daami samaa sukupuolta

varusnainen

Ihan semmosta mietiskelen, notta edessä jos joku päivä(toivottavasti) on tämä kurssijuhla armeijan puolelta, niin onko se jotenkin epätavallista jos naisvarusmies kutsuisi "daamikseen" parhaan ystävänsä? En seurustele, enkä tosin haluaisi yksinkään olla tuolla kurssijuhlassa, vaikuttaa aika upealta "tapahtumalta". Ja vielä hotelli yö tuon ystävän kanssa illan päätteeksi. Voisiko moisesta saada kuittia, vaikka tilanne olisikin todellisuudessa täysin viaton?

8

2970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi saada

kuittailuja

• Ska Ppar

Ei vaan tallentaa tilaisuus dvd:ksi. Mukaan mielellään pari hidasta kappaletta.

Myy kuin häkä.

• varusnainen

hoh hoh, joskus kun saisi edes pennuilta asiallisia kommentteja..

• pellejä on!

AUKIT JA RUKIT TÄYNNÄ! ja sit vielä kaikkii erikoisjoukko koohottajia! Terv. (ehkä) tuleva tykkiMIES! vai samaa sukupuolta.. pitäkää vielä lesboshow niin menee loputkin uskottavuudet! kaikkia sinne koluttajiksikin otetaan!

• ent. varusmies

Kenellä siihen on oikeus puuttua? Ainoa, mitä sinuna ajattelisin on, että jaksatko kuunnella piruilua asiasta loppuajan intissä.

• Varusmiespappi

Ainakin viimeisimmän kurssin 231 kurssijuhlassa ei sallittu samaa sukupuolta olevia pareja. Meille pidettiin ihan luento aiheesta ja selitettiin huolella, että kutsukortissa merkintä avec tarkoittaa käytännössä vastakkaista sukupuolta olevaa seuralaista. Eri asia, jos juhliin saisi tuoda "vain" seuralaisen, mutta kun kutsukortissa lukee nimen omaan "avec".

Avecin kanssa ei ole mitenkään pakollista seurustella, itse asiassa hyvin harvalla avec oli millään tasolla vakituinen kumppani. Tuskin kuitenkaan on täysin mahdotonta kutsua jotain miespuolista kaveria viettämään täysin platonista iltaa.

• varusnainen

Ajattelin vain siksi, kun tämä naispuolinen ystävä on niin todella läheinen ja hyvä ystävä. Ja mielelläni hänet kutsuisin. Ja kun noita miespuolisia en oikein tunne. Ja veljeen ja sukulaisiin on turhan huonot välit. Mutta eiköhän tuo juhla yksinkin onnistu...

• saa tuoda

ketä se haittaa jos on tyttö- tyttö tai poika- poika pareja tansseissa? Onhan koko armeijahomma aika homoeroottista uniformuineen ja pokkurointeineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe