noh niin käy joskus
se on jännä kuinka samat kaavat toistuu
osaan tämän kärvistelemisen taidon.
Harmi että et tunne mitään
ei siitä voi pahemmin syyttää ketään
kun on tämmönen hehe ruma
eikä herätä toisessa tunteita
ja kun olet, no olet nainen
sellainen samanlainen mihin ihastuin
ala-asteella, joka ei tunne.
tai siis no tuntee, seksuaalisuutta ja pinnallisuutta. Joku toinen paremman näköinen oli aina mielessä.
eikai nyt mitään herääkään tämmöisestä, haha!
no problem, olen oppinut elämään sen kanssa.
Tiedän tuon ihmistyypin.
Arvostellaan kannen perusteella
oh boy, mitenköhän selitän mutsille että nuo verhot pitää saada pois
Ei tälle muuten ole koskaan mitään loppua
Naapurin koira haukkuu kello kolme yöllä.
Joku päivä vielä myrkytän sen
viimeistä
7
983
Vastaukset
- you.
heh no ei, ei se koiran vika ole jos omistaja on aasi.
Ja tuo nyt oli pikkupojan analyysi. Mutta tiedätkö mitä. Lapset näkee syvälle kaiken turhan läpi.
Täytyy olla järkevä, nähdä itsensä ja muiden yli, sisälle ytimeen.
Uskookohan ihmiset kaiken sen paskan mitä spekuloit minusta selän takana, mietin ja pelkään vaan.
Kai ne kuitenkin tajuaa että se olet sinä joka avautuu. Sinä joka et tahtonut edes tavata, ja luulet tietäväsi ilmeisesti kaiken minusta?
kaiken mun tavoitteista
Tarvitseeko minun mainita edes mikä sinun ydin taitaa olla.
Kun sinun juttusi joskus ei toimikaan.
Katsot taakse ja juokset minunkin perään. Aloitat nuo kieroilusi minua valloittaaksesi.
Käännän selkäni
Mutta tiedätkö mitä, minulla on silmät selässä. Turha yrittää mitään.
Säälin sinua. U know. Kuinka paljon töitä teet sen eteen että kaikilla on hyvä kuva sinusta. Teet sen vaikka jonkun toisen kustannuksella.
Luulet olevasi kai todella itsenäinen ja omilla jaloilla?
Ei minusta siltä vaikuta.
En tajua mihin sinussa ihastuin- näin kuitenkin
noh, juu
oli miten oli
jos tuosta joku itsensä tunnistaa
niin no worries, en taida olla siinä lumeessa enää mikä sinulle oli niin jumalattoman ärsyttävää...ja näin
Hyvää jatkoa! Ymmärrän kaikennäköisiä ihmisiä. Et ole kuitenkaan varmaan paha. En tahdo ainakaan miettiä niin. Emme ole vaan ihan samanlaisia :)
mutta senhän jo tiesitkin
mitäs sanoja toistelemaan... diipadaapaa
MUTTA, MUTTA jos käyt muhun käsiks,... ei kannata, olin sentäs sotilaspoliisi
Löydät ittes putkasta
http://www.youtube.com/watch?v=2XGG1NouAzg&feature=related
Tämä on kuule sulle. Etkö oppinu sillon... minä opin. Olin kuule kohtelian poika koko koulussa, Näin sano mukava englannin opettaja kun päästin aina sen kiilaamaan ruokalan jonossa.
Nimeni oli sillon Ben oppitunneilla
Terveisiä opettajalle! ;)
- ap.
hehe sori
tää olis pitäny mennä kai viha palstalle :P
ei pahemmin ole enää ku järkeä tähän asiaan
Oiskohan moinen kohtelu tullut kohdalle jos en olis mitään tuntenut. Oiskohan osannu paremmin luottaa kenelle voi puhua ja kelle ei...
tunteet sokaisee
Minä oikeasti hopa kuvittelin jatkuvasti jostian syystä olevani se paha ihminen tässä jutussa.
Sen kuvan tämä ihminen onnistui kaikille, minullekin syöttämään.
Ja kärsinen siitä henkisestä väkivallasta vieläkin kun palaan sinne ilmapiiriin.
hävettää suunnattomasti :(
Kunpa olisi semmonen varma kuva kaikesta mitä yleensä tapahtui, muiden korvat joilla olisin sen kuullut, mutta tiedättekö mitä
löytyy luottamusta ihmisiin nykyään sen verta, varsinkin ystäviin että eiköhän ne tajua pikkuhiljaa kuka on se hyvä tyyppi ja kenen toisen suu käy vaikka mitään ei tapahdu. - ap.
Tiedätkö mitä tarkoittaa olla hyvä ihminen.
Se on sitä kun julkisesti kertoo ongelmansa, niin ettei kenenkään tarvitse kantaa mun salaisuuksia.
Et paljon arvostanut sitä puheenvuoroa, puhuit nurkassa päälle. Ja niin kuin sinua oppinut tuntemaan. Luultavasti et nähnyt koko asiaa vaan pelkkää pintaa. Pelkkiä töitä, pelkkiä ongelmia.
Onko sinulla sydän?- tämä olis
mulle mun työkaverilta vastaisin että on mulla sydän. et sitä kuitenkaan voi nähdä jos haluat vain nähdäkin sen noin ....
- ihmiselle
Ota nyt ne verhot jo pois!!!!! Itteäs vaan kiusaat verhoillasi, et ketään muuta.
- tietää
mitä minkälaiset ne verhot oikeesti on? Miksi ne tuo sen naisen mieleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983