terve. ajattelin mennä töihin isälleni metsään tekemään ennakkoraivausta raivaussahalla puhuimme että saisin jonkun tietyn palkan jokaisesta hehtaarista minkä raivaan kokemusta minulla on jonkun verran kun olen koko pienene ikäni isän mukana metsissä kulkenut =) mutta mietin tässä että mikähän mahtaisi olla sopiva palkka hehtaarista ja kuinkahan kauvvan aikaa kuluu aina yhden hehtaarin raivaamiseen? kuinka paljon amattilaisille maksetaan kyseisestä hommasta?
Ennakkoraivaus palkka?
Nimetön
1
2480
Vastaukset
- juntti----
No eiköhän se tuntipalkka tollasessa tapauksessa olis helpoin tapa. Metsurin palkka noista hommista mun kokemuksien mukaan on vajaa 10 tunnilta ja omilla välineillä ja bensoilla tais olla jonkun verran yli 13 euroa.
Ja urakkapalkka riippuu tietenki siitä miten paljo on poistettujen runkojen lukumäärä per hehtaari ja niitten keskiläpimitta. On olemassa metsurin taksanmääritystaulukot... Vaatii toki koealojen oton, esim. muutama koeala per hehtaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693