Hei!
Ihan hakuammunnalla tiedustelisin, tietääkö kukaan isoa sisustusliikettä jossain Tuusulan tai Keravan (tai lähettyvillä) seudulla?
Kyseinen liike oli kerran (tosin tästä on aikaa) Inno-ohjelmassa ja liikkeellä oli jokin hassu ja pitkähkö nimi, mutta en kuolemaksenikaan muista mikä se oli!
Liikkeessä myytiin todella tyylikästä sisustusroinaa ja mielestäni se oli nimenomaan jonkin maantien varrella eikä missään keskustassa.
Toivottavasti joku sattuu tietämään, mitä liikettä oikein tarkoitan. =)
Sisustusliike akselilla Tuusula/Kerava
huonomuistinen
1
1327
Vastaukset
- kädentaitaja
Järvenpäässä Yrittäjänkatu 8:ssa on melko iso sisustus ja antiikkiliike. Aika vähän olen Innoa katsellut, joten en tiedä onko se ollut ohjelmassa esillä. Tämä puoti on joka tapauksessa sellainen että valikoimaa on paljon ja sinne voi normaali heteromieskin mennä tekemään ostoksia.
Antiikkiliike Wagon Wheel Oy/Lahja ja sisustus Anastacia
http://www.wagonwheel.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670