Olen tuomassa 48 jalkaista katamaraania Välimereltä.
Löytyykö halukkaita katamaarin miehistöön, siirtopourjehdukselle Espanjasta Suomeen. Lähtö huhtikuun alussa. Matka kestää noin 5-6 viikkoa.
Mahdolista myös etappit. jos olet kiinnostunut,
kysy lisää tai ota yhteyttä.
34609543398
Matkakatin siirtopurjehdus
catam
3
1146
Vastaukset 3
- piti2
Minkälaista kattia olet tuomassa ja mikä on lähtösatama ? Tuotko sen Suomeen ?
- catam
Vene on Privilege 48 -92 ja lähtösatama on Real Club Nautico Torrevieja. Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan niin soita, numero on aiemmassa viestissä
catam kirjoitti:
Vene on Privilege 48 -92 ja lähtösatama on Real Club Nautico Torrevieja. Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan niin soita, numero on aiemmassa viestissä
Kirjoitapa postiini ellei löydy miehistöä, niin pohditaan aikataulujamme ja muutakin asiaan liittyvää.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451