Olen tuomassa 48 jalkaista katamaraania Välimereltä.
Löytyykö halukkaita katamaarin miehistöön, siirtopourjehdukselle Espanjasta Suomeen. Lähtö huhtikuun alussa. Matka kestää noin 5-6 viikkoa.
Mahdolista myös etappit. jos olet kiinnostunut,
kysy lisää tai ota yhteyttä.
34609543398
Matkakatin siirtopurjehdus
catam
3
1139
Vastaukset
- piti2
Minkälaista kattia olet tuomassa ja mikä on lähtösatama ? Tuotko sen Suomeen ?
- catam
Vene on Privilege 48 -92 ja lähtösatama on Real Club Nautico Torrevieja. Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan niin soita, numero on aiemmassa viestissä
catam kirjoitti:
Vene on Privilege 48 -92 ja lähtösatama on Real Club Nautico Torrevieja. Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan niin soita, numero on aiemmassa viestissä
Kirjoitapa postiini ellei löydy miehistöä, niin pohditaan aikataulujamme ja muutakin asiaan liittyvää.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251