Kihlajaislahja?

Leyla88

Mitä antaa kihlajaislahjaksi? Haluaisin antaa jotain erikoista, mieleenpainuvaa.

Onko ideoita?

Häitä vietetään vasta parin vuoden päästä.. Olisikohan olemassa jotain ideaa, että antaisi kihlajaislahjaksi jotain ja häälahjaksi lopun tästä kihlajaislahjasta, sellanen 2-osanen lahja?

Kaikki mahdolliset ideat tänne kiitos!

5

3089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvainnollista

Eli anna nyt lahjaksi kattilan kansi ja sitten kahden vuoden päästä kattila. Näin ollen lahjalla on mmerkitystä vasta naimisiin menon jälkeen. Kuten kihlauskin jää merkityksettömäksi ilman naimisiin menoa. Samoin jää kansi käyttökelvottomaksi ilman kattilaa!

• smmh

Itse annoin yhdelle nuorelle parille Partyliten (www.partylite.fi) tuikkukynttiläsysteemin.
      Siinä oli kaksi huurretun valkoista tuikkukuppia ja metallikannattimet, jotka yhdistivät kupit niin kuin kaksi sormusta olisi liitetty yhteen. Tyylikäs (ei mikään krääsä) ja sopivanhintainen lahja.

• emmennennekkne

Jos häät ovat vasta kahden vuoden päästä (käytännössä voivat lykkääntyä sitäkin kauemmaksi), mahtaako kaksiosainen lahja kannattaa? Meinaan että kihlapari saattaa häihin mennessä unohtaa, että lahja on kaksiosainen ja sitten se idea menee ihan hukkaan tai sitten lahjan 1 osa yksinkertaisesti hukkuu. Sinä saatat itsekin tulla toisiin ajatuksiin ja halutakin osallistua johonkin kimppalahjaan tms. Sitten idea on tietysti selvä, jos ko. lahja on käyttökelovoton ennen toista osaansa, mutta olisi ihmisten kiusaamista vaatia säilyttämään käyttökelvotonta tavaraa monta vuotta. Mitä jos ostaisit kuitenkin jotain ihan pientä symbolista kihlajaislahjaksi ja laittaisit nätin kortin ja sitten sinulla olisi kaksi seuraavaa vuotta aikaa miettiä häälahjaa...

• oi niitä aikoja

Muinoin kun mieheni kosi minua 5-vuotta sitten, oli hän teettänyt laulun, jonka sitten varta vasten paikan päälle tilattu solisti tuli esittämään (ravintolassa) minulle. Olin ihan vetelänä. Biisi kertoi meidän ensitreffeistä... harmi vain ettei biisiä saanut (tai mieheni ei älynnyt pyytää) CD:llä, eikä siitä ole mitään muuta muistoa, kuin sanat paperilla :-/ Toisaalta ei tuollaista lahjaa kuitenkaan ikinä unohda.

• Anonymioiusfulplööpl

Mun veli kosi eilen nykyistä morsiantaan itse sanoittamallaan ja säveltämällään laululla keskellä metsää. Minä itkin tunnin liikutuksesta kun kuulin, että menevät naimisiin. Laulu on aika ihana idea. =] Se tullaan käsittääkseni levyttämään. =j
        Mutta se kihlajaislahja! Kaikki ehdottelevat lakanoita yms.. Meidän kyyhkyläisemme muuttavat kuitenkin yheen vasta naimisiin mentyään, jotenkin en haluaisi vielä antaa sellaista kodin perustamiseen liittyvää, vaikka periaatteessahan voisi.. Yh.. HANKALAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe