Heippa, en tiedä kuuluuko kysymys tänne, mutta osaako kukaan kertoa kuinka maksetaan ulkomaille kun maksuehtä on Paypal?
En ainakaan omista mitään sellaista, mikä se siis on?
Kiitos.
PayPal ??
apua tarvitaan
1
233
Vastaukset
PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, joka sopii erityisen hyvin pienten maksujen maksamiseen yksityishenkilöille. Tarkemmat tiedot löytyvät osoitteesta http://www.paypal.com
Jos haluat kysyä siitä muuta suomenkielisiltä käyttäjiltä täällä Suomi24:ssä, kannattaa laittaa viesti osastoon Huutokaupat tai Pankit. PayPal ei ole mikään huutokauppa, mutta eniten sitä käytetään eBay-huutokauppaostosten maksuun. Pankkipalstalla siitä on keskusteltu usein sen vuoksi, että maksaja siirtää rahat PayPal-tilille pankista luottokortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637001Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792772
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412079- 181958
- 301687
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151286