Mitkäs on teikäläisten ylivoimaisesti parhaat pullopiilot olleet ennen tai nykyäänkin? Entäs parhaat keinot juoda muilta salaa?
Ite tapasin jemmailla kylppäriin. Varmaan siksi että heti aamutoimilla pääsi hommaan kiinni. Tai sitten sain "salaa" vietyä heti aamusta aamutakin sisällä tölkin kylppäriin ja vessanpytyllä sitten sihautin auki. Mukavastihan kerkesi tölkin pari juoda siinä aamuvessan ja aamusuihkun välissä.
Parhaat piilot ja salajuomapaikat?
30
6842
Vastaukset
- Kalle.
Voin pitää pullot reilusti näkösällä, kun ei ole hellapoliisi-äänenvaimentajaa.
Ko. hellässä valvonnassa oleva naapurini piilottaa tavallisesti pullonsa eteiseen saappaisiin, peiton alle sänkyyn, kun hutikassa nukkuu eri huoneessa, tai joskus sellaiseen paikkaan, ettei löydä itsekään kun tarve olisi suurin. Sitten viikkojen päästä voi löytyä kossu sohvan alta, WC-pöntön takaa tai melkein mistä vain.
Jäänyt mieleen, kun mestari oli eristyksessään oikonut koipiaan sängyssä herätessä, ja tunsi piston varpaassaan. Kossupullon korkin helmarengas tökkäsi koipeen jalkopäässä peiton alla.
Naama oli ollut Hangon keksimainoksena (siinä vaiheessa).- mjmjmjmj
Kerran otin kalsarikänät punaviinipullosta ja täytin sinne aina vettä tilalle. Muija kokkas kerran ja halusi laitta punaviinisoosin. Ennen kuin ehdin varottaa se nakkas punaviinipullosta aineet pannulle ja johan tuli höyryt kun vettä menee rasvaan. Pahana oli. Selostin vielä että olin tahallani sekottanut viiniin vettä jottei olisi niin vahvaa. Muuten en ole niin piilotellut, maistuu alko sen verran avokillekin ettei nyt hellapoliisiksi ryhdy.
- veska58
Oon ollu nyt reilut kaks vuotta juomatta,ja uskon että vieläki jonaki päivänä tulee eteen niissä parhaimmissa paikoissa olevia pulloja.Niitä ei parhaallakaan tahdolla muista.
Olipas perskeleenmoiset lumityöt heti aamuvoimisteluksi.Raitista viikonloppua.- Oolofi
On ostaa 1.5 litukan limupullo ja joku 0.75 suomiwiina. Sitten juo siitä limusta niin paljon että se viina mahtuu sinne sekkaan ja sitten dokailee vaan ''limua''. Tai oikeestaan se oli sellanen pienempi viinapullo, jos noin paljon laittaa niin tulee ehkä liian vahvaa. Tää ei tosin tietenkään sovellu niilel vanhoille pultsareille, joitten mielestä viina pitää juoda raakana.
- tosin ei omilla jäljillä
Se on meillä mieheni, joka on juonut enemmän kuin tarpeeksi. Ja pulloja löytyy,,, enimmäkseen tyhjiä, mitä oudoimmista paikoista. Kaiken huippu on se, että hän kännissä niitä piilottelee ja vähän ajan kuluttua tulee multa kyselemään mihin oon laittanut hänen pullonsa, kerrankin olin kuulemma siiderin ottanu autotallin pöydältä, no en muuten ollut. Siitä kuulin kunniani. Kerran taas hän oli vihassa, kun kossupullo oli hukassa.. minäkin sitten hain, kun hän kivenkovaan väitti, että minä sen olen ilkeyksissäni ottanut. No loppuviikosta siivosin, siellähän se oli takkahuoneen sohvan tyynyjen alla. Ei mies muistanut.. Olen kurkkua myöten täynnä niitä pulloja, siivotessa löytyy aina, ihan varmasti..
Ja toinen juttu joka erityisesti ärsyttää on se, että miksiköhän minun pitää viedä roskiin aina ne kaljapullon korkit, jotka hän pukuhuoneessa laittaa erääseen kuppiin, jonka tarkoitus on ihan joku muu. Siihen meidän alkomme niitä kerää ja min sitten saan viedä ne roskiin. Yhtään korkkia ei ole minun jäljiltäni. Tällaiset pikkuseikat välillä ottaa päähän, sitä miettii, että miksi minä täällä vielä notkun..
Nyt on mies ollut selvillä.. saa nähdä kuinka kauan. On oppinut kävelemään kaljatiskin ohi viikonloppunakin, on kai iskenyt tajuntaan, että siitä ei hyvää seuraa. - jemmari...
Mulla oli työhuoneessani kunnioitettava määrä mappeja. Mapin sisälle mahtui monta lekaa ;-) Hellapoliisi ei koskaan puuttunut kirjanpitoasioihini, saivat olla siellä rauhassa. Joskus sitten sammuin työpöytäni ääreen ja ihmetys oli kova että mistäs se ukko taas oli viinaa saanut...
Olen ollut nyt kuusi vuotta raittiina ja yhtään pulloja ei enää mapeissa ole. Huh, enpä muuten kaipaa enää noita aikoja :-( - ostaa kaupasta ykkösolutta
Sitten hän avaa korkit varovasti, vahventaa ykköspilsuaan kossulla hyvinkin tukevaksi, sulkee pullotuslaitteella korkin kiinni. Sitten hän ottaa muina miehinä 'pilsupullon' jääkaapista, nauttii sen vaikkapa ruoan kanssa.
Tätä se on harrastanut monta vuotta ja eukko ei hiffaa mitään...- häh?
Sekottaako se kossua ykköskaljaan? Miltähän sekin maistuu, huhhuh.. Kumma sekin, jos muija ei huomaa tai haista kun ykköskaljan sijasta juo siihen miksattua kossua. Mutta on kaverilla keinot, ei voi muuta sanoa!
- ...
häh? kirjoitti:
Sekottaako se kossua ykköskaljaan? Miltähän sekin maistuu, huhhuh.. Kumma sekin, jos muija ei huomaa tai haista kun ykköskaljan sijasta juo siihen miksattua kossua. Mutta on kaverilla keinot, ei voi muuta sanoa!
Tiedä onko laillistakaan, mutta lähikapakassa rauhalliseksi tunnettuna voin pahimpaan kankkuseen tilata milloin vain A-tuopin ja kossun sinne joukkoon.
Kaljasta tulee siten itseään paljon paremman makuinen, pehmeä, ilman kitkeryyttä, mutta se kossu ei maistu yhtään.
Hinnakas paukku, mutta kankkunen ikäänkuin etääntyy, siis siirtyy, ja se onkin senkertainen tarkoitus. - Äimänkäkestynyt
Viina on viisasten juoma!
- tanuilija
Alkoholismi niminen sairaus käsittää aina paljon muutakin kuin vain pelkkää juomista. Tämä on fakta.
Pullojen piilottelu ja salajuominen ovat ihan satavarmoja merkkejä alkoholismista. Siitä ei pääse mihinkään!
Niin kuin tässäkin ketjussa on jo nähty, tavallisten ns. normaalien ihmisten ei tarvitse piilotella pulloja tai juoda salaa.
Tai jos hellapoliisi ottaa kohtuullisesta juomisesta herneen nenäänsä, niin normaali kuluttaja pystyy keskustelemalla hakemaan "poliisilta" luvat tiettyihin määriin ja myös sitten pysymään niissä.
Vain alkoholisti joutuu lipeilemään sovituista määristä ja juomaan salaa kroppansa vaatimat määrät.
Tämä tapahtuukin siten, että jääkaapin ovessa on ns. hajupullo, josta juoppo käy silloin tällöin ottamassa suullisen, niin että henki hiukan haiskahtaa. Jemmapullosta hän sitten käy repimässä känniä päälle!
Alkoholismi nimistä sairautta pitäisi aina hoitaa, koska hoitamattomana se on tappava sairaus ja työikäisten ihmisten yleisin kuolinsyy.
Alkoholismi on kuten hulluus, sen huomaavat kaikki muut ensin ja itse juoppo ihan vasta viimeisenä.- pysy aiheessa
Ei alotuksessa mun mielestä ollutkaan tarkoitus puhua siitä kuka on alkkis vaan kysyä näitä temppuja pullonpiilotukseen ynnä muuta. Miksi alat lässyttämään alkoholismista ja "kuinka se on työikäisten yleisin kuolinsyy" (miltähän hoitolaitoksen sivuilta taas kopsattu?), kun puhe oli ihan muusta.
Tämä palsta ei ole tarkoitettu vain alkoholisimin hoitomuotojen ja diagnoosien tekemiseen vaan kaikesta alkoholiin liittyvästä voitaneen täällä keskustella. - Joo.
pysy aiheessa kirjoitti:
Ei alotuksessa mun mielestä ollutkaan tarkoitus puhua siitä kuka on alkkis vaan kysyä näitä temppuja pullonpiilotukseen ynnä muuta. Miksi alat lässyttämään alkoholismista ja "kuinka se on työikäisten yleisin kuolinsyy" (miltähän hoitolaitoksen sivuilta taas kopsattu?), kun puhe oli ihan muusta.
Tämä palsta ei ole tarkoitettu vain alkoholisimin hoitomuotojen ja diagnoosien tekemiseen vaan kaikesta alkoholiin liittyvästä voitaneen täällä keskustella."..työikäisten ihmisten yleisin kuolinsyy."
Hän siis kirjoitti alkoholismista, ja paatoksella, vaikka aloittajalla on huumorikin mielessä.
Tuota lainattua lausahdusta en tajua, mistä hihasta tai hatusta se on nykäisty ?
Tietolähdettä kaivataan.
Meikäläisen tietojen mukaan työikäisinä kuolee vuodessa n. 10 000 ihmistä, ja välittömästi tai välillisesti alkoholiin n. 3000 ihmistä, mutta tuossa alkoholikuolemien luvussa ovat mukana kaikki ikään katsomatta, siis eläkeläisetkin.
Siis em. kirjoittajan väite on paikkansapitämätön. - huuru-ukko
Joo. kirjoitti:
"..työikäisten ihmisten yleisin kuolinsyy."
Hän siis kirjoitti alkoholismista, ja paatoksella, vaikka aloittajalla on huumorikin mielessä.
Tuota lainattua lausahdusta en tajua, mistä hihasta tai hatusta se on nykäisty ?
Tietolähdettä kaivataan.
Meikäläisen tietojen mukaan työikäisinä kuolee vuodessa n. 10 000 ihmistä, ja välittömästi tai välillisesti alkoholiin n. 3000 ihmistä, mutta tuossa alkoholikuolemien luvussa ovat mukana kaikki ikään katsomatta, siis eläkeläisetkin.
Siis em. kirjoittajan väite on paikkansapitämätön."..työikäisten ihmisten yleisin kuolinsyy."
ALKOHOLI
Työikäiset suomalaiset juovat keskimäärin yhden koskenkorvapullon viikossa. Vaikka osa väestöstä käyttää alkoholia kohtuullisesti, suurkuluttajia on paljon, ja valtaosa heistä on mukana työelämässä. Vuoden alussa on hyvä hetki kääntää katse omaan alkoholinkulutukseen.
Tiesitkö, että...
...Suomessa työikäisen väestön yleisin kuolinsyy on alkoholi.
Alkoholin suurkulutuksesta voi seurata esimerkiksi maksakirroosi, kakkostyypin diabetes tai sydän- ja verisuonitauti. Myös rintasyövällä ja alkoholilla on selvä yhteys.
Kukaan ei aloita alkoholin käyttöä tullakseen alkoholistiksi, mutta alkoholisoituminen ja ennenaikainen kuolema ovat silti jokaisen suurkuluttajan riskejä.
Alkoholi on työikäisten suurin terveysriski. Suurkuluttajat voivat kärsiä korkeasta verenpaineesta, vatsavaivoista, rytmihäiriöistä, ylipainosta, muistikatkoksista, uniongelmista, erektiohäiriöistä, väsymyksestä ja masennuksesta. Oireita ei usein edes osata yhdistää alkoholiin.
Alkoholissa on lähes yhtä paljon kaloreita kuin rasvassa. Kun nautit yhden annoksen viiniä, voisit yhtä hyvin nielaista alas sulatetun voinapin.
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Terveysvinkki/Alkoholi/ tuolta sitä faktaa. - Joo.
huuru-ukko kirjoitti:
"..työikäisten ihmisten yleisin kuolinsyy."
ALKOHOLI
Työikäiset suomalaiset juovat keskimäärin yhden koskenkorvapullon viikossa. Vaikka osa väestöstä käyttää alkoholia kohtuullisesti, suurkuluttajia on paljon, ja valtaosa heistä on mukana työelämässä. Vuoden alussa on hyvä hetki kääntää katse omaan alkoholinkulutukseen.
Tiesitkö, että...
...Suomessa työikäisen väestön yleisin kuolinsyy on alkoholi.
Alkoholin suurkulutuksesta voi seurata esimerkiksi maksakirroosi, kakkostyypin diabetes tai sydän- ja verisuonitauti. Myös rintasyövällä ja alkoholilla on selvä yhteys.
Kukaan ei aloita alkoholin käyttöä tullakseen alkoholistiksi, mutta alkoholisoituminen ja ennenaikainen kuolema ovat silti jokaisen suurkuluttajan riskejä.
Alkoholi on työikäisten suurin terveysriski. Suurkuluttajat voivat kärsiä korkeasta verenpaineesta, vatsavaivoista, rytmihäiriöistä, ylipainosta, muistikatkoksista, uniongelmista, erektiohäiriöistä, väsymyksestä ja masennuksesta. Oireita ei usein edes osata yhdistää alkoholiin.
Alkoholissa on lähes yhtä paljon kaloreita kuin rasvassa. Kun nautit yhden annoksen viiniä, voisit yhtä hyvin nielaista alas sulatetun voinapin.
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Terveysvinkki/Alkoholi/ tuolta sitä faktaa.Työterveyslaitos niputti samaan alkoholin käytön kanssa verenpainetaudin, diabeteksen jne. jne.
Kuka tässä maailmassa todistaa, että noita sairauksia ei olisi tullutkaan, jos alkoholia ei olisi käytettykään.
Miten selität eron, kun mediassa uutisia myöten ilmoitetaan, että alkoholin aiheuttamia kuolemia kaiken kaikkiaan on vuosittain n. 3000, ja työikäisiä kuolee vuosittain n. 10 000, joista miehillä suurin kuolinsyy on sepelvaltimotauti, ja naisilla rintasyöpä? - Sen mies
Muijalla on karkki ja suklaa jemma. Selvä merkki diapeetteksestä...
Sitä voi piilotella hyvinkin vähää alkoholin käyttöä jos vaan ympäristö on tarpeeksi ankara juomista kohtaan. Tiedän yhden vanhan parran joka otti autotallinsa rauhassa aina iltakohjakit akaltansa salassa. Kuoli yli 90 vuotiaana. - Tanuilija
Joo. kirjoitti:
Työterveyslaitos niputti samaan alkoholin käytön kanssa verenpainetaudin, diabeteksen jne. jne.
Kuka tässä maailmassa todistaa, että noita sairauksia ei olisi tullutkaan, jos alkoholia ei olisi käytettykään.
Miten selität eron, kun mediassa uutisia myöten ilmoitetaan, että alkoholin aiheuttamia kuolemia kaiken kaikkiaan on vuosittain n. 3000, ja työikäisiä kuolee vuosittain n. 10 000, joista miehillä suurin kuolinsyy on sepelvaltimotauti, ja naisilla rintasyöpä?En todellakaan aio ryhtyä opettamaan sinulle tai muille perusasioita.
Alkoholi nyt vaan on työikäisten miesten yleisin kuolin syy, ja ollut sitä pitkään, kaikissa teollisuusmaissa. Naisten osalta alkoholi on juuri ohittanut rintasyövän yleisimpänä kuolinsyynä Suomessa!
Nämä ovat ihan yleistä tietoa, eikä mistään hihasta vedettyä.
Tarkoitukseni olikin vain heittää kalikka, ja katsoa kuka tai ketkä siitä älähtävät. Ja ne koirat tietenkin älähtivät, joihin kalikka osui, eli ne juopot joilla on vielä "kielto" päällä.
Edelleenkään ns. normaalikuluttaja ei keskustele tällaisesta aiheesta, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Pullon piilotuksesta keskustelevat vain alkoholistit, joilla on erittäin suuri todennäköisyys kuolla myöhemmin alkoholiin!
Sori jos rikoin teidän "päiväuni-kuplanne". - kun oot niin kiree!
Tanuilija kirjoitti:
En todellakaan aio ryhtyä opettamaan sinulle tai muille perusasioita.
Alkoholi nyt vaan on työikäisten miesten yleisin kuolin syy, ja ollut sitä pitkään, kaikissa teollisuusmaissa. Naisten osalta alkoholi on juuri ohittanut rintasyövän yleisimpänä kuolinsyynä Suomessa!
Nämä ovat ihan yleistä tietoa, eikä mistään hihasta vedettyä.
Tarkoitukseni olikin vain heittää kalikka, ja katsoa kuka tai ketkä siitä älähtävät. Ja ne koirat tietenkin älähtivät, joihin kalikka osui, eli ne juopot joilla on vielä "kielto" päällä.
Edelleenkään ns. normaalikuluttaja ei keskustele tällaisesta aiheesta, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Pullon piilotuksesta keskustelevat vain alkoholistit, joilla on erittäin suuri todennäköisyys kuolla myöhemmin alkoholiin!
Sori jos rikoin teidän "päiväuni-kuplanne".Kyllä tästä aiheesta saattaa normaalikuluttajakin keskustella. Ero on niin häilyvä.
Onhan myös niitä, jotka syystä tai toisesta ovat näitä juoppojen piilotusjuttuja seurailleet.
Sinä kuolet varmaan siihen, kun piposi kiristää sulta pumpun loppuun? - tanuilija
kun oot niin kiree! kirjoitti:
Kyllä tästä aiheesta saattaa normaalikuluttajakin keskustella. Ero on niin häilyvä.
Onhan myös niitä, jotka syystä tai toisesta ovat näitä juoppojen piilotusjuttuja seurailleet.
Sinä kuolet varmaan siihen, kun piposi kiristää sulta pumpun loppuun?Kyllä minä joudun itseni ajeeraamaan tähän tilaan, että saan syntymään moista tekstiä.
Normaali-minä on aika leppoisa ja siisti otus, eikä yllä näin kiukkuiseen sanomaan.
Faktaa kun kirjoittaa tietämättömille, joutuu joskus kirjoittamaan niin kuin idiooteille ja kuuroille kirjoitetaan, eli isoilla kirjaimilla. Niin se on.
Ota sinä vaan se liian löysä pipo pois silmiltäsi, ja kohtaa faktat! - oi ja voi
tanuilija kirjoitti:
Kyllä minä joudun itseni ajeeraamaan tähän tilaan, että saan syntymään moista tekstiä.
Normaali-minä on aika leppoisa ja siisti otus, eikä yllä näin kiukkuiseen sanomaan.
Faktaa kun kirjoittaa tietämättömille, joutuu joskus kirjoittamaan niin kuin idiooteille ja kuuroille kirjoitetaan, eli isoilla kirjaimilla. Niin se on.
Ota sinä vaan se liian löysä pipo pois silmiltäsi, ja kohtaa faktat!Tässä ketjussa ei edelleenkään ollut kyse siitä, kuka on alkkis ja kuinka moni kuolee alkoholismiin. Aloita siitä oma ketju halutessasi.
- calmato
Jos on selvä jako miesten ja naisten töihin, niin naisjuopolle hyviä pullojen piilopaikkoja ovat:
likapyykkikori
villalanka-parsimuskori
silitettävien pino
kukkamultien multapussi
pölynimuri - ota tomupussi pois
omat kumisaappaanvarret
miesjuopolle hyviä paikkoja ovat:
auton lokasuojan alle
autotalliin yleensä, vaikka naulassa olevan työtakin povitaskuun
kiukaaseen, kiviä päälle
halkopino on klassikko
sopivia, jos vain toinen juo salaa:
vessan vesisäiliö
jätepaperin keräyspaikka
tölkkien keräyspaikka
kotikomposti - kaiva pullo syvemmälle kompostiin
tarpeeksi alhaalla oleva linnunpönttö, jossa on avattava pohja
kissanhiekkapussi, jos vain toinen huolehtii kissan hiekoista
viisainta olisi nikkaroida erilaisia salahyllyjä esimerkiksi kirjahyllyn taakse, ruokakaappeihin, lastenhuoneeseen jne, jos suinkin mahdollista
voi myös tehdä erillisen aika isonkin hyllyn sängyn alle, vaatii vain pikku nikkarointia (hyllyn on oltava sellaiessa paikassa, ettei pölynimuri kolahda siihen kummnallisesti)
Toivottavasti näillä ohjeilla säilyy piilossa, niin että aina voi juoda kun haluaa.
Helpommin kaikki sujuisi Al-anonin ohjeilla, eli että kukaan ei piittaisi kenenkään muun kuin korkeintaan omista pulloistaan, eikä koskisi toisen pulloihin. Silloin ne voisivat olla turvassa kotona missä tahansa paikassa.- paikkoja
Mitäs tapahtuu, kun toinen alkaa lämmittää saunan kiuasta :)???
luulen, että alkoholisti laittelee niitä pulloja piiloon, koska ei halua näyttää toisille juovansa, tuskin siinä on kysymys siitäkään kyttääkö joku vai ei. Sehän näyttää olevan tapa, viinat ei varmasti ole baarikaapissa. - Vielä yhdet
Keitiön allaskaapin alalevy lähtee helposti irti. Jätevaunu siinä päällä, hämää hyvin. Sinne mahtui paljon pulloja.
Jostain syystä entinen mieheni ei sitä piiloa löytänyt, vaikka purki kämpän muuten atomeiksi etsiessään viinaa. Kerran sitten reilulla tuulella esittelin piilopaikkani hänelle...
Joimme molemmat, mutta jostain syystä vain minä piilottelin. Halusin varmistua, että mulla on krapulassa käynnistysainetta.
En kätkenyt niitä siksi, että joku olisi minua kytännyt. Pelkäsin kai krapulaa niin valtavasti.
- sängyn alle
kahdesta 3litran muovikanisterista säilön kylmälaukkuun johon laiton molemmista letkun sängyn reunaan. Letkut porasin kannesta ja sängyn pohjalaverista läpi ja kun patjaa hieman nosti oli letkun pää mukavasti saatavilla pikku hörppyä varten. Toisessa pullossa oli viinaa ja toisessa siideriä tai lonkeroa. Kylmälaukussa vielä lunta talvella niin juomat pysy kylmänä.
Nerokasta!- elmeri 2
ei oo kekseliäisyydellä rajoja,ku piilopaikkoja keksitään!entäs kellarista 200-litran tynnyristä letkuja pitkin ulos,tupakointi on sallittua.letkun pään voi naamioida tupakaksi.
- AgenttiOranssi
Joulukoristelaatikko oli toimiva piilo loppiaisesta aina marraskuulle asti, hyvissä ajoin ennen 1. adventtia piti sitten muistaa tyhjentää.
Myös vaatekaapin pinkkojen takana oli perusjemma. - Lipittäjä
Viime kesänä oli mökkivieraanani eräs miesystävistäni joka vierailunsa ohella teki talkoohommia.
Talkoomiehiähän pitää pitää hyvänä eli syöttää ja juottaa hyvin. Juottamista varten olin pyytänyt ruotsinlaivalla työssä olevaa ystävääni tuomaan kossua. Hän toikin niitä litteitä 1/2 litran muovipulloja kokonaista 4 kappaletta. Yhdestä niistä pulloista maistelin itse alkukesän aikana ja loput säästin talkoomiehelle.
Ruokailun (sisältäen viiniä ja olutta) jälkeen otin esille kaksi kokonaista ja yhden vajaan kossupullon ja ne jälkiruoaksi nautimme. Jossain oman huppelukseni keskellä päätin piilottaa sen neljännen ja säästää sen talkoomiehen eväspulloksi. Tiesin hänen olevan hiukan enemmänkin viinasta tykkäävän ja ajattelin hänen ilahtuvan, kun kotona sitten kassiaan purkaessaan löytäisi yllätyspullon.
Seuraavana päivänä lounaan jälkeen kun aloimme pakata kasseja kotiinlähtöä varten muistin, että nytpä olisi hyvä hetki sujauttaa se piilo-kossu hänen kassiinsa. Mutta enpäs löytänytkään sitä mistään. Laskin tyhjät pullot. Niitä oli tasan kolme eli yksi oli ihan varmasti piilotettuna jossain.
Nythän on niin, ettei sitä pulloa ole vielä tähän kevättalveen mennessä löytynyt, joten piilo on varma. Ehkä keväällä, kun kenties mökki maalataan (taas talkoilla) ja huonekalut ym. tavarat kannetaan maalauksen ajaksi ulos tuo kummituspullokin löytyy. - ja join
ihan "julkisesti" isosta mukista siideriä jäillä kotona avokin edessä ja aina kun hän poistui vessaan tai tupakalle, lurautin joukkoon kossua ja lopussa mukissa olikin aika tymäkkää ainetta.
- I had enough !
Ex-mieheni piilotteli pulloja ja kuvitteli ilmeisesti etten sitä hoksaa. No niitä löytyi WC:n kalusteiden alta, sohvatyynyjen takaa, sohvan alta, kengistä, vaatekaapista, suksipussista, autotallin joka nurkasta ja katonrajasta, auton penkin alta...koskaan ei olleet hänen pulloja vaan isän..veljen..jopa minun ;). Lopulta pois muuttaessani, muuttolaatikoiden joukosta löytyi pulloa jos jonkinmoista. Surullista!
- ainahan
ne on jonkun muun pulloja tai vähintäänkin ollut siellä jossain jo monta vuotta, vanhoja siis. Odottelen tässä parhaillaan että alkaako meiltä löytyvät tyhjät pullot olla jopa entisten talon omistajien =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223