http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1494454
Video oulun tämän päiväisestä piiritystilanteesta.
" Piiritystilanne Oulun Pateniemessä on ohi, ja omakotitaloon aseen kanssa linnoittautunut mies antautui ilman vastarintaa viiden aikoihin torstai-iltana.
- Tapahtumat alkoivat vähän ennen kello kolmea iltapäivällä, kun poliisi tavoitteli omakotitalossa asuvaa miestä virkatehtävissä, apulaispoliisipäällikkö Juhani Saranki kertoi.
Noin 30-vuotias oululaismies tuli poliiseja vastaan ulko-ovelle aseen kanssa ja linnoittautui asuntoonsa poliisin yrittäessä puhutella häntä.
Poliisi yllätti miehen tämän tultua omakotitalon pihalla kaksi tuntia piiritystilanteen alkamisesta.
Piiritystilanteen aikana poliisi eristi alueen ja paikalla oli lukuisia kypärin ja luotiliivein varustautuneita poliiseja.
Tapahtuman yhteydessä ei ole ammuttu laukauksia. IS:n tietojen mukaan miehen ase oli ilmakivääri. Mies oli poliisille entuudestaan tuttu. Miehen auto oli piirityksen ajan talon lähellä puolittain lumipenkassa.
Saranki ei tutkinnallisista syistä halua kertoa, pakeni mies taloon poliisin yritettyä puhuttaa häntä.
- Ihan rauhallisesta ja tavanomaisesta poliisitehtävästä siinä oli kysymys. "
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1494377
-------------------------------------------------
Poliisit hoiti jälleen kerran tilanteen loistavasti, he taklasit tämän epäillyn näyttävästi talon pihalla.
Poliisit paikalla
15
951
Vastaukset
- again.
Ei tarvittu edes poliisimaastureita tai helikoptereita!
- suomalainen mies*
Kiitokset poliisille jälleen kerran hyvin hoidetusta työstä :)
- -!!!-
Olit väärässä! :)
- Super-O
Jos näin hyvä auto olisi suomen poliisin käytössä!
http://www.kandisbilder.se/bilder/bilar/polis2.jpg
Hyvä auto menee pilalle kaiken maailman kyttäyskeikoilla. :D - Emergency Management
Super-O kirjoitti:
Jos näin hyvä auto olisi suomen poliisin käytössä!
http://www.kandisbilder.se/bilder/bilar/polis2.jpg
Hyvä auto menee pilalle kaiken maailman kyttäyskeikoilla. :DAntaa poliisille näin hieno auto.
http://images16.fotki.com/v29/photos/4/49373/257261/rnpca2391-vi.jpg
http://images29.fotki.com/v1016/photos/4/49373/202652/rnpca2687-vi.jpg
http://images27.fotki.com/v983/photos/4/49373/202652/rnpca2687a-vi.jpg
http://images14.fotki.com/v256/photos/4/49373/217455/hnpca2073a-vi.jpg
http://images32.fotki.com/v1048/photos/4/49373/2059891/cnpca9010-vi.jpg
http://images35.fotki.com/v1130/photos/4/49373/2059891/cnpca10182-vi.jpg - poliisille vain Skodat
Emergency Management kirjoitti:
Antaa poliisille näin hieno auto.
http://images16.fotki.com/v29/photos/4/49373/257261/rnpca2391-vi.jpg
http://images29.fotki.com/v1016/photos/4/49373/202652/rnpca2687-vi.jpg
http://images27.fotki.com/v983/photos/4/49373/202652/rnpca2687a-vi.jpg
http://images14.fotki.com/v256/photos/4/49373/217455/hnpca2073a-vi.jpg
http://images32.fotki.com/v1048/photos/4/49373/2059891/cnpca9010-vi.jpg
http://images35.fotki.com/v1130/photos/4/49373/2059891/cnpca10182-vi.jpgHelsingin pelastuslaitos saa kesällä uudet johtoautot suurikokoisista ja suuritehoisista Mercedes-Benz GL sarjan citymaastureista.
http://image.motortrend.com/f/editorial/under-the-volcano-2007-mercedes-benz-gl450/6405166 w600 cr1 re0 ar1/your-author-with-gl450-at-fossil-falls-photo-by-mrs-st-antoine.jpg
http://www.engineforall.com/archivio/2006/12/14-mercedes-gl-500-by-carlsson/large-mercedes-gl500-by-carlsson-03.jpg
http://www.leasetrader.com/photos/actual74525/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpeg
http://www.leasetrader.com/photos/actual84029/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpeg - police vehicles
poliisille vain Skodat kirjoitti:
Helsingin pelastuslaitos saa kesällä uudet johtoautot suurikokoisista ja suuritehoisista Mercedes-Benz GL sarjan citymaastureista.
http://image.motortrend.com/f/editorial/under-the-volcano-2007-mercedes-benz-gl450/6405166 w600 cr1 re0 ar1/your-author-with-gl450-at-fossil-falls-photo-by-mrs-st-antoine.jpg
http://www.engineforall.com/archivio/2006/12/14-mercedes-gl-500-by-carlsson/large-mercedes-gl500-by-carlsson-03.jpg
http://www.leasetrader.com/photos/actual74525/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpeg
http://www.leasetrader.com/photos/actual84029/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpegMercedes-Benz citymaasturit ovat suomessa yleisiä pelastuslaitoksilla ja ulkomailla myös poliisiautoina. ;)
http://www.taysidepolice.police.uk/graphics/museum/gallery4/g4_25.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/gmp_merc.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/P1010365.JPG
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/cheshire_mclass.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc 4x4 2.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc 4x4.jpg - Super-O
police vehicles kirjoitti:
Mercedes-Benz citymaasturit ovat suomessa yleisiä pelastuslaitoksilla ja ulkomailla myös poliisiautoina. ;)
http://www.taysidepolice.police.uk/graphics/museum/gallery4/g4_25.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/gmp_merc.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/P1010365.JPG
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/cheshire_mclass.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc 4x4 2.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc 4x4.jpghttp://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc Estate 2.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc Estate.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/mercedes.jpg - -RusPo-
Super-O kirjoitti:
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc Estate 2.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/Merc Estate.jpg
http://policepics.pwp.blueyonder.co.uk/mercedes.jpghttp://www.sarco.fi/images/poliisi2.jpg
http://www.uta.fi/utain/2004k/1/kuvat/poliisiauto1.jpg
http://www.uta.fi/utain/2004k/1/kuvat/poliisiauto2.jpg
http://www.ruovesi.fi/elinkeino/poliisi/poliisi.gif
Parasta Briteistä.
http://www.worldcarfans.com/2060922.005/saab-9-5-23t-police-model-uk
http://picasaweb.google.com/bft999/Police/photo#5101539176320343874
http://img153.imageshack.us/img153/9941/volvo20v7020police20carsd2.jpg
http://www.ukemergency.co.uk/police/dscd0439.jpg - mehu-maija
poliisille vain Skodat kirjoitti:
Helsingin pelastuslaitos saa kesällä uudet johtoautot suurikokoisista ja suuritehoisista Mercedes-Benz GL sarjan citymaastureista.
http://image.motortrend.com/f/editorial/under-the-volcano-2007-mercedes-benz-gl450/6405166 w600 cr1 re0 ar1/your-author-with-gl450-at-fossil-falls-photo-by-mrs-st-antoine.jpg
http://www.engineforall.com/archivio/2006/12/14-mercedes-gl-500-by-carlsson/large-mercedes-gl500-by-carlsson-03.jpg
http://www.leasetrader.com/photos/actual74525/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpeg
http://www.leasetrader.com/photos/actual84029/640x480/Mercedes-GL450-SUV.jpegTahoet jäävät vara-autoiksi.
http://fireimages.net/albums/userpics/IMG_1490~1.JPG
http://fireimages.net/albums/userpics/P1000975.JPG
http://fireimages.net/albums/userpics/Chervoletit_.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/h4_03~0.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/Hl4.jpg - Kanukki pian itsekin
-RusPo- kirjoitti:
http://www.sarco.fi/images/poliisi2.jpg
http://www.uta.fi/utain/2004k/1/kuvat/poliisiauto1.jpg
http://www.uta.fi/utain/2004k/1/kuvat/poliisiauto2.jpg
http://www.ruovesi.fi/elinkeino/poliisi/poliisi.gif
Parasta Briteistä.
http://www.worldcarfans.com/2060922.005/saab-9-5-23t-police-model-uk
http://picasaweb.google.com/bft999/Police/photo#5101539176320343874
http://img153.imageshack.us/img153/9941/volvo20v7020police20carsd2.jpg
http://www.ukemergency.co.uk/police/dscd0439.jpg - ex-cop
Kanukki pian itsekin kirjoitti:
Honda Civic SiR Police Car
http://farm1.static.flickr.com/75/154385376_a84099dad3.jpg
Chrysler PT cruiser Police Car
http://www.johnnyjet.com/images/PicForMyNewsletterNov22003chicagoWILMETTEPOLICE.jpg
http://www.upholdtheright.com/album/cars2004/youthadv.jpg - <MythBusters>
mehu-maija kirjoitti:
Tahoet jäävät vara-autoiksi.
http://fireimages.net/albums/userpics/IMG_1490~1.JPG
http://fireimages.net/albums/userpics/P1000975.JPG
http://fireimages.net/albums/userpics/Chervoletit_.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/h4_03~0.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/Hl4.jpgVanhat Tahoe mallit poistuvat ja noista uudemmista Chevyistä tulee vara-autoja.
http://fireimages.net/albums/userpics/h4vara_01.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/hk3.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/exh3.jpg
http://fireimages.net/albums/userpics/MVC-016F.JPG
jos se tuli antautumaan, niin miksi taklaus?
- <<<
Saabit oli legendaarisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644