Pituus/paino ja tavoitepaino?

L-K-V

158cm/45kg ja 39-37 ois tavoitepaino.

Pitää ruveta tekemään töitä sen eteen, aina sorrun ahmimaan :s

78

5989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassan!!!

      Minä 174 / 49 Tavoitepaino 39-44.

      • ..minä vain..

        tavoitteni on siinä 44-46kg paikkeilla. Olin ennen 45kg, mutta lihoin 50kg. Olen siis n.161cm pitkä.
        Ette uskokkaan ahdistaako.


    • sasssaii

      mittani 45kg/161cm -> tavoite paino 41kg

    • autetaan toisiaa?

      autetaanko toisiaan ja kannustetaan? mikä on teijän paras "jokeri" jolla saatte syömiset pidettyä kurissa ja paljonko syötte/liikutte?

    • TuiLiu

      164/49 tavoite 46kg

    • newbie3

      Nyt 163/48 ja tavoite olisi tiputtaa 44kg, eli 4kg:)

    • 1989

      172cm/52kg siis olen ja ajattelin saavuttaa sen 49kg vähintäänkin. Luvun on siis alettava nelosella!

      • 4 ALKAVA

        4?kg Kunhan alkaa 4:llä, ei 5:llä.
        Kesään mennessä on tavoitteena saavuttaa toi paino. Maailmassa on liikaa lihavia enkä halua et musta tulee samanlainen!


      • khhh
        4 ALKAVA kirjoitti:

        4?kg Kunhan alkaa 4:llä, ei 5:llä.
        Kesään mennessä on tavoitteena saavuttaa toi paino. Maailmassa on liikaa lihavia enkä halua et musta tulee samanlainen!

        Mun tavoite on 163/44, tällä hetkellä 45.8/163.Viimeiset ei vaan ota lähteäkseen, helvetti! Paino on vaan noussut vaikka oon syönyt allae kulutukseni. Pakko vaikka paastota loppuviikko, alle 45 pakko saada ennen ensi viikkoa!


      • Nahkula21
        khhh kirjoitti:

        Mun tavoite on 163/44, tällä hetkellä 45.8/163.Viimeiset ei vaan ota lähteäkseen, helvetti! Paino on vaan noussut vaikka oon syönyt allae kulutukseni. Pakko vaikka paastota loppuviikko, alle 45 pakko saada ennen ensi viikkoa!

        Tämän hetkinen 164/49 Tavoite 44-45kg. Ja toukokuuhun mennessä. =) Aloitin tammikuun alussa, ihan tosissani helmikuun alussa ja silloin painoa oli 52kg.Tämä painon pudottaminen ei ole enää mitään pakkopullaa, vaan oikea nautinto.. =))


      • minäjokakirjoitan

        Omat on 158.7/42,1 ....
        tavoite pain oli joskus 45 kg, kauan sitten. Nyt se on vaan että maha pois.
        Oon jo tämän painosena aika kamalan näköinen jostain paikoista, kädet tosi ohuet, persettä nou ollenkaan, selkäranka näkyy.... Mutta maha on tosi iso???


    • :((((

      172/48 tavoite: 60 kg
      Oon kenties palstan ainoa, jonka tavoite on parantua :( sehän se vasta töitä vaatiikin, että yrittää parantua..

      • tsemppari!

        Hieno homma!
        Ilahduin kuin huomasin että muita samalla mallilla kun minä...itselläni sama homma.. tsemppiä meille!


      • luiseva peppu

        165/44. Tavoite 50. Lihonnut jo 3 kg (tai kävin jo 45:ssä, mutta tää helmikuu taas hitsi vei yhden kilon!!!)


      • ...........

        Parantuminen tosiaan vaatii työtä, etenkin henkisellä tasolla... olisi paljon helpompi jatkaa tätä oravanpyörää kuin yrittää taistella irti ja hyväksyä itsensä sekä painonnosu. :(

        Itse tällä hetkellä 156/33, tavoitteena olisi yli neljänkymmenen päästä... pari kiloa saanut jo ja nekin vaikea kestää. :/

        Paljon tsemppiä telle muille toipuville! Kyllä me pystytään.


      • tsemppari! kirjoitti:

        Hieno homma!
        Ilahduin kuin huomasin että muita samalla mallilla kun minä...itselläni sama homma.. tsemppiä meille!

        Eli yritän kovasti nyt parantua se on yllättävän vaikeaa, koska luulin sen tapahtuvan kohdallani nopeasti. Mittani oli pahimmillaan 38/162 ja nyt olen saanut jo kaksi kiloa lisää tavoite ois 45-46/162, eli samoihin mittoihin kuin ennen olin.


      • chezaa
        jazutsu93 kirjoitti:

        Eli yritän kovasti nyt parantua se on yllättävän vaikeaa, koska luulin sen tapahtuvan kohdallani nopeasti. Mittani oli pahimmillaan 38/162 ja nyt olen saanut jo kaksi kiloa lisää tavoite ois 45-46/162, eli samoihin mittoihin kuin ennen olin.

        Tällähetkellä painoa on about. 38kg/163 cm ja parantumistavotteena 47 kg :)


    • kg..

      Nyt 60,6 kg ja pituutta 165cm, tavote 47 kg. Ennen ku sairastun syömishäiriöön, painoin 65kg.

      • jossukka

        167/63 kamalaa eikö ja tavote 55..


    • miun-

      160cm/43.5kg tavoitepaino olis 40kg

      • emwef

        163/48 tavote on 42kg


      • Samoja mittoja

        Itse olen suunnilleen sama, mutta haluan 37kiloon, miten sä laihdutat? Mikä on sun oäivärytmi ja mite meinaat päästä vimpoist kiloist eroo ^^


    • Kuroine

      nyt 43-44/162 -> 42/162 ja aineenvaihdunta kunnossa on tavoitteena :)

      • tässä----

        175cm/54kg (en ole uskaltanut hetkeen punnita, viimeksi oli 53)
        Tavoite nelosella alkava täälläkin. 51 kilossa näytin jo paremmalta mutta ahdistaa kun painaa silti niin paljon. Ja kyllä sitä läskiäkin oli riittämiin, nyt vielä enemmän.


      • Nimetön

        pituus on 154 cm ja tällä hetkellä paino on 42 kg. Tavoite on näillä näkymin 38 tai 37


    • tavoitepaino

      Tarttee saada painoa lisää.
      Tavoitepainoni on nyt aluksi 55 kiloa. Miten nopeasti pääsen, kun en halua syödä yli 2200 kaloria päivässä?

      Kun painan 55 kiloa nostan vielä, ehkä tonne 58 kiloon.

      • paino

        nousi n.800-900g/vko kun söin n.2200kcal. Luulisin että pääset 55 kiloon vajaassa kahdessa kuukaudessa.Riippuu myös sun kulutuksesta, kuinka nopeaa paino nousee. Vaikka liikuin lähes päivittäin, paino nousi melkein kilon viikossa. jos olisin ollut liikkumatta, paino olisi noussut varmaankin nopeammin.


      • L-K-V

        Pikkuhiljaa, aina joku ylimääräinen herkku, makeinen päivässä vielä sen normaali ruokarytmin lisäksi, niin eiköhän se siitä.

        Itse olin aluksi 64kiloa, sitten 45kiloa, kävin 53kilossa ja nyt suunta taas alaspäin ja tavoite 37-39 kiloa. Ei tervettä, mutta ahistaa olla kun on maha ja hirveät reidet ja päivässä ei ole muuta ku ruuan ahmintaa. Ei ole tervettä tämä touhu..


      • L-K-V
        L-K-V kirjoitti:

        Pikkuhiljaa, aina joku ylimääräinen herkku, makeinen päivässä vielä sen normaali ruokarytmin lisäksi, niin eiköhän se siitä.

        Itse olin aluksi 64kiloa, sitten 45kiloa, kävin 53kilossa ja nyt suunta taas alaspäin ja tavoite 37-39 kiloa. Ei tervettä, mutta ahistaa olla kun on maha ja hirveät reidet ja päivässä ei ole muuta ku ruuan ahmintaa. Ei ole tervettä tämä touhu..

        Toukokuun lopussa v.2007 olin 64kiloa ja elokuun 2007 olin se 47 kiloa. Voitte kuvitella millä ilmeellä koulukaverini katsoivat. Ja elokuusta tähän päivään on vaihdellu tässä 45-53 välillä..


      • adsasd
        L-K-V kirjoitti:

        Toukokuun lopussa v.2007 olin 64kiloa ja elokuun 2007 olin se 47 kiloa. Voitte kuvitella millä ilmeellä koulukaverini katsoivat. Ja elokuusta tähän päivään on vaihdellu tässä 45-53 välillä..

        ihailtavaa! Mulla olisi mitat nyt 163/59 ja haluisin kesäksi tuohon 47kg.

        pääsenköhän tuohon jos syön 200kcal 6pv/vko ja yhtenä päivänä vähän "mässään", max. 1200kcal

        Mulla on pakko olla mässypäivä, muuten alan ahmimaan ja oksentamaan ja sitä en halua :(


    • tyttö tällainen

      tavoitepaino 45. Nykyisin 50/169... Maha on mun ongelma. Semmonen rasvakasa ja sen aion sulattaa liikunnalla ja vatsalihaksilla kesään mennessä. Kesä08 tulee olemaan mun unelma. Rakastan aurinkoa ja rannalla loikoilua. Ens kesänä ei tarvi hävetä rasvapoimuja vatsanseudulla ja sellua jaloissa. IHANA KESÄ edessä! :D

      • L-K-V

        juuri se maha ahistaa ja inhottaa ja ärsyttää. napakoruki ois kivempi laittaa ku ois sileä litteä, 6pak omainen vatsa (tyttömäinen kummiski:))


    • hyii

      172/52 suunnillee mitat ja hyi että joka puolelt pursuu ja jalat osuu yhtee ku kävelee!!! siis en oo yht tyytyväinen itteeeni, mut en voi vähentää syömistäkää ku ÄITI KYTTÄÄ KOKOAJAN mitä syön ja huomauttelee! syön hei haloo jotai 1000kcal päivässä ja en tosiaa syö vähää niinku toi mutsi väittää! mättää safkaa ihan tajusti naaman etee! ja mul on ollu aina sellai et en pysty jättämää ruokaa/heittää roskii.. miten voin päästä 50kg? ei oo paljosta kii mut sit olisin tyytyväisempi!

    • yasminaaaa

      mun paino on tällä hetkellä 53 kg ja pituus 172 cm, tavoitepaino ois ainakin 47.

    • hamsteri

      Moikka!
      Mun mitat 168/38..tavote yli 55kg...syön nyt noin 1600-1800 kcal pväs..mut rasvaa varmaa pitäs saada lisää...on vaa nii vaikee saada.yritän ain aruoaks tehdä nakkeja ,pyöryköitä yms mut ei niitäkä aina jaksas ja sit joka päivä teen munakkaan ja syön vanukasta tai jäätelö tai molempia..oisko teillä hyvii neuvoi ..mutta kuitenki suht terveellisesti...

    • mitatttt

      oon 171cm pitkä, 65kg.. painavimmillani kuin koskaan, anoreksiaa olen monet vuodet sairastanut. 46kg käväsin pari vuotta sitten, nyt tavoite ---> 43kg

    • piupadipaupadi

      161/46 tällä hetkellä.
      161/40 tavoitteena.

    • miinuttina

      tällä hetkellä 158cm/48kg
      ja seuraava tavoite siinä 42kg,katsoo siitä sit eteenpäin.

    • ;((((

      nyt 176/65, tavoite 55

      • just sun

        kanssas saman pitune ja painan ton 55 kiloa, mutta eipä kovin laihalta tunnu :/


      • ;((((
        just sun kirjoitti:

        kanssas saman pitune ja painan ton 55 kiloa, mutta eipä kovin laihalta tunnu :/

        en oo koskaan painanu ees noin vähää tän pitusena.. noh kattoo jos siihen pääsis eka niin miltä tuntuu, mut se olis just alipainon puolella pari kiloo nii tuntuu täs vaihees realistiselta tavotteelta..


    • .........

      ketään 168-172cm pitkää, n. 60-70kg painavaa tsemppikaveriks??
      kuulostaa erittäin typerältä, tiedän mut ois hauskaa laihduttaa sellasen kans joka suurinpiirtein saman mittanen.. mun tavote 45, olen käynyt 48 kilossa ja koko ikäni ollu n. 52 kiloa, joten tiedän että tää onnistuu. :))

      • lumilasienkeli

        Oon 171 cm ja painan nyt 62,5 kg. Vielä kuukausi sitten painoin 67 kg. tavoitteena on nyt aluksi 55 kg ja siitä sitten alaspäin.


      • syksy'
        lumilasienkeli kirjoitti:

        Oon 171 cm ja painan nyt 62,5 kg. Vielä kuukausi sitten painoin 67 kg. tavoitteena on nyt aluksi 55 kg ja siitä sitten alaspäin.

        olen siis toi joka tiedusteli tsemppikaveria :)
        mä olin kans 68 kg jotain kuukausi sitte, nyt paino 63. eka tavote olis kans se 55kg, tutulta kuulostaa siis ;D
        nyt ei muuta kun tsemppiä. be strong.. ;)


      • syksy'
        lumilasienkeli kirjoitti:

        Oon 171 cm ja painan nyt 62,5 kg. Vielä kuukausi sitten painoin 67 kg. tavoitteena on nyt aluksi 55 kg ja siitä sitten alaspäin.

        Uskaltaisiks antaa jtn yhteystietoja, e-mailii tai meseosotetta vaikka? :))


      • lumilasienkeli
        syksy' kirjoitti:

        Uskaltaisiks antaa jtn yhteystietoja, e-mailii tai meseosotetta vaikka? :))

        en oikein tiedä uskallanko. mese voi lähtee leviämään. Voisko tehdä niinpäin että sinä antaisit jonkun mailin tai mesen tms. kun mulla ei oo ainakaan tällä hetkellä mitään salaista sähköpostia, enkä nimeäni haluis levittää.

        Tänään paino muuten enää 62 :)


      • syksy'
        lumilasienkeli kirjoitti:

        en oikein tiedä uskallanko. mese voi lähtee leviämään. Voisko tehdä niinpäin että sinä antaisit jonkun mailin tai mesen tms. kun mulla ei oo ainakaan tällä hetkellä mitään salaista sähköpostia, enkä nimeäni haluis levittää.

        Tänään paino muuten enää 62 :)

        Täs on mun sähköposti, toinen vähän "salaisempi"
        [email protected] (


      • lumilasienkeli
        syksy' kirjoitti:

        Täs on mun sähköposti, toinen vähän "salaisempi"
        [email protected] (

        laitoin sähköpostia :) Sano sitten tuliko. Ja sähköpostissa on mun meseossa.


      • syksy'
        lumilasienkeli kirjoitti:

        laitoin sähköpostia :) Sano sitten tuliko. Ja sähköpostissa on mun meseossa.

        tuli perille:)


    • bana--

      mulla on pituutta 170,5 senttiä ja painoa tällä hetkellä sellaset 51 kiloa. Lopullinen tavoite 45kg tän vuoden puolella. Enimmillään oon painanu tän pitusena 63(hitto) ja vähimmillään 48.

    • mm

      178.5cm/46kg/BMI 14.4 oon nyt. Mitään selkeetä tavoitetta en ole miettinyt, muutama kilo nyt ainakin vielä pois eli väh. se 43kg. Riippuu vähän miten helposti nuo kilot lähtee, tietty :)

      • hyihui

        160/55 tarkotuksena ois pudottaa alkuun 5 kiloo.
        Niin että päivässä vedän noin vähän yli 1000 kaloria. En halua nimittäin
        menettää tuuheita hiuksiani tai saada ylimääräisiä "pikkusairauksia".
        Haluan näyttää kauniilta en laihalta. Niin kaukana toisistaan kuin yö ja aamu.


      • sairaan näköisiä noilla
        hyihui kirjoitti:

        160/55 tarkotuksena ois pudottaa alkuun 5 kiloo.
        Niin että päivässä vedän noin vähän yli 1000 kaloria. En halua nimittäin
        menettää tuuheita hiuksiani tai saada ylimääräisiä "pikkusairauksia".
        Haluan näyttää kauniilta en laihalta. Niin kaukana toisistaan kuin yö ja aamu.

        kiloilla! Itse olen tarkka siitä mitä syön ja rasvaa varmasti vähemmän kuin teillä yhteensä. Lihasta kylläkin ja terve, pitkä elämä edessä. Laihuutta ja kauneutta voi vaalia näinkin, ollen samalla säntillinen, itsekuria omaava mutta TERVE JA KAUNIS. Niin ja ruskea. Ei valkoisen karvan peitossa..



        nimim. ei ymmärrä kauneusihannettanne..


      • toivohukka
        sairaan näköisiä noilla kirjoitti:

        kiloilla! Itse olen tarkka siitä mitä syön ja rasvaa varmasti vähemmän kuin teillä yhteensä. Lihasta kylläkin ja terve, pitkä elämä edessä. Laihuutta ja kauneutta voi vaalia näinkin, ollen samalla säntillinen, itsekuria omaava mutta TERVE JA KAUNIS. Niin ja ruskea. Ei valkoisen karvan peitossa..



        nimim. ei ymmärrä kauneusihannettanne..

        Paino taas laski vähän, 43-44 kg. Vaikka on turvotustakin vähän.
        Ja viime yönä sitten pyörryin ennen kuin ehdin syödä.
        Olen 168,5 senttinen eli aika alipainoinen, mutta en kuitenkaan pakkohoitorajalla.

        Mutta kertokaa te viisaammat, joita palstalla kai myös on, että miten paljon pitäisi painoa nostaa noin suunnilleen ja ovatko nuo mitat ihan sairaita? Tiedän että näytän hirveältä. Kyynärpää on käsivarren paksuin kohta ja polvet paksummat kuin reidet, joista verisuonet kuultavat läpi. Poskissa on vaaleaa lanugoa.
        Mutta käyn rankkaa henkistä taistelua. Painonnouseminen ahdistaa ihan suunnattomasti, mutta ei minua tällainen sairas peilikuvakaan miellytä. Näen kuitenkin itseni realistisesti kun peiliin katson. Ja joskus kun painoin 55 kiloa niin minua jo silloin nimiteltiin luurangoksi.


      • ei vaan tajua
        sairaan näköisiä noilla kirjoitti:

        kiloilla! Itse olen tarkka siitä mitä syön ja rasvaa varmasti vähemmän kuin teillä yhteensä. Lihasta kylläkin ja terve, pitkä elämä edessä. Laihuutta ja kauneutta voi vaalia näinkin, ollen samalla säntillinen, itsekuria omaava mutta TERVE JA KAUNIS. Niin ja ruskea. Ei valkoisen karvan peitossa..



        nimim. ei ymmärrä kauneusihannettanne..

        mun mielestä tollanen kauneusihanne vasta sairasta on! otetaan aurinkoa ja ravataan solkussa tai läträtään itseruskettavia/suihkua. epäluonnollista, halvan näköstä ja yksinkertasesti RUMAA. itelläni on maidonvalkonen iho ja mun mielestä se on kauniimpi kun mikään ruskea, ei ainakaan näytä siltä kun olis pellolla tai asfalttihommissa töissä kaiket päivät JUNTTI.


      • toivohukka
        ei vaan tajua kirjoitti:

        mun mielestä tollanen kauneusihanne vasta sairasta on! otetaan aurinkoa ja ravataan solkussa tai läträtään itseruskettavia/suihkua. epäluonnollista, halvan näköstä ja yksinkertasesti RUMAA. itelläni on maidonvalkonen iho ja mun mielestä se on kauniimpi kun mikään ruskea, ei ainakaan näytä siltä kun olis pellolla tai asfalttihommissa töissä kaiket päivät JUNTTI.

        Minä en myöskään tykkää ruskettumisesta.
        Valitettavasti on heti keväästä asti naama ihan kellertävänruskea kun ulkoilen paljon.
        Ja kun en Suomen auringossa ikinä pala niin ei tule voiteita käytettyä. Ja tuskin ne rusketusta estäisivät.


    • tavoite

      on pysyä nykyisessä eli 44 kgssa mikä on aika paljon, mutta enää en voi laihduttaa kun porukat niin kovasti vahtii :/ ihan sama siis laihdunko enää mutta kunhan vaan en liho grammaakaan niin tyydyn siihen. ja pituutta 160cm.

    • .................

      156cm/50kg ja "tavoite"(hah) 50 kg

      En itsekään tiedä mitä teen näillä palstoilla nykyään, tuntuvat niin vieraalta mutta samalla niin tutulta. Ajattelen laihduttamista ja syömishäröilyä yhä melko paljon, mutta en toteuta sitä käytännössä. Ja voisin sanoa olevani puoliksi tyytyväinen itseeni tällaisen kropan ja ehkä korvienvälinkin kanssa.

      Voimia kaikille sairauden kanssa taisteleville

      • :_:

        157/44. tavotteena olis 35. tuntuu niin vaikeelta ja kaukaselta. hetken oli jo tasan 40 mut se sit nousi siitä ja olo on hirvee. taidan lähtee tästä lenkille....


    • tavoitepaino on n.50kg

      179cm/55kg tavoitepaino on n.50kg

      • Herätkää

        ETTEKÖ TIEDÄ; ETTÄ ANOREKSIA ON TAPPAVA SAIRAUS. ÄLKÄÄ TOINEN TOISIANNE LIETSOKO SYVEMMÄLLE SAIRAUTEEN! KOHTA OOTTE LETKURUOKINNASSA TAI HAUDASSA!!


      • ooooooooooooon
        Herätkää kirjoitti:

        ETTEKÖ TIEDÄ; ETTÄ ANOREKSIA ON TAPPAVA SAIRAUS. ÄLKÄÄ TOINEN TOISIANNE LIETSOKO SYVEMMÄLLE SAIRAUTEEN! KOHTA OOTTE LETKURUOKINNASSA TAI HAUDASSA!!

        164cm/52kg ja tavoite 45!


      • toivohukka
        ooooooooooooon kirjoitti:

        164cm/52kg ja tavoite 45!

        168,5 ja 44
        Jotenkin 45 ylittäminen tuntuu taas AHDISTAVALTA, vaikka bmi on alle 16, ja sairasta sekin.


      • virheihminen
        toivohukka kirjoitti:

        168,5 ja 44
        Jotenkin 45 ylittäminen tuntuu taas AHDISTAVALTA, vaikka bmi on alle 16, ja sairasta sekin.

        Nykyset mitat on 163/49, tavoitteena 40 kiloon. Ehkä siitä vielä kolme tai neljä kiloa alaspäin.


      • prettythin
        virheihminen kirjoitti:

        Nykyset mitat on 163/49, tavoitteena 40 kiloon. Ehkä siitä vielä kolme tai neljä kiloa alaspäin.

        nyt mitat 168/53...järkyttävän läski olen:( laihtunut vasta 6kiloa. tavoite on päästä 48kiloon, ainakin aluksi ;P hihi!


      • Normaali
        prettythin kirjoitti:

        nyt mitat 168/53...järkyttävän läski olen:( laihtunut vasta 6kiloa. tavoite on päästä 48kiloon, ainakin aluksi ;P hihi!

        160cm/53/48


    • jusuli1

      163/52, tavoitepaino alle 40

    • vihaanvihaan

      Olen nykyään kauhee pläski 152/39. Painoin alimmillaan 33,9 (aika paljon sekin), mutta pakotettiin hoitoon :/ Lihoin ja nyt on kauhea ahistus! :[ Tahtoisin kovasti saavuttaa tuon entisen painon ja mennä vielä sen ali, mielellään ((

    • Anonyymi

      Monet näistä on sairaita...
      156/38.5-39.5
      ja tyttö. Tavoitteena on saada lihasta ja saada läskiä pois (Näytän vähä tikulta, mutta vähä lihasta ja läskiä sisäreisissä jonkin verran) et tavoitteena ois saada lihasta enemmän.
      Paino ei niin kiinnosta kunha näyttää ok

    • Anonyymi

      159/43kg tavoite: 35-38kg

      • Anonyymi

        SAMA!


      • Anonyymi

        Haluuks laihdutudseuraa:))
        oon kyllä n40kg


    • Anonyymi

      Pituus 160cm, paino 43kg. Tavoite ois päästä 35kg joskus! Mut kuhan nyt ekaks 38kg

    • Anonyymi

      En tiedä nykyistä psinoa, mutta 154cm ja tavoite 30kg

    • Anonyymi

      Pituus: 159cm
      Paino: 39-42kg.. joo hyi vitttuuuu
      Tavoitepaino: 34kg mut jos siihen 26kg pääsisin...

      • Anonyymi

        oot kyllä kamalan lihava. ei toi 26 kiloa ole hyvä. 20 olis erinomainen paino sun pituselle


      • Anonyymi

        siis sä haluut että sun painoindeksi on 10. tavoittele ihmeessä nollaa.


    • Anonyymi

      Ite oon 162cm ja aloituspaino oli noin 50kg nyt painan 44.9kg tavote paino ois 40kg eli oon jo lähellä. Mun bmi on joku 17.2

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe