pe.2008/02/29

Raitis alkoholisti ja duunari

Raitista karkauspäivän aamua...eiliselle kirjoittajalle"työssäkäyvän" ketjuun haluan vain todeta että tämä sairaus on monelta vienyt työkyvyn mutta elämän halu on silti tallessa ja jos nyt tämä "känniporukka" ajelee ympäri lääniä palavereissa tahi istuu päivät koneella tai muuta niin älä tee siitä itsellesi probleemaa vaan mene itse töihisi ja anna ihmisten olla rauhassa ilman aiheetonta moraalisaarnaa,otappa faktaa selville alkoholismista ennen kuin tuomitset ketään! Raitista työniloa ja hyvää tulevaa viikonloppua palstalaisille!

10

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

raittiina
      takana yli kolmikymmenvuotinen yritysputki jonka onnettomuus katkaisi, takana myös viinan huuruiset viikonloput ja viikot

jos immeisellä on orastava ongelma viinan suhteen nii hää on hanakka arvosteleen raitistuneita

• Oolofi

Joo, Oolof, eli minä siis, on /olen taas selevinpäin. Näin viime yönä kamalia painajaisia ja unessa oli myös isoja oluttynnyreitä, tosin ne ei ollut niitä painajaismaisia asioita.

• veska58

Se on sitte karkauspäivä.Ennen siinä oli hyvä syy karata kotoota kaljoille.Tänään voin todeta vaan että taitaapi tulla taas yksi kuukausi täyteen juomatta.Hauskaa päivää!!!

• Jaatinen

Kylläpä tänä aamuna tuntuu hyvä ahistus. Täytyy yrittää nauttia tästä niin kauan kuis se kestää.
      Perhana kun meinaa jo ahistus lakata tätä kirjoittaessa 8O

Päihteet eivät auta, Tietoisuus ratkaisee kaiken ;)

T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies

Ps. Nyt se ahistus jo katosi 8(

• Kalle.

Tipattoman päivänavaus, jossa on asiaakin, eikä loitsujen loputonta hokemista. Aploodeja.
      Mutta en ryyppää, en vaikka tarjottaisiin.

• Jaatinen

Taisit ite kirjoittaa tuon avauksen kun se oli niin hyvä ;)

• Kalle.
        Jaatinen kirjoitti:

Taisit ite kirjoittaa tuon avauksen kun se oli niin hyvä ;)

Yleensä en tipattomissa poikkeile tipattomanakaan, kun ne loitsuhokemat tympivät jo vuosien takaa. Kännipäissäni en kirjoittele mihinkään, kun on nuppi aivan kohmeessa/koomassa, ja sitä tässä virkistelen edelleenkin. Nyt kuitenkin aloitus on niin hyvä, että piti tulla jotain jorisemaan.

Tv. tipaton Kalle.

• Jaatinen
        Kalle. kirjoitti:

Yleensä en tipattomissa poikkeile tipattomanakaan, kun ne loitsuhokemat tympivät jo vuosien takaa. Kännipäissäni en kirjoittele mihinkään, kun on nuppi aivan kohmeessa/koomassa, ja sitä tässä virkistelen edelleenkin. Nyt kuitenkin aloitus on niin hyvä, että piti tulla jotain jorisemaan.

Tv. tipaton Kalle.

Olin sitten väärässä.

Minusta tuo aloitus oli ihan aiheeton hyökkäys, kertonee jotain alkoholismin todellisesta luonteesta. Harkitsin jopa uuden avauksen tekemistä tälle päivälle..

Minulla muuten on tänään hieman enemmän aikaa roikkua täälläkin ;)

Mikset ota tätä hommaa huumorilla???

• Olen Kalle Raittiina!

• barbados

Raittiina taas. päivä kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3054
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1530
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      949
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      918
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      56
      914
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe