valinneet huomisen uhrinne?
palstan naiset
15
748
Vastaukset
- t.l.
Taitaa olla paree jättää seuraavaan karkauspäivään, heh, sitten ollaankin jo uudella vuosikymmenellä, iän puolesta.
- helisevä
Miksi hän uhri on,jos minä kosin?Innoissaan vie sormusta valitsemaan ja miettii miten tässä näin hyvin lopulta kävi.
Mutta jospa 2012 tai seuraavassa elämässä ja tosissaan ootan miestä,joka kosii.- kotikiusattu
et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.
- enkelitrio
kotikiusattu kirjoitti:
et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot ! - Pirre*
enkelitrio kirjoitti:
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot !kotikiusatussa ja pohojammaansepässä on jotain naisen hoivahaluun vetoavia piirteitä, - näin virtuaalisesti arvioiden ainakin.:)
Huomenta vaan enkeli. enkelitrio kirjoitti:
Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
Vaviska veikot !minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
- Pirre*
satumaa kirjoitti:
minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
sitten silkkiä, niih.. :)
Joo lähetään vain, meille kun on pakko antaa rukkaset, - niinollen hamekangas on varma nakki :)) - RosaLiiin
satumaa kirjoitti:
minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
..ehtisin teijän matkaan.
Kosin jo yhtä mutta hää vaan miettii ja miettii...miettiköön sit.
Ruusuhelmat toivon kun rukkaset saan, teitillä on tuota viehätysvoimoo joten pittää ruveta jo mallia miettimään.
- säihkysääri,
mutta Tylypahkasta sain turboluudan lainaksi ja kissan sijasta repussani on pari kanipoikaa leikkikaveriksi T:lle.
- kaikenmaailman
ristejä ittelleen huolis!
- monikaan
Nainen enää käytä hametta.Aatamin aikuinen juttu koko hame kangas.Pitkiä housuja käyttävät melkein kaikki.
Voisi vaihtaa jutun jo pikku housukankaaksi:Dvoipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan
- helisevä
satumaa kirjoitti:
voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan
mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...
helisevä kirjoitti:
mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...
selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....
- helisevä
satumaa kirjoitti:
selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....
luuta kyllä tietää kun kommennon annat:helisevän saarelle )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406