Mulla on ollu leijonaluppakorva kani jo noin 1 kuukauden. Se on naaras ja olisin hankkimassa sille kaverin, toisen naaraan. Pitääkö niiden jotenki tutustua vai olisiko pitänyt ostaa heti samalla toinenkin kani, että voiko vielä ostaa sille kaverin kun se on ollu mulla jo noin kuukauden?
Toisen kanin hankinta
4
452
Vastaukset
- apuako?
naaraat eivät aina tule keskenään toimeen mitenkään. saako udella mistä päin suomea oot ja mistä päin oot pupua hankkimas? mulla ois tarjota mieinaan pupu sulle.. mut ehkä kannattais ottaa uros ja leikata se niin ne tulisivat ehkäparemmin toimeen..
- tania78
Eri poikueesta tulevat naaraat harvemmin tulevat koskaan toimeen! (samasta - joskus)
Naarailla on hyvin vahva pesätietoisuus.
Varminta on hankkia poika jonka leikkautat (6kk varoaika 1kk)..tai jo valmiiksi leikattu.
Muista kuitenkin AINA totuttaa kanit pikkuhiljaa toisiinsa ja tarkkailla tilannetta. (voivat jopa tappaa toisensa! )
Voi myös olla, että ne eivät koskaan totu toisiinsa, jolloin niiden on elettävä erillään !- joku35
ok.
- Anonyymi
Kanillesi voi ostaa nytkin kaverin. Ne pitää vain tutustuttaa toisiinsa. Mekon tehdään niin. Ostetaan vain eka uros ja ens syksynä naaras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422866Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302529Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362428Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202367Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421782Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241325Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741099
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017