Vantaalla hyvää, edullista, vakuutukset ok puunkaatajaa tiedossa?
Tarjolla vain yksi kuollut, noin 30-metrinen koivu, joka ei kyllä mahdu kaatumaan kokonaisena, joten pitäisi pilkkoa (tai jotenkin, miten nyt hoitavatkin!) pystyssä.
Paljonko tuollainen ylipäätään maksaa? Puhutaanko kympeistä vai satasista?
Puunkaatoa Vantaalla?
18
8553
Vastaukset
- omat kaadettu pilkkomalla
Paikallislehdessä ilmoittelevat sekä kauppojen ilmoitustaululla puunkaatoa tarjoavat. VPK ei ollut kiinnostunut asiasta, kysyin s-postilla heiltä.
Ennakkoperintärekisterissä ja vastuuvakuutus oltava kunnossa, niin saa kotitalousvähennyksen verotuksessa huomioitavaksi.
Itse löysin naapuri kunnan puolelta puunkaatoa suorittavan ammattilaisen ja nosturin avulla he pudottivat puun alas. - huskumiesss
Missä päin Vantaata ko. kohdee sijaitsee, ...olisi satunnainen kohde kevään aikana Espoossa...voisi mennä siinä samalla.
Ammattitaito on, samoin vakuutukset. Kuitin saat kotitalousvähennykseen. Hinta riippuu "vaikeusasteesta" ts. sijainti, koko, sähkölankoja, rakennuksia jne....- saukkis
Hei,
Meillä Vantaan Vapaalassa tarvitaan puun kaatajaa (puut: 1kpl koivu (korkea) , 1kpl kuusi (vähän matalampi) 3kpl vähän pienempiä vaahteroita
Rakennuslupa hyväksytty ja valitusajan jälkeen n. 2vkoa voidaan käynnistää työt ja puut pitäisi sitten saada ensimmäisenä pois -onnistuuko?
Laitatko viestiä mikäli voisi sopia aikatauluun??!!! 040-5097865
- puunkaataja
Puhutaan satasista.Tyhmä jos halvemmalla joku suostuisi kaatamaan kun ottaa vielä huomioon riskit ja vaaadittava erikoisammattitaito..Esimerkiksi vaaraton ja melko helppo naisten hiusten laitto maksaa jopa 200 euroa kaikkine käsittelyineen ja aikaa menee saman verran kuin puusi poistossa. Sillä matematiikalla oikea hinta olisi noin 500 euroa... ja siitäkin suuren osan saa takaisin kotitalousvähennyksenä Jos mahdollisella halpakaatajalla ei ole kaikkia tarvittavia vakuutuksia niin lystille voi tulla sinun maksettaviksi jopa kymmeniä tuhansia. Vastuuvakuutus ja tapaturmavakuutus syytä olla kunnossa...
- markkinatalous
Ihme vitutus tulee jos kaveri tarjoo halvemmalla. Mikäli ammitiksesi teet, niin ei jatkoja seuraa tutuilta ja kavereilta jos veloitat. Opettele olemaan,
- Vantaalta puita nuri
Kaksi koivua pitäisi kaataa, ei kovin suuria ja paikkakin helppo. Saat hyvät polttopuut kun viet puut roskineen pois. Hakattaisiin itse polttopuiksi, mutta samaan aikaan on remontti joten ei oikein aika riitä. VAntaan Tikkurilassa.
[email protected] - jepppppp
www.puunkaatoa.com hoitaa ja eikä ollut edes kallis kaveri.
- Lasse
www.protimber.fi. Kysykää tarjous ja kilpailuttakaa
- arboristi1
www.puunkaatopalvelu.com Pyydä tarjous ja kilpailuta.
- Puunkaatoavantaa
www.puunkaatoavantaa.fi Kannattaa kysyä tarjousta myös meiltä.
- Seija222
Puunkaatoavantaa kirjoitti:
www.puunkaatoavantaa.fi Kannattaa kysyä tarjousta myös meiltä.
Täältä sain parhaan tarjouksen. Yrityksenä siis Protimber Oy. Palvelu oli hyvää, ellei jopa erittäin hyvää :)
Kiitos heille vielä, suosittelen! - Jaska568
Meidän puut kaatoi Tekninen puunkaato 2000. Ainakin minun mielestä oli maksimaalisen hankalan näköiset puut osittain talon päällä mutta aika helpon näköisesti homma sujui ilman mitään turhaa säätämistä. Järkyttävän kokoisella sahalla pätkivät paksun alarungon pölleiksi muutamassa minuutissa. Hinta oli mielestäni aika kohtuullinen. Ihan ok homma. Jaska.
- Jantunen
Jaska568 kirjoitti:
Meidän puut kaatoi Tekninen puunkaato 2000. Ainakin minun mielestä oli maksimaalisen hankalan näköiset puut osittain talon päällä mutta aika helpon näköisesti homma sujui ilman mitään turhaa säätämistä. Järkyttävän kokoisella sahalla pätkivät paksun alarungon pölleiksi muutamassa minuutissa. Hinta oli mielestäni aika kohtuullinen. Ihan ok homma. Jaska.
Tuntuu tekevän kaikkea muutakin...
- Tarpeentietää
Mitä muuta tekee?
- Sini80
Vantaalla toimii Protimber Oy (www.protimber.fi) ja tekevät siis pääkaupunkiseudun alueella ja lähikunnissa. Meillä kävivät kaatamassa puut ja veivät risut pois. Keväällämme otan vielä kantojyrsinnän häiritseviin vanhoihin kantoihin. He tekevät myös puiden kuntotutkimuksia. Suosittelen, hyvää jälkeä tuli.
- Johanna123454
Meillä kävi mökkitalkkari kaatamassa tontilta pihapuita reilut 40 kpl, ja teki niistä vielä polttopuutakin meille ,osa annettiin hänelle myös noin 25 puuta, koska ei olisi mahtunut klapeja enää enempää liiteriin.
Tämän lisäksi urakkaan kuului myös oksien haketus ja poisvienti.
Tekijällä oli kaikki vakuutukset kunnossa ja lasku tuli sähköpostiimme.
Itse toimimme apulaisina ja näin säästimme paljon rahallisesti,ja mökkitalkkari itse meitä kehotti näin toimimaan.
Olimme erittäin tyytyväisiä kyseiseen mökkitalkkariin, ja tulemme varmastikin häntä myös muille suosittelemaan.
Kyseisen mäkkitalkkarin saa kiinni: http://a-rak.fi/ - Anonyymi
Tarvitsetko apua puunkaatoon tai haluatko vertailla tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549