PPV Suomeen!

R. Joner

On huhuttu että ensi lokakuun No Mercy järjestetään tänne Pohjolaan! Järjestyspaikkaa ei vielä tiedetä, mutta todennäköisesti show nähdään Helsingissä, Espoossa tai Tampereella!

Illan teema kai liittynee Suomeen, mutta tässä vaiheessa ei ole virallista tietoa.

19

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      Hahahaha. XDDDDD

      :DDDDDDDDDDD

      XDDD

    • <Nimetönkö>

      On myös huhuttu että WrestleMania XXX järjestettäisiin pohjoisnavalla!

      Tosin tämäkään ei ole varma tieto koska pohjoisnapa sulaa.

      • R.Joner

        WWE tiedotti tänä aamuna asiasta. http://www.wwe.com/nomercyfinland

        Todennäköisesti mukana on koko WWE:n rosteri ja yhteen otteluun aiotaan bookata kukas muukaan kun Suomen oma Ludvig Borga!


      • ::D:D:D:D::D
        R.Joner kirjoitti:

        WWE tiedotti tänä aamuna asiasta. http://www.wwe.com/nomercyfinland

        Todennäköisesti mukana on koko WWE:n rosteri ja yhteen otteluun aiotaan bookata kukas muukaan kun Suomen oma Ludvig Borga!

        Olen myös kuullut, että WWE järjestäisi tuon tapahtuman yhteydessä Goatse kilpailun.

        Katsokaa vaikka: www.wwe.com/wwenomercygoatse


    • 10v

      pääseeköhän 10v paikalle. et ei pääste oo niin pitkä että voin valedella etä oo 15v.

      • <Nimetönkö>

        Ikäraja on 20 vuotta sillä hallissa näytetään WWE:n divojen Striptease-show!


      • AWW
        <Nimetönkö> kirjoitti:

        Ikäraja on 20 vuotta sillä hallissa näytetään WWE:n divojen Striptease-show!

        Jos show tulisi, sinne kyllä pääsisi kaikenikäiset mukaan. Kyllähän on monesti näissä WWE-jaksoissa ollutkin tämmöisiä, ja silti katsomossa riekkunut 7-vuotiaita penskoja Mysterio maskit päällä.


      • <Nimetönkö>
        AWW kirjoitti:

        Jos show tulisi, sinne kyllä pääsisi kaikenikäiset mukaan. Kyllähän on monesti näissä WWE-jaksoissa ollutkin tämmöisiä, ja silti katsomossa riekkunut 7-vuotiaita penskoja Mysterio maskit päällä.

        Onko niin helvetin vaikeata ymmärtää sarkasmia?


      • AWW
        <Nimetönkö> kirjoitti:

        Onko niin helvetin vaikeata ymmärtää sarkasmia?

        Mene hoitoon.


      • <Nimetönkö>
        AWW kirjoitti:

        Mene hoitoon.

        Ymmärrän kyllä jos sinulla on ongelmia.


      • R.Joner
        <Nimetönkö> kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä jos sinulla on ongelmia.

        Saipas uutinen täällä kylmän vastaanoton. Kerronpas tässä tarinan miten kävi vuonna 1992 minulle kun olin kaveriporukan kanssa Jenkeissä tarkalleen ottaen New Jerseyssä. Pari kaveria kertoi minulle että tänä iltana olisi vapaapainia tiedossa mutta en sitä jostain syystä uskonut. Niinpä sitten läheisessä hallissa pamahti show pystyyn ja minä jäin ilman lippuja läheiselle roskaruokakojulle kaivelemaan kassejani ja syömään jotain Uncle Joen erittäin sitkastasta tohveeta.


      • R.Joner
        R.Joner kirjoitti:

        Saipas uutinen täällä kylmän vastaanoton. Kerronpas tässä tarinan miten kävi vuonna 1992 minulle kun olin kaveriporukan kanssa Jenkeissä tarkalleen ottaen New Jerseyssä. Pari kaveria kertoi minulle että tänä iltana olisi vapaapainia tiedossa mutta en sitä jostain syystä uskonut. Niinpä sitten läheisessä hallissa pamahti show pystyyn ja minä jäin ilman lippuja läheiselle roskaruokakojulle kaivelemaan kassejani ja syömään jotain Uncle Joen erittäin sitkastasta tohveeta.

        Niille jotka tässä topicissa ovat kyselleet noista ikärajoista, sanoisin että tuskinpa tämän vuoden No Mercyssa show on eskari-ikäisiltä kielletty koska onhan kahdella aikaisemmalla Suomen vierailulla pikkulapsia katsomossa näkynyt.


      • ville97
        R.Joner kirjoitti:

        Niille jotka tässä topicissa ovat kyselleet noista ikärajoista, sanoisin että tuskinpa tämän vuoden No Mercyssa show on eskari-ikäisiltä kielletty koska onhan kahdella aikaisemmalla Suomen vierailulla pikkulapsia katsomossa näkynyt.

        mä ainaskimeen tonne muuten kuka toi ludvig borga on?????

        toivottavasti undetaker ja rey mysterio tulee tonne!!!


      • mo_man
        ville97 kirjoitti:

        mä ainaskimeen tonne muuten kuka toi ludvig borga on?????

        toivottavasti undetaker ja rey mysterio tulee tonne!!!

        ludvig borga on tietysti ex kansanedustaja tony halme


      • Hah hah haa
        R.Joner kirjoitti:

        Niille jotka tässä topicissa ovat kyselleet noista ikärajoista, sanoisin että tuskinpa tämän vuoden No Mercyssa show on eskari-ikäisiltä kielletty koska onhan kahdella aikaisemmalla Suomen vierailulla pikkulapsia katsomossa näkynyt.

        Kannattaisko ensin selvittää faktoja ennen kuin alkaa mainostaa takuuvarmoja tietojaan...? WWE on ollut Suomessa 4 kertaa, ei kaksi kuten väitit.


      • R.Joner
        Hah hah haa kirjoitti:

        Kannattaisko ensin selvittää faktoja ennen kuin alkaa mainostaa takuuvarmoja tietojaan...? WWE on ollut Suomessa 4 kertaa, ei kaksi kuten väitit.

        2002 ja 2003 oli ikärajat. Niin eikö mennyt kaaliin hyvä mies että kahdella aikaisemmalla pääsi perheen skiditkin sisään?


    • NaTaSh

      Kyllä on hieman paksua tekstiä! :D:D:DD

    • pullisbumbum

      PARHAAT NAURUT PITKÄÄN AIKAAN! V*TTU OOTTE TYPERIÄ! siis jotkut noi 97 syntyneet mukulat ketk ei ymmärrä et s eon showta ja luulee tietävänsä jtn

      • 10 v

        vittu. jeriho oli samaa aikaa kaksi mertaria. perkele. cenan elokuvan nimi on marine. matt morgan oli carliton henkivartija


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe