No jos vaimo on hellyyttä kaipaavaa sorttia, niin sano hänelle, että kun huusholli on puhdas ja vessat siivottu, niin voit pusun nakata ja keittää kahvit.
Hellyysvinkki II
5
363
Vastaukset
- lisäisi.
muuta kuin kysymyksen,
monesko vaimo on sinulla kulutuksessa.- löysinpäs
ootpa tosi köyhä päästäs joka vastasit, eihän eukot, tyttöystävät, vaimot oo sitä varten että laittasivat kämpän kuntoon. hellyys on lähellä olemista, eikä mitään hiton pusua silloin tällöin. sillontällön. mene jätkä itsees
- hannuko
etsitään henkilöä joka on kiinnostunut puolan kielisestä kirjallisuudesta. kirjat ei oo mitään kauniitajarohkeita vaan älyllisille puolankielen taitajille.
sen huushollin siivoot ja vessan kans, etkä muuta tarvii kun pusun sen jälkeen. Kyl olet hyvä ja ajattelevainen mies. Meillä minä siivoan ja puunaan ja oon huulet trötöllä oottamassa palkkioo.
- namisuku
...jos oikeesti olis Hellyys kortilla, taikka vaikka sais, Pusun jos veis roskat...Koko KevätSiivouksesta sais 10 min. Rakastelua...Hirveetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675