Pitäisi vaihtaa jouset ja iskarit VW poloon. Iskareita on tullut vaihdettua, mutta jousen vaihtamisesta ei ole kokemusta. Kuinka iso homma ja kuinka kalliiksi huoltoliikkeessä tulisi? Lisäksi ajattelin hieman korottaa autoa samalla, eli onnistuuko se suoraan vaihtamalla pidemmät jouset ja iskarit, vai jotenkin muuten?
Kierrejousen vaihtaminen Poloon!
3
749
Vastaukset
- samalla kun
McPhersoniin vaihtaa sen jousen samalla kuin iskarinkin, eli ei muuta lisätyötä kuin jousipuristimilla pitää veivata kahteen kertaan.
Tuo pätee etupäähän, mutta minkälainen pyöräntuenta on poolossa takana?
Jos ei McPherson, niin ehkä korin tuenta ja pelkkä jousipuristimien käyttö riittää.- seatcor
Eli mistä mahdollisesti saa pidempiä jousi/iskareita? Mitkä kannattaisi laittaa? onko hinnasta mitään tietoa?
- ikäinen?
Polosesi on? Etupään jouset menee em kirjoittajan tavalla. Takapää samalla konseptilla, siis Mc-Pherson. Jäykempää jousta, sekä, siihen sopivaa jousijalkaa(iskaria). Huomioi: katsastukseen vaadittavaa hyväksymistodistusta asentamiisi osiin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329