Mitä antaa kihlajaislahjaksi? Haluaisin antaa jotain erikoista, mieleenpainuvaa.
Onko ideoita?
Häitä vietetään vasta parin vuoden päästä.. Olisikohan olemassa jotain ideaa, että antaisi kihlajaislahjaksi jotain ja häälahjaksi lopun tästä kihlajaislahjasta, sellanen 2-osanen lahja?
Kaikki mahdolliset ideat tänne kiitos!
Kihlajaislahja?
5
3184
Vastaukset
- kuvainnollista
Eli anna nyt lahjaksi kattilan kansi ja sitten kahden vuoden päästä kattila. Näin ollen lahjalla on mmerkitystä vasta naimisiin menon jälkeen. Kuten kihlauskin jää merkityksettömäksi ilman naimisiin menoa. Samoin jää kansi käyttökelvottomaksi ilman kattilaa!
- smmh
Itse annoin yhdelle nuorelle parille Partyliten (www.partylite.fi) tuikkukynttiläsysteemin.
Siinä oli kaksi huurretun valkoista tuikkukuppia ja metallikannattimet, jotka yhdistivät kupit niin kuin kaksi sormusta olisi liitetty yhteen. Tyylikäs (ei mikään krääsä) ja sopivanhintainen lahja. - emmennennekkne
Jos häät ovat vasta kahden vuoden päästä (käytännössä voivat lykkääntyä sitäkin kauemmaksi), mahtaako kaksiosainen lahja kannattaa? Meinaan että kihlapari saattaa häihin mennessä unohtaa, että lahja on kaksiosainen ja sitten se idea menee ihan hukkaan tai sitten lahjan 1 osa yksinkertaisesti hukkuu. Sinä saatat itsekin tulla toisiin ajatuksiin ja halutakin osallistua johonkin kimppalahjaan tms. Sitten idea on tietysti selvä, jos ko. lahja on käyttökelovoton ennen toista osaansa, mutta olisi ihmisten kiusaamista vaatia säilyttämään käyttökelvotonta tavaraa monta vuotta. Mitä jos ostaisit kuitenkin jotain ihan pientä symbolista kihlajaislahjaksi ja laittaisit nätin kortin ja sitten sinulla olisi kaksi seuraavaa vuotta aikaa miettiä häälahjaa...
- oi niitä aikoja
Muinoin kun mieheni kosi minua 5-vuotta sitten, oli hän teettänyt laulun, jonka sitten varta vasten paikan päälle tilattu solisti tuli esittämään (ravintolassa) minulle. Olin ihan vetelänä. Biisi kertoi meidän ensitreffeistä... harmi vain ettei biisiä saanut (tai mieheni ei älynnyt pyytää) CD:llä, eikä siitä ole mitään muuta muistoa, kuin sanat paperilla :-/ Toisaalta ei tuollaista lahjaa kuitenkaan ikinä unohda.
- Anonymioiusfulplööpl
Mun veli kosi eilen nykyistä morsiantaan itse sanoittamallaan ja säveltämällään laululla keskellä metsää. Minä itkin tunnin liikutuksesta kun kuulin, että menevät naimisiin. Laulu on aika ihana idea. =] Se tullaan käsittääkseni levyttämään. =j
Mutta se kihlajaislahja! Kaikki ehdottelevat lakanoita yms.. Meidän kyyhkyläisemme muuttavat kuitenkin yheen vasta naimisiin mentyään, jotenkin en haluaisi vielä antaa sellaista kodin perustamiseen liittyvää, vaikka periaatteessahan voisi.. Yh.. HANKALAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1602237Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222084Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4921616Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3111388Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J4201209Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte191178Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s1341056Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.1071045kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001035Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6880