http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id84042.html
...on nimittäin peruttu. Onneksi emme uskoneet palstan rommauttajia, vaan ostimme reilut kaksi vuotta sitten asunnon Helsingin kantakaupungista. Kun kaksi vuotta tuli täyteen, myytiin asunto 40 000 euron myyntivoitolla.
Kun ostimme omakotitalon, mietimme, ostammeko nyt kuplahinnalla. Pelko taisi olla turhaa, sillä lainaa vain otetaan enenevässä määrin ja hinnat jatkavat nousuaan. Oston aika oli viime vuoden loppupuolella ja nyt ovat taas myyjän markkinat.
Onneksi emme jääneet aikanaan kärvistelemään vuokralääväämme ja kiroilemaan elämän kurjuutta, vaan otimme reippaasti lainaa. Joka kuukausi velkaa on aina vain vähemmän ja asuntojen hinnat vvähän kalliimpia.
Näin se menee, vaikka kuinka kyllästäisi metaanilla soffaansa lidlin keskiketterää juoden ja kirjoaisi maailman epäoikeudenmukaisuutta.
YLEn uutiset: romahdus...
7
691
Vastaukset
- on sitten
selvä. Rommaus on siis peruttu.
Kannattaa soittaa ja ilmoittaa myös jenkeille tämä. Nimittäin voi muuten käydä niin että menevät omia aikojaan rommauttelemaan, ja rommauttavat samalla meidätkin =) - Grapewine
Kerro se Jenkeille myös jotka myyvät lääviän törkeään romahdushintan!
- jenkkien kämpät
juuri oli uutisissa että nyt kannattaa ostaa, kun euro on dollariin 1.5 kertainen.
eu ostaa jenkit ja venakot suomen, kusessa ollaan
- pörssit
nousuun
- Pekk a
Mulla lyhenee asuntovelka keskimäärin 6ke vuodessa,siis 5vuodessa olen lyhentänyt noin 30ke.
- velaton
Paskat sinä mitään 40 tuheuron voitolla mitään myyny ole. Älkää asunnon ostajat uskoko tällaista heihei tyyppiä. Turha uhotella väännellä asioita toisten kirjoituksista ja uutisista. Se vaan on nyt niin, että asuntojen hinnat laskee. Sori.
- Ville 5v
"Se vaan on nyt niin, että asuntojen hinnat laskee."
Riisuitko itsesi alasti ja menit lattialle huutamaan äitiä kun olit tuon kirjoittanut? xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117