Toisen kanin hankinta

joku35

Mulla on ollu leijonaluppakorva kani jo noin 1 kuukauden. Se on naaras ja olisin hankkimassa sille kaverin, toisen naaraan. Pitääkö niiden jotenki tutustua vai olisiko pitänyt ostaa heti samalla toinenkin kani, että voiko vielä ostaa sille kaverin kun se on ollu mulla jo noin kuukauden?

4

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuako?

naaraat eivät aina tule keskenään toimeen mitenkään. saako udella mistä päin suomea oot ja mistä päin oot pupua hankkimas? mulla ois tarjota mieinaan pupu sulle.. mut ehkä kannattais ottaa uros ja leikata se niin ne tulisivat ehkäparemmin toimeen..

• tania78

Eri poikueesta tulevat naaraat harvemmin tulevat koskaan toimeen! (samasta - joskus)
      Naarailla on hyvin vahva pesätietoisuus.

Varminta on hankkia poika jonka leikkautat (6kk varoaika 1kk)..tai jo valmiiksi leikattu.

Muista kuitenkin AINA totuttaa kanit pikkuhiljaa toisiinsa ja tarkkailla tilannetta. (voivat jopa tappaa toisensa! )
      Voi myös olla, että ne eivät koskaan totu toisiinsa, jolloin niiden on elettävä erillään !

• joku35

ok.

• Anonyymi

Kanillesi voi ostaa nytkin kaverin. Ne pitää vain tutustuttaa toisiinsa. Mekon tehdään niin. Ostetaan vain eka uros ja ens syksynä naaras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe