Voiko olla

HTZA

Surkeampaa näkyä kuin mummo/pappa joka istuu telkkarin ääressä ja jolla on jalassa, tuhansien hikilitrojen vanuttamat, virttyneet, oman mummonsa kutomat, harmaat, villasukat? Ja lemmikkikoirakin makaa huoneen kauimmassa nurkassa.

16

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai'ei

      jo etukäteen pian alkavaa naisten tv:tä ja pelkäät leskirouvien jäävän tv-koukkuun?

      • HTZA

        pelkään että he eivät ymmärrä moisten sukkien raapivan matoista kaiken nöyhtän irti.
        Ostavat sitten uuden pölynimurin, taas.
        Ja Jääkarhu kuolee nälkään.
        Hylkeet ja Norpat kyllä joutavatkin kuolla ja se joku Kulokuoriainen.
        Ja kylppärin Klinkkerit menevät vaihtoon nopeasti, tulee kallis remontti.


      • ai'ei
        HTZA kirjoitti:

        pelkään että he eivät ymmärrä moisten sukkien raapivan matoista kaiken nöyhtän irti.
        Ostavat sitten uuden pölynimurin, taas.
        Ja Jääkarhu kuolee nälkään.
        Hylkeet ja Norpat kyllä joutavatkin kuolla ja se joku Kulokuoriainen.
        Ja kylppärin Klinkkerit menevät vaihtoon nopeasti, tulee kallis remontti.

        säälittelen minäkin. Norpat ovat suloisia ihan kuin tiikeritkin. Kaikilla näillä kolmella on nykyään tukalat oltavat.

        Nykymummoilla on päällä trikoot tai ihanat terättömät kuvio tiukkikset ja varpaissa somat kynsilakat safiirikoristein ja pikupäkiät upotetaan suloisiin tohveleihin.


    • näky:

      J Sillanpää pyyhkii hikeä. ja luulee.

    • Voi, se on ihana näky. Mun mies käyttää villasukkia kesät-talvet rakennuksilla kun on töissä. Anopin kutomat, ja anoppi peseekin aina ne, kun lastut pitää nyppiä niistä ja minä en sellaista osaa, kun pyykkikone voi mennä pilalle. Kassiin vaan päivittäin ja mammalle viikkopyykkiin, helppoa hih hih.

      Niin, ja ne jalkapohjat ja varpaat on kuin vauvalla, niin on hieno hipiä ja ei patin pattia eikä kovettumaa. Suosittelen.

      Ai, niin koiraa ei enää ole kun se piti lopettaa pari vuotta sitte, muutoin kuva on kuin meiltä.

    • HTZA

      Nyt kun minut on koulutettu kiltiksi, teen tällaisia aloituksia. YÄK!

      Minä voin pahoin, mitä minun pitäisi tehdä?

      • vaikka

        rälläkkään vapaehtois työntekijäksi,saisit elämän itselesi.


      • HTZA
        vaikka kirjoitti:

        rälläkkään vapaehtois työntekijäksi,saisit elämän itselesi.

        onpa sitä kuitenkin keritty tänävuonna jo parille työreissulle Eurooppaan, Itävallan "lumihuippuisille" vuorille, kaksi kertaa mökille ja kerran kapakkaan.
        Opeteltu kameran käyttöä, otettu tuhat täysin turhaa kuvaa, temppuiltu niiden kanssa tietokoneella, saatu aikaan hassuja versioita.
        Hukattu niistä puolet jonnekin bittiavaruuteen.
        Lenkkeilty tunti joka päivä, ja masennuttu ämmänläyskien vaatetuksesta, ne kun ei ymmärrä että nyt on jo kevät.
        Ei paha?


      • Heta Niskavuori
        HTZA kirjoitti:

        onpa sitä kuitenkin keritty tänävuonna jo parille työreissulle Eurooppaan, Itävallan "lumihuippuisille" vuorille, kaksi kertaa mökille ja kerran kapakkaan.
        Opeteltu kameran käyttöä, otettu tuhat täysin turhaa kuvaa, temppuiltu niiden kanssa tietokoneella, saatu aikaan hassuja versioita.
        Hukattu niistä puolet jonnekin bittiavaruuteen.
        Lenkkeilty tunti joka päivä, ja masennuttu ämmänläyskien vaatetuksesta, ne kun ei ymmärrä että nyt on jo kevät.
        Ei paha?

        Eli ilmeisesti tarkoitat että naishenkilöillä on toppista ja saapasta ja pahimmassa tapauksessa pipo!!

        Ne on muuten kätevät, hien kovettamat villasukat pysyvät pystyssä ihan issekssen , ei tarvi kuin varpaat nilkkoja myöten työntää sissään.

        Siinä sängyn vieressä odottavat asennossa aina aamuisin.


    • pistää tietsikka kiinni

      kun tulit palstalle viisauksinesi, heippa.

      • HTZA

        minäkin olen pahoillani.


      • päsmäröinnille
        HTZA kirjoitti:

        minäkin olen pahoillani.

        mitään, susta tuli lapanen,virttynyt...
        Sääli.
        T. vanhapiika muuan kas


      • HTZA
        päsmäröinnille kirjoitti:

        mitään, susta tuli lapanen,virttynyt...
        Sääli.
        T. vanhapiika muuan kas

        seurataan vastauksia.....


    • Angel of The Morning

      Ennen kiskottiin päreitä päreenavalossa.

      Mutta ei koiran paikka ole tuvan kauimmainen nurkka (: ):) : : : ) )

      • HTZA

        mummon sukat kun koirakin, uusiokäyttöön.
        Sukat koiranputkien kasvattamiseen tunkiolla ja koira rukkasiksi.


      • HTZA kirjoitti:

        mummon sukat kun koirakin, uusiokäyttöön.
        Sukat koiranputkien kasvattamiseen tunkiolla ja koira rukkasiksi.

        Minä tykkään kutoa villasukkia. Se on niin rentouttavaa. Sitä vaan oon ihmetellyt että miksi niitten pitää olla aina samanlaiset. Kudonkin toisen sukan alkamaan mustalla ja toisen keltaisella ja hulluttelen väreillä. Halvat huvit minulla. Minkä kokonen jalka sinulla on niin laitan tulemaan yhdet. Ihastut ikihyviksi usko pois. Itse en tykkää villasukkia käyttää, mutta haitanneeko tuo mitään


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe