Hei! olisiko kenelläkään ehdottaa jotain kaunista valmista runoa, puhetta tai lausuntoja tyttövauvan nimiäisiin?
Itse en ole keksinyt viellä mitään ja nimiäisiin ei ole enää aikaa, kuin n. viikko!!! APUVA tarvitaan! :)
Entä onko kukaan tehnyt itse noita ns. kummitodistuksia, mitä niihin voisi kirjoittaa/laittaa?
Kiitos paljon jo etukäteen auttaville!
Nimiäisiin
3
3458
Vastaukset 3
- seremonia poro
kokeile http://www.pro-seremoniat.fi/
voit saada vinkkejä vaikkei palveluja käyttäisikään- käynyt tuolla jo
mutta kaipaisin valmista runoa, tai puhetta, jota voisin itse sitten hieman vaikka muokkailla meille sopivaksi.. Eikö kellään ole?
:/ - pro-seremonioilta
käynyt tuolla jo kirjoitti:
mutta kaipaisin valmista runoa, tai puhetta, jota voisin itse sitten hieman vaikka muokkailla meille sopivaksi.. Eikö kellään ole?
:/Sorry, meillä kahdet nimiäiset, mutta ei valmiita runoja.
Puhuja oli Pro-Seremonioista jolla oli suunnittelukäynnillä mukanaan kansio jossa oli pakku nippu sivutolkulla runoja, loruja sun muita nimiäisiin sopivia laulelmia.
Meillä lausutut, minusta ihanat, runot tulivat siis heiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45707
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512