Hei, elikkäs ollaan n.16 ihmisen porukalla menossa Barcelonaan lokakuussa ja mietitään mikä olisi paras vaihtoehto. (elikkä mitäkautta) Mietitiin et tulisiko halvemmaksi varata itse lennot, hotellit ym kuljetukset? Ja mitä voisitte suositella? Vai pitäisikö suosiolla ottaa joku valmismatka?
Sitten hintataso on minkälainen? Mitä hyviä paikkoja Barcelonassa on missä kannattaisi käydä? Mimmone sää siellä on? Onko hyvä matkavaihtoehto, jos haluaa kulttuuria, aurinkoa, hauskuuttaa ja yleissivistää itseään? Et onhan siellä sitten muuta kuin vain "baila-baila" rantaloma? Minkälaine hintataso siellä on?
Barcelosta yleisesti, lähtö lokakuussa?
L-K-V
2
836
Vastaukset
- lukenut
Olet varmaan lukenut ensin huolellsesti aikaisemmat keskustelut? Matkapäätöksen olet jo tehnyt ja ihmettelet, onko Barcelonassa muuta kuin rantalomaa?
Täällä vastataan mielellään kysymyksiin, mutta jonkinlainen oma-aloitteisuus olisi mukavaa.
"Onks meillä siellä kivaa?"- sanat suustani
kannattaisiko ostaa esim. Mondon matkaopas. Kustannus jaettuna 16 ei paljon tee päätä kohden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690