Kyselisin että maksetaanko kellekään metsäkoneenkuljettajalle Suomessa ylityökorvauksia? Ottaa päähän painaa 250 h/kk ilman kunnon korvausta. Mut pakko on jotta tulis toimeen.
Ylityökorvaukset
5
1852
Vastaukset
- nöyrä, alistuva savolainen
maksetaan tietysti. etkö osaa itse pyytää? hommaa sitte vaikka joku lakimies asialle nulikka.
ne maksetaan. omaa tyhmyytttä jos niitä ei tuu ja tekee niin pienellä palkalla että tarvii tuollaisia tunti määriä tehdä vai onko kulut sit niin isot. Itse pärjään normaalilla 8 h päivä/p päivää viikko.
- sopimuksista kii
sopimuksista kiinni millasen oot tehny . siinä pitää olla kaikki mustaa valkosella et ei mikään suullinen sopimus..
itekki tein 350 tuntista kuukausitahtii ku työkaveri telo jalkansa mut taas sekin remmissä mukan. tapaturma kaverille kävi ku joku juoppo ajo autolla sen päälle kolmion takaa et ei metsähommis telonu jalkansa..- saattaapi
tehhä vaikka minkälaisen sopimuksen,mutta kaikki tessin ehdot täytyy silti täyttyä.Ja ylityöt voi maksattaa takautuvasti.Mars mars työsuojelupiiriin vain,ja ota tuntikirjanpito mukaan,sieltäkäsin hoitaavat rahat tilille korkoineen.
- oikeutesi
Miksi tukea yrittäjää talkoilla kun ei se ostopuolikaan talkoilla puita osta?
8 tunnin jälkeen seuraavat 2 tuntia 50% ja sen jälkeen 100% tuntipalkalla. Viikossa 8 ylityötunnin jälkeen kaikki tunnit 100%. Muista myös ilta & yölisät palkassasi. Jos menet sunnuntaina niin silloin tunnit on automaattisesti 100% tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233041Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001833Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151056