palstan naiset

oletteko jo

valinneet huomisen uhrinne?

15

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.l.

      Taitaa olla paree jättää seuraavaan karkauspäivään, heh, sitten ollaankin jo uudella vuosikymmenellä, iän puolesta.

    • helisevä

      Miksi hän uhri on,jos minä kosin?Innoissaan vie sormusta valitsemaan ja miettii miten tässä näin hyvin lopulta kävi.
      Mutta jospa 2012 tai seuraavassa elämässä ja tosissaan ootan miestä,joka kosii.

      • kotikiusattu

        et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        et miehet on alistetus asemas,se mulle mitään uutta ole.

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !


      • Pirre*
        enkelitrio kirjoitti:

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !

        kotikiusatussa ja pohojammaansepässä on jotain naisen hoivahaluun vetoavia piirteitä, - näin virtuaalisesti arvioiden ainakin.:)

        Huomenta vaan enkeli.


      • enkelitrio kirjoitti:

        Ai,mut se onki jo lopetettu.No...linnankarul on toine,siin lelukaupa lähel.
        Ai,mut seki o lopetettu.Timanttisil sit vaa.
        Meit onki aika liuta naissii tulos teil päi...
        Varota vaa vaimoo,san näi :"sun paikkaas o kyselty"
        Ellei se aut,ni san ens viikol:ny sitä o kokeiltu"
        Met tullaa ainaski ja Tammi,Pirre,Wenla,Namis ja
        jokune muuki viäl.Teilt met mennää sepän tykö jne.
        Tai ehkäpä met kootaa porukka eri pualt Suamee ja jaetaa teijä maantiäteellisesti ;)
        Vaviska veikot !

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.


      • Pirre*
        satumaa kirjoitti:

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.

        sitten silkkiä, niih.. :)

        Joo lähetään vain, meille kun on pakko antaa rukkaset, - niinollen hamekangas on varma nakki :))


      • RosaLiiin
        satumaa kirjoitti:

        minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.

        ..ehtisin teijän matkaan.

        Kosin jo yhtä mutta hää vaan miettii ja miettii...miettiköön sit.

        Ruusuhelmat toivon kun rukkaset saan, teitillä on tuota viehätysvoimoo joten pittää ruveta jo mallia miettimään.


    • säihkysääri,

      mutta Tylypahkasta sain turboluudan lainaksi ja kissan sijasta repussani on pari kanipoikaa leikkikaveriksi T:lle.

      • kaikenmaailman

        ristejä ittelleen huolis!


    • monikaan

      Nainen enää käytä hametta.Aatamin aikuinen juttu koko hame kangas.Pitkiä housuja käyttävät melkein kaikki.
      Voisi vaihtaa jutun jo pikku housukankaaksi:D

      • voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan


      • helisevä
        satumaa kirjoitti:

        voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan

        mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...


      • helisevä kirjoitti:

        mä oon jotenki ymmärtäny väärin ja luulin että munkin pitää panostaa:oon siivonnu ja puunannu huushollin juhlakuntoon,lakanat vaihtanu ja miettiny kukkakauppaan lähtöä mutta sitte muistin mun pitääkin olla aktiivinen tänään joten tulkaa luudalla kaikki minun luo ja sitten lähetään -eksotiikkaa oonko kertonut että asun saarella mutta voi tulikohan äidinkielenvirheitä ) jospa äidinkieli onkin...

        selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....


      • helisevä
        satumaa kirjoitti:

        selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....

        luuta kyllä tietää kun kommennon annat:helisevän saarelle )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe