Eli paljon Renault Scenic 2.0 RT 5d (tila-auto) Vie bensaa?
Paljon kuluttaa?
4
1597
Vastaukset
- Kokemus.
EI mitään väliä. Se viekö sun autos desin, litran tai pari litraa enemmän tai vähemmän vuodessa ei merkitse mitään. Suurempia rahareikiä ovat huolto ja mahdolliset korjauskustannukset ja ennenkaikkea rahareijistä suurin eli auton arvon alenema (älä osta uutta autoa koskaan).
Tossa miettimistä jos rahan säästäminen kiinnostaa.- ostoa harkitseva
Huollot ja korjaukset teen itse. Auto on vm.1998 jota ajattelin. Se tulisi vain työmatka ajoa varten.
- rellunpippana
ostoa harkitseva kirjoitti:
Huollot ja korjaukset teen itse. Auto on vm.1998 jota ajattelin. Se tulisi vain työmatka ajoa varten.
Taitaa semmoinen 7,5 - 9 litraa olla aika normaali vaihteluväli tuolle. Oisko jotain 8 litraa aika keskimääräinen kulutus sille. Käy katsomassa www.tankkaus.com niin näet. Sinne pitää kirjautua ensin. Ja mitä tulee rahan menoon, niin jos ajaa vaikka 3000 km kuussa ( niin kuin minä ) niin onhan siinä jo ero viekö auto 8 vai 10 litraa. 2 litran erolla tekee 60 litraa bensaa kuussa, eli liki 90 euroa. On se bensa jo niin älyttömän kallista ja dieselin hinta seuraa perässä.
- ajalta 12/02-09/07
Oma 2,0 RT -99 vei 91 tkm matkalla keskimäärin 8,25 litraa. Suuri osa oli ajoa pk-seudulla. Minimi 6,98 litraa sadalla, maksimi 10,89 litraa sadalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 871523
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991319- 1451205
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.981063Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52749