valinneet huomisen uhrinne?
palstan naiset
15
748
Vastaukset
- t.l.
Taitaa olla paree jättää seuraavaan karkauspäivään, heh, sitten ollaankin jo uudella vuosikymmenellä, iän puolesta.
- helisevä
Miksi hän uhri on,jos minä kosin?Innoissaan vie sormusta valitsemaan ja miettii miten tässä näin hyvin lopulta kävi.
Mutta jospa 2012 tai seuraavassa elämässä ja tosissaan ootan miestä,joka kosii.- kotikiusattu
et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.
- enkelitrio
kotikiusattu kirjoitti:
et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot ! - Pirre*
enkelitrio kirjoitti:
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot !kotikiusatussa ja pohojammaansepässä on jotain naisen hoivahaluun vetoavia piirteitä, - näin virtuaalisesti arvioiden ainakin.:)
Huomenta vaan enkeli. enkelitrio kirjoitti:
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot !minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
- Pirre*
satumaa kirjoitti:
minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
sitten silkkiä, niih.. :)
Joo lähetään vain, meille kun on pakko antaa rukkaset, - niinollen hamekangas on varma nakki :)) - RosaLiiin
satumaa kirjoitti:
minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
..ehtisin teijän matkaan.
Kosin jo yhtä mutta hää vaan miettii ja miettii...miettiköön sit.
Ruusuhelmat toivon kun rukkaset saan, teitillä on tuota viehätysvoimoo joten pittää ruveta jo mallia miettimään.
- säihkysääri,
mutta Tylypahkasta sain turboluudan lainaksi ja kissan sijasta repussani on pari kanipoikaa leikkikaveriksi T:lle.
- kaikenmaailman
ristejä ittelleen huolis!
- monikaan
Nainen enää käytä hametta.Aatamin aikuinen juttu koko hame kangas.Pitkiä housuja käyttävät melkein kaikki.
Voisi vaihtaa jutun jo pikku housukankaaksi:Dvoipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan
- helisevä
satumaa kirjoitti:
voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan
mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...
helisevä kirjoitti:
mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...
selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....
- helisevä
satumaa kirjoitti:
selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....
luuta kyllä tietää kun kommennon annat:helisevän saarelle )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683