onko kukaan löytänyt räjäytyskuvaa honda bf 50 moottoriin.
räjäytyskuva
9
5789
Vastaukset
- voisi..
tiedustella räjäytyskuvaa:
http://www.suomenyritykset.fi/ALKUPANOS OY/10967353/- JoRRma
Niillä näkyy olevan kuljetu sekä työkalut, stidit? stendari?
- pavepave
Laita yhteystietosi korjaamokäsikirja (täydellinen löytyy)
kerro mikä ongelma otan kopion sivuista joita tarvit.
Voin jelpata muuten , ko. koneita korjannut.- vaan
mutta kone ei todellakaan ole rikki,mutta vesipumpun siipipyörän olisin vaihtanut noin varoiksi.viimeiselle kiitos,mutta ei ole kuin yksi sp-osoite,jota en tänne luonnollisestikkaan laita,puhelinnumerosta puhumattakaan.
- pavepave
vaan kirjoitti:
mutta kone ei todellakaan ole rikki,mutta vesipumpun siipipyörän olisin vaihtanut noin varoiksi.viimeiselle kiitos,mutta ei ole kuin yksi sp-osoite,jota en tänne luonnollisestikkaan laita,puhelinnumerosta puhumattakaan.
Irroita sinkkievä sen allaoleva pultti hylsyllä ja kavitaatiolevyn alapuolelta 2 2 pulttia.
Vaihteensiirtäjän tanko näkyy noin puolivälissä rikiputkea avaa kahdella 10 mm avaimella ja pyöritä käsin pidenpää kahdesta mutterista kunnes liitos aukee.
Kun et liikuta ylimmäisenä olevaa mutteria ei tarvitse vaihteensiirron kanssa tehdä muuta kuin kasausvaiheessa kiertää kiinni ja lukita, näin on samassa asennossa kuin aloittaessa.
Nyt perä putoaa ja vesipumpun saat vaihdettua irroittamalla 10 mm avaimella neljä pulttia .
Puhdista ennen irroitusta pystyaksila pakokaasujäämistä.
Älä hukkaa kiilaa siipipyörän sisältä.
Puhdista pinnat ja kasaat.
Alapään laitossa takaisin ei ole mitään ongelmaa kun hiukan laitat vaseliinia pooreihin.
Vaihda öljy samalla kun alaosa on pöydällä.
Pienenä vinkkinä käytä polttoaineessa aina hiukan kausisäilytys ainetta, nykyiset bensat on niin huonosti säilyviä että muodostavat ikäänkuin lakkaa kohokammioiden pohjalle.
Tuon aineen ansiosta säilyvyys paranee jopa 1 vuoteen.
ps - Pavelle
pavepave kirjoitti:
Irroita sinkkievä sen allaoleva pultti hylsyllä ja kavitaatiolevyn alapuolelta 2 2 pulttia.
Vaihteensiirtäjän tanko näkyy noin puolivälissä rikiputkea avaa kahdella 10 mm avaimella ja pyöritä käsin pidenpää kahdesta mutterista kunnes liitos aukee.
Kun et liikuta ylimmäisenä olevaa mutteria ei tarvitse vaihteensiirron kanssa tehdä muuta kuin kasausvaiheessa kiertää kiinni ja lukita, näin on samassa asennossa kuin aloittaessa.
Nyt perä putoaa ja vesipumpun saat vaihdettua irroittamalla 10 mm avaimella neljä pulttia .
Puhdista ennen irroitusta pystyaksila pakokaasujäämistä.
Älä hukkaa kiilaa siipipyörän sisältä.
Puhdista pinnat ja kasaat.
Alapään laitossa takaisin ei ole mitään ongelmaa kun hiukan laitat vaseliinia pooreihin.
Vaihda öljy samalla kun alaosa on pöydällä.
Pienenä vinkkinä käytä polttoaineessa aina hiukan kausisäilytys ainetta, nykyiset bensat on niin huonosti säilyviä että muodostavat ikäänkuin lakkaa kohokammioiden pohjalle.
Tuon aineen ansiosta säilyvyys paranee jopa 1 vuoteen.
psvaivannäöstä.
- Pähkäilijä_
Pavelle kirjoitti:
vaivannäöstä.
Osaisiko joku sanoa miten samaisesta koneesta vaihdetaan vesipumpun alaosasta tiiviste, joka pitää peräöljyn vaihteistolaatikossa?
Pystyykä sitä vaihtamaan? - panostaja panee
Pähkäilijä_ kirjoitti:
Osaisiko joku sanoa miten samaisesta koneesta vaihdetaan vesipumpun alaosasta tiiviste, joka pitää peräöljyn vaihteistolaatikossa?
Pystyykä sitä vaihtamaan?Kone pitää räjäyttää!! ja etsiä tuhannen viipaleista tiiviste jos vaikka löytyis!
- Anonyymi
Honda parts nation googlella. Siel kaikki kuvat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236