Laitilan sininen talo

nimim. erkki

Mikä on Laitilassa sijaitsevan sinivalkoisen talon tarkoitus? Kyseinen talo sijaitsee Rauman tien varrella, lähellä Jokirannan tilaa. Tämän kyseisen talon pihassa on kivikasoja ja kaikenmaailman kummallisia esteratoja, talon seiniin on maalattu kuvioita, kuin eräänlaisia symboleja. Pihassa on muutenkin kaikkea kummaa. Asuuko siinä kenties joku taiteilija joka nyt on halunnut tehdä talostaan erikoisen näköisen vai mikä sen tarina on? Ajan usein kyseisen talon ohi ja se kiinnittää erikoisuudellaan huomion.

8

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mynämäen

      puolella se talo siaitsee. Ja meitä on niin moneen junaan moni jää myös asemalle.Siinä talossa ja piha piirissä oiva esimerkki.

    • ex-mynämäkeläinen

      kuulemani mukaan kyseisessä talossa asuu jonkin sortin "kylähullu". ei oo tainnu lähtee kaikki inkkarit kanoottiin. esim. aidan tolpissa on terävät päät koska mies(?) haluaa suojella itseään piruilta. valoja pidetään päällä että ufot tietävät paikan josta noutaa tämän... näin siis olen kuullut. eri asia on kuinka monta prosenttia jutuista pitää paikkaansa..

      • kivikyläää

        hemmetin pelottava mies, kesäisin ajelee moposkootterilla....


    • Toimit22

      Tietääkö joku tästä nykyään enemmänkin? Liittyykö 8-tien mopo-onnettomuus talon nykyiseen omistajaan? Urbaaneja legendoja liikkuu talosta paljon, olisi mielenkiintoista kuulla lisää!

      • hillun

        kaikki mitä tapahtuu 8-tiellä tulee tietoa dataa siniseen taloon
        se on joku koelaitos


    • ruskeacontrasininen

      Tervetuloa Turun Ruskeaan Taloon pääsiäismunalle! Mutta tiedä, että paluuta Ruskean Voiman vankeudesta ei ole, sillä se on jo levinnyt kuin Ruskea Syöpä, kuin Ruskea Syylämuodostelma läpi koko kansakunnan ja kalvaa sitä sisältä päin.

      Mitään ei ole tehtävissä, toivo on mennyt. Turha rimpuilla vastaan. Polvistu, riisuudu ja ota vastaan Ruskea Vihkimys.

      Vaseliinipurkin kannen avauksesta kuuluva rasahdus kaikuu metallisena läpi avaruuden, jossa Ruskea Aurinko loimottaa kalmanhohtoista valoaan. Laahaava askellus kaikuu Samppalinnan kallioista..... Saapuuko Messias? Saapuuko Mestari? Vai saapuuko Ruskea Rankaisija? Aaaaaaahhhhh!!!!!

    • Urhoska

      Tarkoitat varmaan Turuntietä?

    • nm1

      Ok.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe