Tilasin vähän aikaa sitten yamaha dt r -08 ja väriltään sininen nyt kattoin vähän kuvia niin sehän on melkein kokonaan valkoinen ja näyttää pirun rumalta. saako siihen vaihdettua supermoton etumaskin ja eturapakaaren? vai onko niissä edes mitään eroa? muuta kun se että supermotossa ne on paljon hienommat.
Yamaha dt:n katteet
sadasdasf
4
1764
Vastaukset
- klklxt
pystyy vaihtamaan
- dt tuner
mistä tilasit??
- jrkyku
Itse tilasin muistaakseni mc-catterilta, mutta kyllähän niitä löytää lähes kaikista moottopyörä/mopo liikkeistä.
- yamaha detsku
jrkyku kirjoitti:
Itse tilasin muistaakseni mc-catterilta, mutta kyllähän niitä löytää lähes kaikista moottopyörä/mopo liikkeistä.
Paljonko maksaa yamaha dt se sivummainen eli isoin kate ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233