Kova vai pehmeä? Tyly vai lempeä?
Tässä itse Äiti Teresan ajatus: "Mieluummin teen virheitä ystävällisenä ja myötätuntoisena
kuin ihmeitä tylynä ja kovana".
Millainen olet kauris?
5
1303
Vastaukset
- kaurist.
keittoaika-asteikolla ilmaistuna olen suurin piirtein 5 minuutin "muna".
- kotkott
jos sun ympärilläsikin tuntuu pyörivän vaan niitä 5 minuutin munia:D
Mä olisin ehkä paremminkin semmonen paistettu muna. Varsinkin jos on sopivan lämmin pannu, niin mä leveen siihen aivan onnellisena "paistumaan" ja odotan vain, että joku söisi suihinsa:D - tittidii:)
Täällä yksi 1 minuutin muna etsii 5 minuutin munaa. Juuri sinua olen etsinyt koko ikäni. Näinkö sinut nyt sitten löysin? Tuletko omakseni? Tulethan? :)
Muille palstalaisille (onko muita? ei kai:)) tiedoksi, että aina kannattaa kirjoitella palstoille, eihän sitä koskaan tiedä milloin tärppää:D
- JannaS
Olen välillä kova, välillä pehmeä. Välillä tyly ja välillä lempeä. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä.
Olen ihmisille kohtelias ja ystävällinen, avuliaskin. Jos ystäväni tai tuttavani tarvitsevat piristystä, he soittavat minulle, koska olen kuulemma aina niin iloinen ja aurinkoinen.
Mutta auta armias, jos he ovat minulle tylyjä ja ilkeitä tai pettävät luottamukseni. Jokainen saa vielä toisen mahdollisuuden, mutta sen jälkeen armoa ei ole eikä tule.
Siinäpä se pähkinänkuoressa. - kauris itsekkin
Tutulta kuulostaa, ystävällinen olen kaikille, ja jos minulle kettuillaan tai ilkeillään, niin maksat jauhot jauhoina takaisin.En kuitenkaan ole kostaja tyyppiä, pikemminkin mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä anteeksi antavaisempi olen,. ja ihmettelen koska toinen puoli suvustani on katkera ja ei anteeksi antavia ihmisiä. Muuten luonteestani, että ratkon ongelmat, joskus hitaasti, mutta varmasti, olen yleensä ollut sellainen etten ajattele mitä sanon, mutta nykyisin ajattelen ennen kuin teen mitään. ajattelen muidenkin seuraukset, en siis vain omaa napaani. Mitä kauriin sosiaalisuuteen tulee, niin mielestäni usein törmää väitteisiin joissa sanotaan että kauris ei olisi sosiaalinen, ei pidä paikkaansa,itse olen ainakin todella sosiaalinen, vaikka viihdyn kyllä kotonakin ja omissa oloissa. Minullekkin sanotaan että olen aurinkoinen, mutta olen sitä enemminkin vieraille ja sellaisille jotka ei minua täysin tunne, toki ystävillenikin, mutta he tietävät myös sen varjoisamman puolen minussa jolloin kannattaa pysytellä kaukana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028