Itse olen vakavasti harkinnut raksa-alaa, mutta onko todella niin, että työmailla liikkuu paljon ulkomaanväkeä ja se vie työpaikkoja muilta? Onko näin isoissakin firmoissa esim. YIT tai Skanska?
Joku kirjoitti ettei kannata lähteä opiskelemaan rakennusalaa, kun on paskaa ja pölyä, et toimistohommat siistimpää. Minä en paskaa pelkää, enemmän konttorituoleja ja olen nainen. :)
Sinä, joka jo teet työtä raksalla vaihtaisitko alaa ja miksi?
totta vai tarua?
11
2122
Vastaukset
- en kusiskaan
jo muualle on mahiksia.Ulkomaalaiset polkevat hinnat.On kylmää ja pölyistä ja jos mikä
RAKSATYÖ ON PÄTKÄTYÖTÄ.!!!!- dsafasdf
Niin, pätkäähän tää homma on, kumma kun kunnat ja naisvaltaiset alat on joutunut pätkätöihin, niin on helevetillinen rutina alkanut.
Vittu, pätkä tänne ja jos vituttaa haetaan uudesta firmasta toinen pätkä paremmalla palkalla perkele. - alkaa 2:n kuukauden
dsafasdf kirjoitti:
Niin, pätkäähän tää homma on, kumma kun kunnat ja naisvaltaiset alat on joutunut pätkätöihin, niin on helevetillinen rutina alkanut.
Vittu, pätkä tänne ja jos vituttaa haetaan uudesta firmasta toinen pätkä paremmalla palkalla perkele.lomautus mutta kivahan se on keväällä pitää lomaa ja voihan siinä jonkun keikan käydä tekemässä välillä. Itse pidän raksahommista ja päivät menee tosi nopeasti.
- rakentaja´´
alkaa 2:n kuukauden kirjoitti:
lomautus mutta kivahan se on keväällä pitää lomaa ja voihan siinä jonkun keikan käydä tekemässä välillä. Itse pidän raksahommista ja päivät menee tosi nopeasti.
Mikä virma lomauttaa. Nythän taas töitä alkaa olemaan.
- kun kerrostalo
rakentaja´´ kirjoitti:
Mikä virma lomauttaa. Nythän taas töitä alkaa olemaan.
tulee valmiiksi ja seuraavan teko alkaa toukokuussa. Oishan tietysti muissa firmoissa töitä mutta mieluummin olen isossa firmassa.
- monenlaista hommaa
ja monet niistä sopii myös naisille kuten maalaus,perkettityö,laatoitus,nosturinkuljettaja ja listoitus, muutamia mainitakseni. Onhan sitä illalla joskus märkä ja paskainen mutta silti päivät menee nopeasti.
- alkup.
Onko naisesta kirvesmieheksi tai muurariksi?
Kuinka naiset otataan vastaan raksa-alalla? Itse olen 22-vuotias eli en mikään iäkäs. :) - Ainaskii
alkup. kirjoitti:
Kuinka naiset otataan vastaan raksa-alalla? Itse olen 22-vuotias eli en mikään iäkäs. :)Naisii on hyvin vähän. Sanoisin että saavat jonkun verran helpompii töitä. Kannattais ehkä pikkasen opiskella ja saada helpompi ja paremmin palkattu työ. Vaikka joku tarkastustyö.
- jepjep123123
Ainaskii kirjoitti:
Naisii on hyvin vähän. Sanoisin että saavat jonkun verran helpompii töitä. Kannattais ehkä pikkasen opiskella ja saada helpompi ja paremmin palkattu työ. Vaikka joku tarkastustyö.
Ammatti taitoiselle rakennusmiehelle on aina töitä kunha tekee mitä lupaa ja on Tulee ajallaan töihin ja palkat on kohdillaan.
Rakennuksilla pyörii liikaa ns kynänpyörittelijöitä ja niitä jotka eivät tiedä mitä tekevät.
En vaihtaisi alaa sillä urakkahommissa on palkat kohdillaan. - on,
alkup. kirjoitti:
Kuinka naiset otataan vastaan raksa-alalla? Itse olen 22-vuotias eli en mikään iäkäs. :)apparina oon ollut kummallekin ja tuntuu siltä ett muurarille jää vähemmän hommaa kuin timpurille mun jäljiltä. tiilet tulee aina kerrokselle mukana ja laasti myös, ei muuta kun lyö kivee päällekkäin ja homma hoituu aika nopeesti, ainakin muurarit on ollu aina siistejä sellasia "kirurgeja". timpurin apparilla on aina ollu enemmän kaikenlaista, ja silti ne juoksee ja kiipee. siis nainen oon ja helvetisti kivee kantanu.
- koskaan huomannut
alkup. kirjoitti:
Kuinka naiset otataan vastaan raksa-alalla? Itse olen 22-vuotias eli en mikään iäkäs. :)että rak.työmaalla naisia väheksyttäisiin,päin vastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791