Laitilan sininen talo

nimim. erkki

Mikä on Laitilassa sijaitsevan sinivalkoisen talon tarkoitus? Kyseinen talo sijaitsee Rauman tien varrella, lähellä Jokirannan tilaa. Tämän kyseisen talon pihassa on kivikasoja ja kaikenmaailman kummallisia esteratoja, talon seiniin on maalattu kuvioita, kuin eräänlaisia symboleja. Pihassa on muutenkin kaikkea kummaa. Asuuko siinä kenties joku taiteilija joka nyt on halunnut tehdä talostaan erikoisen näköisen vai mikä sen tarina on? Ajan usein kyseisen talon ohi ja se kiinnittää erikoisuudellaan huomion.

8

2489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mynämäen

puolella se talo siaitsee. Ja meitä on niin moneen junaan moni jää myös asemalle.Siinä talossa ja piha piirissä oiva esimerkki.

• ex-mynämäkeläinen

kuulemani mukaan kyseisessä talossa asuu jonkin sortin "kylähullu". ei oo tainnu lähtee kaikki inkkarit kanoottiin. esim. aidan tolpissa on terävät päät koska mies(?) haluaa suojella itseään piruilta. valoja pidetään päällä että ufot tietävät paikan josta noutaa tämän... näin siis olen kuullut. eri asia on kuinka monta prosenttia jutuista pitää paikkaansa..

• kivikyläää

hemmetin pelottava mies, kesäisin ajelee moposkootterilla....

• Toimit22

Tietääkö joku tästä nykyään enemmänkin? Liittyykö 8-tien mopo-onnettomuus talon nykyiseen omistajaan? Urbaaneja legendoja liikkuu talosta paljon, olisi mielenkiintoista kuulla lisää!

• hillun

kaikki mitä tapahtuu 8-tiellä tulee tietoa dataa siniseen taloon
        se on joku koelaitos

• ruskeacontrasininen

Tervetuloa Turun Ruskeaan Taloon pääsiäismunalle! Mutta tiedä, että paluuta Ruskean Voiman vankeudesta ei ole, sillä se on jo levinnyt kuin Ruskea Syöpä, kuin Ruskea Syylämuodostelma läpi koko kansakunnan ja kalvaa sitä sisältä päin.

Mitään ei ole tehtävissä, toivo on mennyt. Turha rimpuilla vastaan. Polvistu, riisuudu ja ota vastaan Ruskea Vihkimys.

Vaseliinipurkin kannen avauksesta kuuluva rasahdus kaikuu metallisena läpi avaruuden, jossa Ruskea Aurinko loimottaa kalmanhohtoista valoaan. Laahaava askellus kaikuu Samppalinnan kallioista..... Saapuuko Messias? Saapuuko Mestari? Vai saapuuko Ruskea Rankaisija? Aaaaaaahhhhh!!!!!

• Urhoska

Tarkoitat varmaan Turuntietä?

• nm1

Ok.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      38
      1940
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      39
      1516
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1495
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      173
      1386
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1229
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1211
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      906
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      58
      848
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      13
      844
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      815
    Aihe