkkejä? Kun sulla on vissiin tuoreessa muistissa. Tai jotain muuta?

        Hei!

        Koska olette lähdössä matkaan? Me lähdemme 9.3. Odotan innolla ;)


      • minä vaan
        Mamma75 kirjoitti:

        Hei!

        Koska olette lähdössä matkaan? Me lähdemme 9.3. Odotan innolla ;)

        samaan aikaan mekin :)


      • Mamma75
        minä vaan kirjoitti:

        samaan aikaan mekin :)

        ...lähteä matkoille ;)

        Sää näyttää ainakin ennusteiden mukaan hyvälle! Tosin tuo ennuste on vasta yli viikon päähän ja varmaan ehtii vaihdella moneen kertaan.

        Toivottavasti on hyvä paikka!


      • täynnä
        Mamma75 kirjoitti:

        Hei!

        Koska olette lähdössä matkaan? Me lähdemme 9.3. Odotan innolla ;)

        Niin mekin :)


      • helmikuun lomailija
        Mamma75 kirjoitti:

        Hei!

        Koska olette lähdössä matkaan? Me lähdemme 9.3. Odotan innolla ;)

        lämmintä, aurinkoa, pilvistä ja myös tropiinkin sateita.Kannattaa ottaa sateenvarjo mukaan tai joku ohut sadetakki.Näitä ei oikein paikanpäältä carmenista löytynyt.Lukemista vielä jos sattuu tulemaan päivän-pari sateet.Lämmintä silti, mutta vettä tulee kovalla voimalla ja vähän yllättäenkin.Lomalla oli hyvät säät helmikuussa silti useana päivänä sateita-oli myös 2 päivää pelkkää sadetta.En ottanut sateenvarjoa mukaan ainut sadetakki minkä löysin carmenista oli walt martista iso valk. jätesäkki suojasi sateelta.


      • juuri tullut
        minä vaan kirjoitti:

        Kiitos kiva kuulla että lämpenemään päin. Pakkaan jonkun pitkähijasen kuitenkin matkaan mukaan.

        Oliskos muita syömis/juomis vinkkejä? Kun sulla on vissiin tuoreessa muistissa. Tai jotain muuta?

        Hyvä ja edullinen ruokapaikka "Nativo" on 30 avenuella.Kun saat carmenin kartan käteesi,niin löytyy numero 17 kohdalta(karttassa opastetaan:bussipysäkki cancunin bussiin)meca pelican supermarketissa kannattaa ehdottamasti käydä kahvilla!on siinä ihan vieressä numerolla 19.
        hauskaa matkaa!


      • minä vaan
        juuri tullut kirjoitti:

        Hyvä ja edullinen ruokapaikka "Nativo" on 30 avenuella.Kun saat carmenin kartan käteesi,niin löytyy numero 17 kohdalta(karttassa opastetaan:bussipysäkki cancunin bussiin)meca pelican supermarketissa kannattaa ehdottamasti käydä kahvilla!on siinä ihan vieressä numerolla 19.
        hauskaa matkaa!

        Kirjoitin ylös tälläset vinkin on ihania!


      • minä vaan
        helmikuun lomailija kirjoitti:

        lämmintä, aurinkoa, pilvistä ja myös tropiinkin sateita.Kannattaa ottaa sateenvarjo mukaan tai joku ohut sadetakki.Näitä ei oikein paikanpäältä carmenista löytynyt.Lukemista vielä jos sattuu tulemaan päivän-pari sateet.Lämmintä silti, mutta vettä tulee kovalla voimalla ja vähän yllättäenkin.Lomalla oli hyvät säät helmikuussa silti useana päivänä sateita-oli myös 2 päivää pelkkää sadetta.En ottanut sateenvarjoa mukaan ainut sadetakki minkä löysin carmenista oli walt martista iso valk. jätesäkki suojasi sateelta.

        Täytyypä pakata sateenvarjo heti tänään laukkuun.


      • minä vaan
        Mamma75 kirjoitti:

        Hei!

        Koska olette lähdössä matkaan? Me lähdemme 9.3. Odotan innolla ;)

        pakattu??? Pakko myöntää että mä oon jo melkein kaikki pakannut enkä malttais enään odottaa :)


      • Mamma75
        minä vaan kirjoitti:

        pakattu??? Pakko myöntää että mä oon jo melkein kaikki pakannut enkä malttais enään odottaa :)

        Odotusta on täälläkin ilmassa! Tässä just alamme pakkaamaan, tarkoitus olisi saada mahdollisimman paljon pakattua jo tänään. Onkos sulla joku hyvä selkeä vinkkilista tavaroista? Tai jotain, mitä ainakin pitäisi muistaa?

        -apteeksissa olen käynyt ja sieltä ostanut gefilus-kapseleita, desi-aineita ja -pyyhkeitä ja imodiumia.
        -rahaa on vaihdettu
        -aurinkorasvoja on
        -sateenvarjo?
        -bikinit!
        -kamera
        -jne.

        Tämä minun odotusta lähinnä kuvastaa se, että surffailen netissä monta kertaa päivässä, aina pitää katsoa, onko tullut jotain uutta...


      • sereque
        Mamma75 kirjoitti:

        Odotusta on täälläkin ilmassa! Tässä just alamme pakkaamaan, tarkoitus olisi saada mahdollisimman paljon pakattua jo tänään. Onkos sulla joku hyvä selkeä vinkkilista tavaroista? Tai jotain, mitä ainakin pitäisi muistaa?

        -apteeksissa olen käynyt ja sieltä ostanut gefilus-kapseleita, desi-aineita ja -pyyhkeitä ja imodiumia.
        -rahaa on vaihdettu
        -aurinkorasvoja on
        -sateenvarjo?
        -bikinit!
        -kamera
        -jne.

        Tämä minun odotusta lähinnä kuvastaa se, että surffailen netissä monta kertaa päivässä, aina pitää katsoa, onko tullut jotain uutta...

        Vasta viikon päästä tullaan perässä, mutta on jo pakattu. Listaan kannattaa ehdottomasti lisätä lentosukat verenkiertohäiriöiden estämiseksi ja puhallettava niskatyyny. Paluumatkalla nukuttaa varmasti, ja niska tulee olemaan todella kovilla.


      • minä vaan
        Mamma75 kirjoitti:

        Odotusta on täälläkin ilmassa! Tässä just alamme pakkaamaan, tarkoitus olisi saada mahdollisimman paljon pakattua jo tänään. Onkos sulla joku hyvä selkeä vinkkilista tavaroista? Tai jotain, mitä ainakin pitäisi muistaa?

        -apteeksissa olen käynyt ja sieltä ostanut gefilus-kapseleita, desi-aineita ja -pyyhkeitä ja imodiumia.
        -rahaa on vaihdettu
        -aurinkorasvoja on
        -sateenvarjo?
        -bikinit!
        -kamera
        -jne.

        Tämä minun odotusta lähinnä kuvastaa se, että surffailen netissä monta kertaa päivässä, aina pitää katsoa, onko tullut jotain uutta...

        vissiin ihan aikuisporukalla niin eipä silloon mitään niin ihmeenpää muistettavaa oo.

        Passeista pidän skannatut kopiot sähköpostissa aina jos sattuu alkuperäisille jotain.

        Sateenvarjonkin nakkasin mukaan eipä tuo niin paljon tilaa vie.

        kameran ja kännyn laturit kannattaa muistaa.

        Listaan itse aina paperille mitä tarvitsen tyyliin

        -paidat
        -shortsit
        -mekot
        -sukat
        -alusasut
        -uikkarit
        -meikit, hiusjutut
        -sandaalit
        -lääkkeet
        jne....


      • hate
        minä vaan kirjoitti:

        Täytyypä pakata sateenvarjo heti tänään laukkuun.

        Jos Riu Tequilaan majoitutte siellä on kaapissa sontsa talon puolesta...mutta kyllähän teidän lomallanne sataakin kun noin pessimistisesti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe