palstan naiset

oletteko jo

valinneet huomisen uhrinne?

15

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.l.

      Taitaa olla paree jättää seuraavaan karkauspäivään, heh, sitten ollaankin jo uudella vuosikymmenellä, iän puolesta.

    • helisevä

      Miksi hän uhri on,jos minä kosin?Innoissaan vie sormusta valitsemaan ja miettii miten tässä näin hyvin lopulta kävi.
      Mutta jospa 2012 tai seuraavassa elämässä ja tosissaan ootan miestä,joka kosii.

      • kotikiusattu

        et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !


      • Pirre*
        enkelitrio kirjoitti:

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !

        kotikiusatussa ja pohojammaansepässä on jotain naisen hoivahaluun vetoavia piirteitä, - näin virtuaalisesti arvioiden ainakin.:)

        Huomenta vaan enkeli.


      • enkelitrio kirjoitti:

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.


      • Pirre*
        satumaa kirjoitti:

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.

        sitten silkkiä, niih.. :)

        Joo lähetään vain, meille kun on pakko antaa rukkaset, - niinollen hamekangas on varma nakki :))


      • RosaLiiin
        satumaa kirjoitti:

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.

        ..ehtisin teijän matkaan.

        Kosin jo yhtä mutta hää vaan miettii ja miettii...miettiköön sit.

        Ruusuhelmat toivon kun rukkaset saan, teitillä on tuota viehätysvoimoo joten pittää ruveta jo mallia miettimään.


    • säihkysääri,

      mutta Tylypahkasta sain turboluudan lainaksi ja kissan sijasta repussani on pari kanipoikaa leikkikaveriksi T:lle.

      • kaikenmaailman

        ristejä ittelleen huolis!


    • monikaan

      Nainen enää käytä hametta.Aatamin aikuinen juttu koko hame kangas.Pitkiä housuja käyttävät melkein kaikki.
      Voisi vaihtaa jutun jo pikku housukankaaksi:D

      • voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan


      • helisevä
        satumaa kirjoitti:

        voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan

        mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...


      • helisevä kirjoitti:

        mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...

        selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....


      • helisevä
        satumaa kirjoitti:

        selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....

        luuta kyllä tietää kun kommennon annat:helisevän saarelle )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe