On huhuttu että ensi lokakuun No Mercy järjestetään tänne Pohjolaan! Järjestyspaikkaa ei vielä tiedetä, mutta todennäköisesti show nähdään Helsingissä, Espoossa tai Tampereella!
Illan teema kai liittynee Suomeen, mutta tässä vaiheessa ei ole virallista tietoa.
PPV Suomeen!
19
1065
Vastaukset
- xDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Hahahaha. XDDDDD
:DDDDDDDDDDD
XDDD - <Nimetönkö>
On myös huhuttu että WrestleMania XXX järjestettäisiin pohjoisnavalla!
Tosin tämäkään ei ole varma tieto koska pohjoisnapa sulaa.- R.Joner
WWE tiedotti tänä aamuna asiasta. http://www.wwe.com/nomercyfinland
Todennäköisesti mukana on koko WWE:n rosteri ja yhteen otteluun aiotaan bookata kukas muukaan kun Suomen oma Ludvig Borga! - ::D:D:D:D::D
R.Joner kirjoitti:
WWE tiedotti tänä aamuna asiasta. http://www.wwe.com/nomercyfinland
Todennäköisesti mukana on koko WWE:n rosteri ja yhteen otteluun aiotaan bookata kukas muukaan kun Suomen oma Ludvig Borga!Olen myös kuullut, että WWE järjestäisi tuon tapahtuman yhteydessä Goatse kilpailun.
Katsokaa vaikka: www.wwe.com/wwenomercygoatse
- 10v
pääseeköhän 10v paikalle. et ei pääste oo niin pitkä että voin valedella etä oo 15v.
- <Nimetönkö>
Ikäraja on 20 vuotta sillä hallissa näytetään WWE:n divojen Striptease-show!
- AWW
<Nimetönkö> kirjoitti:
Ikäraja on 20 vuotta sillä hallissa näytetään WWE:n divojen Striptease-show!
Jos show tulisi, sinne kyllä pääsisi kaikenikäiset mukaan. Kyllähän on monesti näissä WWE-jaksoissa ollutkin tämmöisiä, ja silti katsomossa riekkunut 7-vuotiaita penskoja Mysterio maskit päällä.
- <Nimetönkö>
AWW kirjoitti:
Jos show tulisi, sinne kyllä pääsisi kaikenikäiset mukaan. Kyllähän on monesti näissä WWE-jaksoissa ollutkin tämmöisiä, ja silti katsomossa riekkunut 7-vuotiaita penskoja Mysterio maskit päällä.
Onko niin helvetin vaikeata ymmärtää sarkasmia?
- AWW
<Nimetönkö> kirjoitti:
Onko niin helvetin vaikeata ymmärtää sarkasmia?
Mene hoitoon.
- <Nimetönkö>
AWW kirjoitti:
Mene hoitoon.
Ymmärrän kyllä jos sinulla on ongelmia.
- R.Joner
<Nimetönkö> kirjoitti:
Ymmärrän kyllä jos sinulla on ongelmia.
Saipas uutinen täällä kylmän vastaanoton. Kerronpas tässä tarinan miten kävi vuonna 1992 minulle kun olin kaveriporukan kanssa Jenkeissä tarkalleen ottaen New Jerseyssä. Pari kaveria kertoi minulle että tänä iltana olisi vapaapainia tiedossa mutta en sitä jostain syystä uskonut. Niinpä sitten läheisessä hallissa pamahti show pystyyn ja minä jäin ilman lippuja läheiselle roskaruokakojulle kaivelemaan kassejani ja syömään jotain Uncle Joen erittäin sitkastasta tohveeta.
- R.Joner
R.Joner kirjoitti:
Saipas uutinen täällä kylmän vastaanoton. Kerronpas tässä tarinan miten kävi vuonna 1992 minulle kun olin kaveriporukan kanssa Jenkeissä tarkalleen ottaen New Jerseyssä. Pari kaveria kertoi minulle että tänä iltana olisi vapaapainia tiedossa mutta en sitä jostain syystä uskonut. Niinpä sitten läheisessä hallissa pamahti show pystyyn ja minä jäin ilman lippuja läheiselle roskaruokakojulle kaivelemaan kassejani ja syömään jotain Uncle Joen erittäin sitkastasta tohveeta.
Niille jotka tässä topicissa ovat kyselleet noista ikärajoista, sanoisin että tuskinpa tämän vuoden No Mercyssa show on eskari-ikäisiltä kielletty koska onhan kahdella aikaisemmalla Suomen vierailulla pikkulapsia katsomossa näkynyt.
- ville97
R.Joner kirjoitti:
Niille jotka tässä topicissa ovat kyselleet noista ikärajoista, sanoisin että tuskinpa tämän vuoden No Mercyssa show on eskari-ikäisiltä kielletty koska onhan kahdella aikaisemmalla Suomen vierailulla pikkulapsia katsomossa näkynyt.
mä ainaskimeen tonne muuten kuka toi ludvig borga on?????
toivottavasti undetaker ja rey mysterio tulee tonne!!! - mo_man
ville97 kirjoitti:
mä ainaskimeen tonne muuten kuka toi ludvig borga on?????
toivottavasti undetaker ja rey mysterio tulee tonne!!!ludvig borga on tietysti ex kansanedustaja tony halme
- Hah hah haa
R.Joner kirjoitti:
Kannattaisko ensin selvittää faktoja ennen kuin alkaa mainostaa takuuvarmoja tietojaan...? WWE on ollut Suomessa 4 kertaa, ei kaksi kuten väitit.
- R.Joner
Hah hah haa kirjoitti:
Kannattaisko ensin selvittää faktoja ennen kuin alkaa mainostaa takuuvarmoja tietojaan...? WWE on ollut Suomessa 4 kertaa, ei kaksi kuten väitit.
2002 ja 2003 oli ikärajat. Niin eikö mennyt kaaliin hyvä mies että kahdella aikaisemmalla pääsi perheen skiditkin sisään?
- NaTaSh
Kyllä on hieman paksua tekstiä! :D:D:DD
- pullisbumbum
PARHAAT NAURUT PITKÄÄN AIKAAN! V*TTU OOTTE TYPERIÄ! siis jotkut noi 97 syntyneet mukulat ketk ei ymmärrä et s eon showta ja luulee tietävänsä jtn
- 10 v
vittu. jeriho oli samaa aikaa kaksi mertaria. perkele. cenan elokuvan nimi on marine. matt morgan oli carliton henkivartija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977