Mikä paras Ei-Singlenä-Julkaistu

abbapähkinä

Itse olen aina kummastellut seuraavien biisien "unohtamista"sinkkuvalinnoissa:
As Good As New
I've Been Waiting For You
Dance (while the music still goes on)
Move On
Another Town, another Train
Our Last Summer
Happy New Year (vasta 1999)

5

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo63

Mutta lisään tuohon Arrivalilta Tiger biisin ja Why Did It Have To Be Me'n.
      The Visitorsilta Soldiers.

• aapo63

Viettäessäni vapaapäivän vinyylisessiota, kuuntelin tuossa The Albumilta biisin Hole In Your Soul. Siinäpä olisi ollut yksi single lisää; tehokas alku ja rullaava komppi (kiitos edesmenneen Olan) ja tehokas breikki ahatteluineen ja loppuhuipentuma Agnethan äänihuulien venytyksen myötä. Tämä biisihän oli oikea killeri 1979 konserttikiertueella(kuin myös Summernight City).

Tuossa edellinen mainitsi myös Our Last Summer - biisin ja olen täysin samaa mieltä siitä, että siitä olisi tullut mainio kesähitti. Loistava biisi kitarasooloineen ja muine koukkuineen.

• on kyllä

julkaistu singlenä ainakin joissakin maissa. Muistaakseni Greatest Hits -kokoelman kaikki neljätoista biisiä olivat singlejä jossain päin maailmaa.

I've been waiting for you on julkaistu So Long -singlen b-puolena. Olis voinut olla a-puolikin.

Our Last Summer olis kyllä ollu varma kesähitti ja Happy New Year yhtä varma vuodenvaihteen ykkönen.

• ABBA4ever

angel eyes? olihan se voulez vous b puolella ja sinkku oli ns tupla a puoli mut olis pitäny julkasta omanaan

• abbapähkinä

Ihan alunperin piti juuri "Hole in your soul" olla eka sinkkujulkaisu The Albumilta, mutta eipäs vaan sitten niin tapahtunutkaan. Jokatapauksessa se on mahtava biisi ja olisi varmasti samassa kastissa muiden klassikkojen kanssa jos olisi julkaistu sinkkuna. Uskon että olisi pamahtanut ykköseksi briteissä ja monessa muussakin maassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe