Mä alan

Urakoitsijat yhteyttä

nykyisin trukkikuski. toistakytvuotta sitten valmet 862 kolmisen vuotta, konekoulu käyty, samannäköisiä nuo nykyäänki koneet, 2 joystickiä silloin, nykyään pätkäisty ne poikki. asun helsingissä.
alkupalkka sama kuin nyt 17 euroa tunti, ylityöt, pyhätyökorvaukset, viikkolepovapaat hoidetaan sitte vittuilematta. ja minä olen se joka uhrautuu, lähden asfaltilta metsään vaihtelun vuoksi. kiinnostaako?

6

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urakoitsijat yhteyttä

      vai kuskeista pula? ja tuolla talkoopalkalla 17 e olisin töihin tullu. satamassa juuri kukaan tee mitään alle 20 e tunti ja jos joku pomo alkaa vinkumaan niin homma pysätyy siihen ja painutaan tuopeille. tullaan taas töihin kun kiltisti pyydetään ja hankala pomo on saanut nuhteita tai loparit, niinkin käy usein satamassa. se on hankalampi juttu jos ykskään rahtilaiva joutuu muuttamaan aikataulujaan jonku pellen takia.
      mulla olis parempi palkka nyt jos en olis ollu sitä 3 turhaa vuotta metsäkonealalla.
      kiitos. hyvästi.

      • Päivän odotit vastausta..

        Ei kuule nuo mettämiehet jouda täällä päivystää oottamas jos joku tulis ihan palkalla opettelemaan mettäkoneen käyttöä ja rikkomaan kalustoa asenteella, että vähänkin vastustaa, niin mähän soitan liittoon.


      • Tuli mieleen..

        Että noiden tuoppimiesten on paree pysyä sielä asfaltilla, niin ei kaadu risuihin


      • pottupellon kone kiiltää
        Tuli mieleen.. kirjoitti:

        Että noiden tuoppimiesten on paree pysyä sielä asfaltilla, niin ei kaadu risuihin

        et ymmärtänyt trukkikuskin vinkkiä tai olet niinku metsäkonekuskit yleensä yksinkertainen, sitähän tarkoitti ettei satamassa työnjohto tarpeettomasti viivytä työtä, niinkuin teillä metsässä urakoitsija saa purkaa kaikki paineensa kuskiin ja vittuilla miten sattuu, tiedän kokemuksesta. urakoitsija on lähes aina entinen kuski ja kun ottaa huomioon tuon alan yleisen älykkyysosamäärän homma jatkuu uudelle raukalle joka astuu puikkoihin.
        kaikista parasta mitä olen kuullut on tuo aliurakoitsijajärjestelmä, metsäyhtiön ei tarvi enää kilpailuttaa kuin suurempi lohko yhdelle joka jakaa alle tuotankulujen sen pikku-urakoitsijoille. kyllä on tutun mhy suunnittelijan kans puhuttu asiasta, ei voi kuin nauraa vaikka itkeä pitäis, säälittävää.


      • åkke
        pottupellon kone kiiltää kirjoitti:

        et ymmärtänyt trukkikuskin vinkkiä tai olet niinku metsäkonekuskit yleensä yksinkertainen, sitähän tarkoitti ettei satamassa työnjohto tarpeettomasti viivytä työtä, niinkuin teillä metsässä urakoitsija saa purkaa kaikki paineensa kuskiin ja vittuilla miten sattuu, tiedän kokemuksesta. urakoitsija on lähes aina entinen kuski ja kun ottaa huomioon tuon alan yleisen älykkyysosamäärän homma jatkuu uudelle raukalle joka astuu puikkoihin.
        kaikista parasta mitä olen kuullut on tuo aliurakoitsijajärjestelmä, metsäyhtiön ei tarvi enää kilpailuttaa kuin suurempi lohko yhdelle joka jakaa alle tuotankulujen sen pikku-urakoitsijoille. kyllä on tutun mhy suunnittelijan kans puhuttu asiasta, ei voi kuin nauraa vaikka itkeä pitäis, säälittävää.

        onki ollu sulla asiantuntia mhy:miäs kusettajia nummero yksi ostatettas korjuuketju ja luvataan töitä talveksi, pitempää sopimusta ei tehhä ja kaikki huonoimmat vesakot ois sahattava talkoo taksalla. taas nämä provo palkat metsäkone hommissa 17 ekee tunti hahhhaa vitut saa kukaan jos ei laske kaverinki palkkaa mukaan.


      • tärkein kysymys
        åkke kirjoitti:

        onki ollu sulla asiantuntia mhy:miäs kusettajia nummero yksi ostatettas korjuuketju ja luvataan töitä talveksi, pitempää sopimusta ei tehhä ja kaikki huonoimmat vesakot ois sahattava talkoo taksalla. taas nämä provo palkat metsäkone hommissa 17 ekee tunti hahhhaa vitut saa kukaan jos ei laske kaverinki palkkaa mukaan.

        pitempää sopimusta ei tehdä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe