Hei, meille tuli keskiviikkona ihana 1,5v kissarouva. Olisin kysynyt muutamaa asiaa: Kissalla on kylmä kostea nenä, olen lukenut kissaoppaasta, että se tarkoittaa sairautta. Kissa käyttäytyy kuitenkin normaalisti, on leikkisä ja tulee syliin, pissaa ja kakkaa normaalisti hiekkalaatikkoon ja sillä on hyvä ruokahalu.
Toinen silmä pikkasen rähmii, ja toista takajalkaa se ei putsaa, toisessa korvassa pikkasen sitä "kahvinpurua" mutta todella vähän.
Olen viemässä sitä maanantaina terveystarkastukseen, vai pitäisikö viedä se jo tänään?
Kiitos jos joku vastaa.
kylmä kostea nenä?
4
9837
Vastaukset
- olet lukenut?
Kissalla kuuluu olla kylmä ja kostea nenä, se on terveen merkki. Jos nenä on kuuma ja kuiva, voi kyseessä olla sairaus. Yleensä kun kissa nukkuu, sen nenä kuivaa ja lämpiää, ja se on ihan normaalia. Ole siis huoletta sen nenän kanssa :) Silmän takia on ehkä hyvä käydä tarkistuttamassa.
- Sfinx
Vissiin ollu joku tilapäinen lukihäiriö :DD
onneks en soittanu eläinambulanssii paikalle :DD - Hysteria2
Sfinx kirjoitti:
Vissiin ollu joku tilapäinen lukihäiriö :DD
onneks en soittanu eläinambulanssii paikalle :DDHelposti meilläkin säikähdetään.. :)
Vastaisuuden varalle: ei kannata sitä nenän kuivuuttakaan pelästyä, se ei ole todellakaan mikään varma merkki sairaudesta, vaikka useimmiten ne nenut kostean puoleisia ovatkin.
- duski
kissan nenän märkyydellä ja lämpötilalla ei ole mitään tekemistä terveyden tai sairauden kanssa, se on ihan mitä sattuu, oli kissa sitten terve tai sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849