Millainen olet kauris?

kaurisnauris

Kova vai pehmeä? Tyly vai lempeä?

Tässä itse Äiti Teresan ajatus: "Mieluummin teen virheitä ystävällisenä ja myötätuntoisena
kuin ihmeitä tylynä ja kovana".

5

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurist.

keittoaika-asteikolla ilmaistuna olen suurin piirtein 5 minuutin "muna".

• kotkott

jos sun ympärilläsikin tuntuu pyörivän vaan niitä 5 minuutin munia:D

Mä olisin ehkä paremminkin semmonen paistettu muna. Varsinkin jos on sopivan lämmin pannu, niin mä leveen siihen aivan onnellisena "paistumaan" ja odotan vain, että joku söisi suihinsa:D

• tittidii:)

Täällä yksi 1 minuutin muna etsii 5 minuutin munaa. Juuri sinua olen etsinyt koko ikäni. Näinkö sinut nyt sitten löysin? Tuletko omakseni? Tulethan? :)

Muille palstalaisille (onko muita? ei kai:)) tiedoksi, että aina kannattaa kirjoitella palstoille, eihän sitä koskaan tiedä milloin tärppää:D

• JannaS

Olen välillä kova, välillä pehmeä. Välillä tyly ja välillä lempeä. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä.

Olen ihmisille kohtelias ja ystävällinen, avuliaskin. Jos ystäväni tai tuttavani tarvitsevat piristystä, he soittavat minulle, koska olen kuulemma aina niin iloinen ja aurinkoinen.

Mutta auta armias, jos he ovat minulle tylyjä ja ilkeitä tai pettävät luottamukseni. Jokainen saa vielä toisen mahdollisuuden, mutta sen jälkeen armoa ei ole eikä tule.

Siinäpä se pähkinänkuoressa.

• kauris itsekkin

Tutulta kuulostaa, ystävällinen olen kaikille, ja jos minulle kettuillaan tai ilkeillään, niin maksat jauhot jauhoina takaisin.En kuitenkaan ole kostaja tyyppiä, pikemminkin mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä anteeksi antavaisempi olen,. ja ihmettelen koska toinen puoli suvustani on katkera ja ei anteeksi antavia ihmisiä. Muuten luonteestani, että ratkon ongelmat, joskus hitaasti, mutta varmasti, olen yleensä ollut sellainen etten ajattele mitä sanon, mutta nykyisin ajattelen ennen kuin teen mitään. ajattelen muidenkin seuraukset, en siis vain omaa napaani. Mitä kauriin sosiaalisuuteen tulee, niin mielestäni usein törmää väitteisiin joissa sanotaan että kauris ei olisi sosiaalinen, ei pidä paikkaansa,itse olen ainakin todella sosiaalinen, vaikka viihdyn kyllä kotonakin ja omissa oloissa. Minullekkin sanotaan että olen aurinkoinen, mutta olen sitä enemminkin vieraille ja sellaisille jotka ei minua täysin tunne, toki ystävillenikin, mutta he tietävät myös sen varjoisamman puolen minussa jolloin kannattaa pysytellä kaukana :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe