Minulla on 12 vuotias collie uros Dino. Dino on ikäisekseen erittäin hyväkuntoinen, syö hyvin, kuulo ja näkö hyvät, iloinen yms... Aino vaiva on toisessa etujalassa oleva paha nivelrikko. Kun Dino kävelee niin sen jalka vääntyy ns. taaksepäin kuin jousi, joskus vähemmän, joskus enemmän. Dino saa joka aamu Rimadyl särkylääkkeen ja olemme syöttäneet sille myös Arthyliä (en muista nimeä tarkkaan), jota käytetään myös ihmisille. Nyt on keinot vähissä, mitä tehdä? Voidaanko leikata? Joku on ehdottanut akupunktiota? Onko jostain saatavilla koirien jalkoihin tukia? En ole vielä valmis luovuttamaan.......
vanhan koiran nivelrikko
4
2325
Vastaukset
- kokeillut
Cartrophen pistoksia? Meillä niistä on apua ja nyt koirani saa kerran kuukaudessa pistoksen. Hieroja on myös auttanut jäykkyyteen ja ensi viikolla aloitamme akupunktion. Akupunktiotahan on kehuttu kovasti mutta koskaanhan ei voi olla 100% varma että just omalle koiralle tehoaa sama mikä toiselle.
- Labbiksen omistaja
Mun koiralla on kanssa nivelrikkoa/ jäykkyyttä mutta takajalassa.
Meillä cartrophen pistokset eivät auttaneet yhtään mutta meillä on auttanut litozin- luontaisvalmiste.
Aloitimme litozinin 4 tabl/ päivä ja viikon jälkeen vähensin ensin kolmeen tablettiin ja sitten kahteen tabl/ päivä.
Suosittelen kokeilemaan josko teillä olisi litozinistä apua.
Itse kuulin tästä litozinin antamisesta koiralle
muutama vuosi sitten terveys-hymystä.
Niinpä päätin myös kokeilla omalle koiralle ja hyvin toimii!!
Kannattaa kuitenkin kysyä luontaistuotekaupassa
tuota annostusta tarkemmin. - milla66
Labbiksen omistaja kirjoitti:
Mun koiralla on kanssa nivelrikkoa/ jäykkyyttä mutta takajalassa.
Meillä cartrophen pistokset eivät auttaneet yhtään mutta meillä on auttanut litozin- luontaisvalmiste.
Aloitimme litozinin 4 tabl/ päivä ja viikon jälkeen vähensin ensin kolmeen tablettiin ja sitten kahteen tabl/ päivä.
Suosittelen kokeilemaan josko teillä olisi litozinistä apua.
Itse kuulin tästä litozinin antamisesta koiralle
muutama vuosi sitten terveys-hymystä.
Niinpä päätin myös kokeilla omalle koiralle ja hyvin toimii!!
Kannattaa kuitenkin kysyä luontaistuotekaupassa
tuota annostusta tarkemmin.Moi ja kiitos vinkeistä. Litozinia kävin ostamassa eilen ja luontaistuotekaupassa oltiin vähän epävarmoja annostuksesta. Dino painaa n 28 kg eli voisin kuvitella, että voisin aloittaa kuurin samalla annostuksella kuin sinä. Labbis taitaa painaa hiukan enemmän kun Dino.
Nyt olen laittanut siteen/tuen nivelen ympärille kun mennään lenkille ja kyllä se on auttanut ainakin jonkin verran. Päivä kerrallaan....... - Labbiksen omistaja
milla66 kirjoitti:
Moi ja kiitos vinkeistä. Litozinia kävin ostamassa eilen ja luontaistuotekaupassa oltiin vähän epävarmoja annostuksesta. Dino painaa n 28 kg eli voisin kuvitella, että voisin aloittaa kuurin samalla annostuksella kuin sinä. Labbis taitaa painaa hiukan enemmän kun Dino.
Nyt olen laittanut siteen/tuen nivelen ympärille kun mennään lenkille ja kyllä se on auttanut ainakin jonkin verran. Päivä kerrallaan.......Meidän labbis painaa n. 32kg.
Toivottavasti teillekin on apua litozinista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792