Täälläkin on todella

Vaikeaa unettomuutta

Eli ei leikin asia, jos vain on itse kokenut UNETTOMUUDEN.
Kaiken maailman "kotikonstit" on kuultu kymmeniä kertoja. Kyllästymiseen asti iltalenkeistä ym. iltateestä. Lisäksi on jos jonkinlaista tyynyn tyrkyttäjää.

Kaikista pettymyksistä suurin on, kun joku hehkuttaa, OTSIKKO: PARAS UNILÄÄKE = E-EPA. Te jotka täällä unettomuus palstalla jauhatte tuollaista, on SUURI LOUKKAUS unettomia kohtaan.

12

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain kalaöljyä.

      Ensinnäkin, kalaöljykapselit otetaan aamulla. Ne vaikuttavat todistetusti vain esim. iho, kynnet, hiukset. Siinä ne sitten olivatkin, vai tietääkö joku mihin muuhun?

    • univaikeudet

      Olen noin 13v kärsiny univaivosta on motaretaa menny niin että kun sitä unta vartuu kun on ottanu sen vakituisen lääkityksen 1-2 tetoksia niin se uni jota vartuu menee ohi ja pitää vartua että tulee aamu ja tätä on tapatunu monta monta kertaa. nyt kun on joutunu vaitamaan osotetta pakosta niin se uusi terveyskeskus ei ymmärrä mitenkään miten tämå on mahdollista ja suutuvat ja lopetavat kaiken lääkityksen ja sen myötä on pitäny siirtyä toiseen terveyskeskuseen .ensi oli yhden vuoden aikana Haakan terveys keskus ja nyt on kanlelmämen treveyskeskus mutta näyttää että täällä on vielä suuremat vaikeudet täutyy jotekin pärjätä muutama kuukaus kun muutan kaupukia jos siellä olisi vähän ymärtäväisä lääkäriä .Vaikeudet alku kun 2003 auto ajo suoja tiellä päälle kun tulin töistä ja lensin noin kymenen metriä ilmassa putosin tielle olin jo tehny 47v töitä niin tämä on palkka ei muuta.

    • Takaisinketipinoriin

      Itse kokeillut melatoniinia..ei apua. 4 yötä valvoin ja oli pakko ottaa yhteyttä psykiatriselle polille- en saa unta. Vaikeaa oli koska käyn töissä ja pitää saada kuitenkin nukuttua. Valvominen on rasittavaa…olin kärttynen jne. Alkuperäiselle: Puhut asiaa.

    • Takaisinketipinoriin

      Jännä juttu, sanoin juuri samanlailla psykiatrille "kukaan ei ymmärrä mitä se valvominen on ja kun EI saa unta"..sanoin heti, etten halua unilääkkeitä (läheiseni kuoli unilääkkeisiin) joten kokeillaan Ketipinor isommalla annostuksella. On auttanut. Niinkuin alkuperäinen, KUKAAN ei sitä tajua mitä se on kun pyörii ja hyörii sängyssä ja kello vaan tikittää…miettien "kohta pitääkin nousta töihin"…yhtä helvettiä.

    • Takaisinketipinoriin

      Tosin vaikeita asioita käynyt elämässäni, olisiko sitten siinä jotain mutta millään luontaistuotehömpällä ei saa muuta kuin pahan olon.

      • Z-lääkekoukussa

        Kuinka suurta annosta ketipinoria käytät?


    • jos-----

      on jo pilannut elimistön ketipinorilla, ei kai sitten muuta kuin hyvää matkaa, alenevaan elämänhaluun...

      Muut, jotka eivät ole pilanneet elimistöään synteettisillä myrkyillä on toisenlaiset tavoitteet elämässä, niin se vain on.

    • VaroituS

      Veljeni sai pahan sydänkohtauksen Ketipinoria syödessään. Hän aikaisemmin kun aloitti ketia ottamaan unettomuuteen valitteli miten sydän hakkasi monta sataa minuutissa. Sitten kun tuli tämä viimeinen kohtaus niin sairaalan lääkäri kauhisteli miten ja kuka lääkäri oli sen hänelle määrännyt. Älkää alkako noita ketipinor ym. psykoosilääkkeitä ottamaan unettomuuteenne.

      • huonoolenuskotaanjo

        Myöhäistä on. Paitsi että ei haittaisi tällä hetkellä yhtään jos kuolisin sydänkohtaukseen. Veljesi tilannetta mitenkään väheyksymättä. Koukussa ollaan ja siimakin on nielty kohoa myöten.


    • DGMLD

      Ironista kyllä, ennen psyykenlääkkeitä en juurikaan kärsinyt unettomuudesta. Sittemmin, syötyäni masennuslääkkeitä, Ketipinoria ja bentsoja ja niitä alasajettuani unettomuus puhkesi. Sen jälkeen olen nukkunut vain tunnin kahden pätkissä, joskus vain sen kaksi tuntia. Elämäni on ollut silkkaa kidutusta siitä lähtien. Uskoisin, että ne ovat jotenkin vaurioittaneet unen kemiallisia mekanismeja aivoissa. Yritän ajaa Tenoxia alas ja jonain öinä tuntuu, kuin hyvä kun edes uneen pääsen tai pysyn siinä. Ja tiedän todellakin kuinka kurja ja piinaava olo tulee valvotuista öistä. Odotan kauhulla aina öitä. Pidän tukena melatoniinia joka edes jotenkin auttaa vaipumaan uneen. Myöskin reippailusta päivällä ja unihygienian keinoista on ollut suurta hyötyä ja aion taistella itseni eroon Tenoxista. En tiedä tuleeko luonnollinen hyvä uni koskaan palaamaan sellaisena kuin se joskus oli. Älkää käyttäkö psyykenlääkkeitä, ne voi tuhota unet.

      • Zqsqrn

        Minulla taas on toisinpäin. Neljä vuotta sitten olin todella stressaantunut tammi- helmikuulta saakka ja sitä stressiä riitti kesäkuulle saakka. Joka yö heräsin kahden aikaan hiestä märkänä ja vatsa oli kuralla. Sain silloin vuodenvaihteessa salmonellatartunnan ja lääkityksen reilun viikon päästä tartunnasta ja antibiootilla saatiin bakteeri nujerrettua mutta maha jäi pysyvästi sekaisin koska stressi piti sitä yllä. Silloinen vaimo alkoi suunnittelemaan avioeroa ja vaikkei puhunut siitä niin minä aavistin sen koko kevään. Hän on tyypillinen narsisti. Tuhlasi pankkitilini melkein tyhjäksi kevään aikana ja kun tili alkoi olla tyhjä hän muutti muualle. Jouduin hakemaan silloin kesällä ammattiauttajan apua ja sain lääkkeet masikseen ja unettomuuteen. Kolme kuukautta söin masennuslääkkeitä ja sit ajoin lääkityksen alas ja muutamaa päivää myöhemmin unilääkkeet. Unilääkkeenä oli ketipinor 25 mg 1 tai 2 tbl tarvittaessa ja unilääkkeen lopetin melatoniinin avulla. Sen jälkeen muina keväinä on ollut unen kanssa ongelmia ja olen saanut siihen ketipinor reseptin ja nytkin on unilääkkeen alasajo menossa ja melatoniinin avulla on menty jo kolme yötä... ketipinor on minulle ollut aivan mahtava apu ja siitä tosiaan olen päässyt joka kesä irti melatoniinin avulla. Melatoniinia olen sit käyttänyt pari kuukautta ja sit jättänyt senkin pois...


    • kemnfiejfih

      mä en ketipinoria söis vaikka maksettas!!

      ei se auta mihinkään vaivaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe